En extra kans op drops van items voor black prince questline. Leuk, net nadat ik alle raids heb gespeeld voor die stomme runesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:25 schreef _Dizzy_ het volgende:
Tot 30 juni extra Black prince rep:
http://eu.battle.net/wow/(...)-upon-you-16-06-2014
Grappigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:37 schreef _Dizzy_ het volgende:
Je moet nog wel steeds 3k Valor volgens mij..
Dus zal weinig uitmaken
Senesta is mijn priest naam trouwensLeuk.,
Lekker is dat, ik ben net begonnen met mijn 3k valor questquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:25 schreef _Dizzy_ het volgende:
Tot 30 juni extra Black prince rep:
http://eu.battle.net/wow/(...)-upon-you-16-06-2014
Bekend probleem ja, enorme kut boss.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:45 schreef MarkyB het volgende:
In Brawlers Guild kom ik niet voorbij die Slang in rank 9, Nibbleh. Die lijkt wel bugged te zijn voor melee.
hehe, die had ik gelukkig vorige week net af. Ben nu in het bezit van 1 enkele secret, met nog een paar bosses te gaan deze week. Ben wel blij met de buffquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lekker is dat, ik ben net begonnen met mijn 3k valor quest
Er is altijd wel wat om te zeurenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lekker is dat, ik ben net begonnen met mijn 3k valor quest
Tauren priest en BE warrior toevallig? 2 guildies hadden het zelfde namelijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:52 schreef TwyLight het volgende:
Hahahaha
Ik doe 3v3 met een ww monk en enemy priest is <10%, enemy warrior safeguard hem en dan wordt de eerst volgende spell redirected naar hem, ww monk doet touch of death op priest en one shot de warrior voor 600khp xD
In het hoofdmenu bij interface en dan help oid kun je iets aanzetten waardoor je op het scherm pijltjes krijgt die je aan kunt klikken waardoor je character loopt. Zet jezelf in positie, zet rennen uit (!) en druk op de achteruitloop-knop (je blijft automatisch achteruit lopen).quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:45 schreef MarkyB het volgende:
In Brawlers Guild kom ik niet voorbij die Slang in rank 9, Nibbleh. Die lijkt wel bugged te zijn voor melee.
Dat is wel fucking baas.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:52 schreef TwyLight het volgende:
Hahahaha
Ik doe 3v3 met een ww monk en enemy priest is <10%, enemy warrior safeguard hem en dan wordt de eerst volgende spell redirected naar hem, ww monk doet touch of death op priest en one shot de warrior voor 600khp xD
Kan best. Was wel erg lage mmr (+/- 1200). Waren een druid met 430ilvl aan het boosten naar een 19k conquest cap dus hadden onze mmr verlaagd voor snelle winsquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tauren priest en BE warrior toevallig? 2 guildies hadden het zelfde namelijk.
Als je het doet kan je het maar beter nu doenquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Eens zien of ik met die buff wel de motivatie kan vinden om die secrets en runes af te maken
Vrees niet, het blijft 2 weken lopen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:35 schreef senesta het volgende:
[..]
En extra kans op drops van items voor black prince questline. Leuk, net nadat ik alle raids heb gespeeld voor die stomme runes
Je krijgt nooit gametijd bij uitbreidingen voor zover ik weet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:32 schreef CamelNLD het volgende:
Als ik een uitbreiding koop met mijn frozen account; krijg ik er dan ook gametijd bij?
^^quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:40 schreef Sapstengel het volgende:
Je krijgt nooit gametijd bij uitbreidingen
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Niet dat ik er op ga vliegen, maar heb Huolon's mount!
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Niet dat ik er op ga vliegen, maar heb Huolon's mount!
Dat is toch juist nuttig bij boa'squote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:34 schreef Olment het volgende:
Wat een fucking onzin..
Ik doe Garrosh en krijg een tank shield heirloom (resto shaman).
Ik ticket gemaakt,, blijkt dat alleen de eerste heirloom die je krijgt voor je lootspec is, en daarna kunnen ze allemaal gewoon droppen :S
Wat een trieste kut zooi
Ik zie het nut er echt niet van in..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat is toch juist nuttig bij boa's
Voor alts? Ik zou het niet fijn vinden als er alleen heirlooms voor je main zouden droppen, dan ben je zo klaar natuurlijk en heb je straks heel veel dubbele.quote:
Alts doe ik niet aanquote:Op zaterdag 21 juni 2014 06:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor alts? Ik zou het niet fijn vinden als er alleen heirlooms voor je main zouden droppen, dan ben je zo klaar natuurlijk en heb je straks heel veel dubbele.
Gratz Bieniequote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Exalted met ShaoShao....Pfff....It is done! En die super heavy golden serpent is wel erg fel gekleurd!
Nope, elke boss heeft kans om op de eerste kill van de week een item te droppen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:01 schreef Junglebeast het volgende:
Kijk aan, 16 baasjes gedaan en 10 secrets. Alleen nog deel 2 van SoO doen.
Hopelijk volgende week de rest. Vraag me af als ik dan de Runestone quest krijg ze ook die week kans hebben om te droppen..
Maar ik bedoel als ik de secrets quest afrond volgende week. En dan de followup krijg met die 12 runestones. Kan ik dan weer deel 3/4 doen van ToT en deel 1/2 van SoO voor de drops?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Nope, elke boss heeft kans om op de eerste kill van de week een item te droppen.
Erm, ja, nou je het zegtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:15 schreef TwyLight het volgende:
Isa jij bent kei lang niet online geweest
Dat die gm nog iets begreep van die onsamenhangende tekstquote:Op maandag 23 juni 2014 16:25 schreef trigt013 het volgende:
I have a problem that i like to play old content, but mij server is almost dead and there are a few active players left. Wil there be a cross server old raid looking for raid. And when will be realms too quit before you merge them in other realms. There is no fun for me to play at the moment and i would come back to play but i have no 100 dollars for transfers.
Customer Service Representative Greetings. This is Game Master Zaezibin. I hope this message finds you well. I understand you're encountering some problems finding players with whom to run old content.
The new raid system that we are implementing in 6.0 will help with this. This system will allow you to advertise for and join a party of players from other servers in order to do any content of your choosing, including old raids.
While we have not announced any plans to connect Vek'nilash, the Development Team is aware of the population of all realms, Vek'nilash included. Their plans will result in all realms having a healthy population once completed.
Ah, er is nog kans om het speelbaar te maken
Dat dikgedrukte stuk tekst ging ik automatisch met een Nigeriaans-achtig accent lezenquote:Op maandag 23 juni 2014 16:30 schreef Maureentje het volgende:
Dat die gm nog iets begreep van die onsamenhangende tekst![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 16:33 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte stuk tekst ging ik automatisch met een Nigeriaans-achtig accent lezen. (Zal wel komen door het slechte Engels en de 100 dollars
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de man ging op dat eiland minen en herben van de Pandaren vanaf lvl 10, begonnen in september 2012 tot 21 juni 2014, nu is hij lvl 90 en nog steeds neutral.![]()
Toen wowbash.org nog heel populair was kwamen daar alle leuke tickets en GM jokes langs. Echt honderden per maand, helaas is wowbash zo dood als een pierquote:Op dinsdag 24 juni 2014 03:12 schreef Maureentje het volgende:
Is er ergens te lezen wat voor "grappige" tickets gm's zoal krijgen ?![]()
Ben wel gm op een private server geweest en daar was t al erg dus ingame zal t vast wel erger zijn![]()
![]()
Was er een guildprobleem?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Eén of andere grapjas, hij was niet eens officier, heeft net IEDEREEN uit de guild gekicked (ja, behalve de guildmaster natuurlijk).... Van over de 900 mensen, naar 35 nu!Wat een
Nee, hij dacht grappig te zijn ofsow? Geen idee eigenlijk. Hij zei dat zijn game tijd erop zat en hij met de expansion terug zou komen. En toen gebeurde het uit het niets. Iedereen werd er in één klap uit gegooid.quote:
Wat een lolbroekquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Nee, hij dacht grappig te zijn ofsow? Geen idee eigenlijk. Hij zei dat zijn game tijd erop zat en hij met de expansion terug zou komen. En toen gebeurde het uit het niets. Iedereen werd er in één klap uit gegooid.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:51 schreef Skillstorm het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)er-horde-or-allianceHoe hou je zoiets volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de man ging op dat eiland minen en herben van de Pandaren vanaf lvl 10, begonnen in september 2012 tot 21 juni 2014, nu is hij lvl 90 en nog steeds neutral.![]()
Is het niet vreemd dat een niet officier (die ook nog eens een "lolbroek" is), wel die rechten heeft om iedereen te kicken? of was hij maatjes met de Guildmaster?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:40 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Nee, hij dacht grappig te zijn ofsow? Geen idee eigenlijk. Hij zei dat zijn game tijd erop zat en hij met de expansion terug zou komen. En toen gebeurde het uit het niets. Iedereen werd er in één klap uit gegooid.
Geen idee wat hij voor type rank had, maar maatjes met de guildmaster zeker nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:17 schreef Omega het volgende:
[..]
Is het niet vreemd dat een niet officier (die ook nog eens een "lolbroek" is), wel die rechten heeft om iedereen te kicken? of was hij maatjes met de Guildmaster?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Eén of andere grapjas, hij was niet eens officier, heeft net IEDEREEN uit de guild gekicked (ja, behalve de guildmaster natuurlijk).... Van over de 900 mensen, naar 35 nu!Wat een
Nee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:38 schreef TwyLight het volgende:
Iemand die bij een boost wil geven voor Ra-den? (ofzo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee.Optional heroic baas in ToT met 100% dropchance voor een runestoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarom hordequote:Op donderdag 26 juni 2014 02:31 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoop ik weer een grap net als die female dreanei toen, toch. TOCH?
Tot nu toe vind ik alle nieuwe models zeer goed gedaan maar toen ik deze voorbij zag komen floepte er direct een enorme lach uit. WTF
Hoe kun je een masskick doen dan? Dat kan alleen met een hack ofzo?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:40 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dat is ook wel te macroën hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:52 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Hoe kun je een masskick doen dan? Dat kan alleen met een hack ofzo?
Oh lol inderdaad..quote:
; if level >= 1 and level <= 90 then GuildUninvite(name); end end
I call bullshit, ik zit er namelijk al inquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:02 schreef TwyLight het volgende:
Alleen in US tot dusver. EU zal binnenkort wel beginnen. Vraag me wel af, moet je WoD al ge-preordered hebben wil je uberhaupt kans maken op beta access?
Sinds net? Of in de alpha al?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
I call bullshit, ik zit er namelijk al in
Oke, wel een media-invite
Weekje of twee geleden gekregenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Sinds net? Of in de alpha al?De opt-in beta wave die vandaag is verstuurd is alleen naar US accounts gegaan
Iemand anders speelt het nu voor me, toch te druk met andere E3-zakenquote:
Dat was alphaquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iemand anders speelt het nu voor me, toch te druk met andere E3-zaken
Dit weekendje even doorstomen en ik ben wel klaar ermee. In twee weken dertig + stuks dan geschreven, naast mijn eigenlijke baan. Dus gamen heb ik uberhaupt niet gedaanquote:
Zou kunnen. Wat ik hoor zijn de servers nog wel instabiel (vaak plat), maar hij is er blij mee (en speelt wow nog na al die jaren). Dus de invite is in goede handenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:16 schreef TwyLight het volgende:
Paar dagen geleden grote nieuwe update geweest
Ik zou dat niet op kunnen brengen voor een site met zo weinig bereik als games.fok.nlquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:15 schreef Pheno het volgende:
Ah, dan zal er wel snel een update te downloaden zijn voor die mensen
[..]
Dit weekendje even doorstomen en ik ben wel klaar ermee. In twee weken dertig + stuks dan geschreven, naast mijn eigenlijke baan. Dus gamen heb ik uberhaupt niet gedaan
Knap dat jij het bereik weetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik zou dat niet op kunnen brengen voor een site met zo weinig bereik als games.fok.nl
Hij doet het trouwens niet, error #0
Er is een onbekende fout opgetreden. Ga terug en probeer het opnieuw.
Systeemfout.
Op de teentjes getrapt?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Knap dat jij het bereik weet
Voor de rest loer ik wel even, wss een bugje in een intro.
Nee, staat er een boze smiley of zoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Op de teentjes getrapt?
Weet het niet precies maar weet wel dat fok games nou niet een van de grotere games websites van Nederland is. Maar goed
Tja, jij vindt het relatief. Ik vind het genoeg. De uitegevrs ook, gezien de spullen die ze aan ons geven om ons 'werk' te kunnen doen. Maakt mij dat gek? Misschien, maar dan heb ik iig wel lolquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:30 schreef TwyLight het volgende:
Ik bedoelde meer dat je heel veel werk verzet voor relatief weinig publiek. Werk dat je misschien ook wel bij een van de grotere zou kunnen doen
Niet in mijn boekjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:30 schreef TwyLight het volgende:
Deis vele male erger dan een boze trouwens
De gratis reclame en exposure die ze krijgen door een paar spullen op te sturen wat hun zelf weinig kost is natuurlijk voornamelijk voordelig voor hun zelfquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, jij vindt het relatief. Ik vind het genoeg. De uitegevrs ook, gezien de spullen die ze aan ons geven om ons 'werk' te kunnen doen. Maakt mij dat gek? Misschien, maar dan heb ik iig wel lol
Overdag verdien ik wat meer dan een freelance journalist. Met ook wat meer zekerheid. Plus mijn kop op tv/monitor is zonde van de tv of monitor
Dat geldt idem voor de 'grote'sitesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
De gratis reclame en exposure die ze krijgen door een paar spullen op te sturen wat hun zelf weinig kost is natuurlijk voornamelijk voordelig voor hun zelf
Maar als jij happy bent is het goedonzinnige discussie ook eigenlijk
Niet dat ik je hier van verdenk ofzo, maar dat jij vrijwillig mee werkt aan het schrijven van artikelen betekend niet dat je dat dan niet zou doenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
scheelt ook dat je dan als lezer weet dat er geen andere belangen meespelen (als advertenties, vriendjespolitiek door leuke snoepreisjes, verkregen nexus-tablets bij uitgeverevents, etc).
waarom kreeg ik dan een mail dat ik aan de beta kan meedoen? ik heb al sinds jaar en dag een EU account...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Sinds net? Of in de alpha al?De opt-in beta wave die vandaag is verstuurd is alleen naar US accounts gegaan
Meh ik wil ookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:54 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom kreeg ik dan een mail dat ik aan de beta kan meedoen? ik heb al sinds jaar en dag een EU account...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |