Gebruik openraid.eu?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:41 schreef Olment het volgende:
Mehh,, waarom is het zo moeilijk om een fatsoenlijke groep voor normal SoO te vinden..
K heb Oqueue,, maar vind alleen maar kut groepen, tanks die falen met tanken en dps die in shit bijft staan :Squote:
Maak je toch zelf een groep van 580+ ?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef Olment het volgende:
[..]
K heb Oqueue,, maar vind alleen maar kut groepen, tanks die falen met tanken en dps die in shit bijft staan :S
Zo ken een mens toch nie gearren
xDquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:46 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Maak je toch zelf een groep van 580+ ?
Dat kan ook niet met Oqueue.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:46 schreef Olment het volgende:
[..]
xD
Zo ben ik niet,, ik vind dat ik geen hogere gear kan eisen dan dat ik zelf ben
Dan echt naar openraid gaan, pug daar regelmatig normals en ken eigenlijk weinig problemen. Op openraid kun je in ieder geval feedback over bepaalde mensen zien en dan weet je welke groepen je moet mijden. Heb ook oque geprobeerd, maar wat je zegt, het falen is daar veel groter.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef Olment het volgende:
[..]
K heb Oqueue,, maar vind alleen maar kut groepen, tanks die falen met tanken en dps die in shit bijft staan :S
Zo ken een mens toch nie gearren
Oqueue is volgens mij meer op PvP gericht. Ik speel daar best veel met Russen ^^,quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dan echt naar openraid gaan, pug daar regelmatig normals en ken eigenlijk weinig problemen. Op openraid kun je in ieder geval feedback over bepaalde mensen zien en dan weet je welke groepen je moet mijden. Heb ook oque geprobeerd, maar wat je zegt, het falen is daar veel groter.
Oorspronkelijk was het daar wel voor, klopt. Maar er worden ook veel raids mee gedaan. Gaat over het algemeen sneller als openraid, maar persoonlijk vond ik de groepen veel slechter als op openraidquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:31 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Oqueue is volgens mij meer op PvP gericht. Ik speel daar best veel met Russen ^^,
Gaat bij ons op de realm al dagen rondquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:46 schreef TwyLight het volgende:
Las dat guild levels en Cash Flow perk verwijderd zijn uit het spel in WoD dus snel nog even mijn guild voor 25k verkocht voordat iedereen daar achter komt
Denk(hoopquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Gaat bij ons op de realm al dagen rond
Achja,, ben benieuwd hoe de repairs eruit gaan zien dan.
Alleen Cash Flow gaat weg, gold die je krijgt door samen dungeons, battlegrounds etc te doen blijft gewoon.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:14 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Denk(hoop) toch wel op repairs van de guild met raiden dan
Maar die 205k die er nu nog staan zijn dan ook snel op als er nix meer bij komt
Hoe zat dat "vroeger" ook al weer dan met gold op de guildbank? Alleen donaties? Ben t echt vergeten haha
Nee dat mocht je allemaal lekker zelf betalenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:14 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Denk(hoop) toch wel op repairs van de guild met raiden dan
Maar die 205k die er nu nog staan zijn dan ook snel op als er nix meer bij komt
Hoe zat dat "vroeger" ook al weer dan met gold op de guildbank? Alleen donaties? Ben t echt vergeten haha
Ja ik ben eigenlijk ook niet echt van plan om elke week 5k in de gb te stoppen voor repairsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:54 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee dat mocht je allemaal lekker zelf betalen
Mijn guildmaster ging echt geen 39 man traden voor repairs.
YUp,, en dat zit er bij ons niet veel in op het moment ;Pquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:00 schreef Ezechielk het volgende:
Heb het bericht niet meegekregen, maar zo te lezen word het weer dungeons/scenarios spammen om wat guild gold te krijgen.
Ja, +1. En ik weet dat een paar guildies schooiers zijn die tegenwoordig eigenlijk alleen maar komen om te raiden en dus wat krap bij kas zitten, die zullen wel weer gaan whinen als de guild repairs uitgezet worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:03 schreef Olment het volgende:
[..]
YUp,, en dat zit er bij ons niet veel in op het moment ;P
Ik denk 2 dungeons en 3 scenarios per week ofzo
Erg herkenbaar. Ik kreeg ook iedere week whispers van dezelfde personen of de guild repairs niet wat omhoog kon. En als we dan genoeg goud hadden, en het bedrag wat hoger zetten, was het natuurlijk niet genoegquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, +1. En ik weet dat een paar guildies schooiers zijn die tegenwoordig eigenlijk alleen maar komen om te raiden en dus wat krap bij kas zitten, die zullen wel weer gaan whinen als de guild repairs uitgezet worden.
Altijd leuk op TS ook. Wij wisselen nog wel eens van samenstelling, zelfde mensen maar met andere chars. Mijn main is de GM, als ik dan op een alt kom en de repairs staan niet aan kan ik beter even wat drinken gaan pakken vanwege de shitstorm die ik dan weer krijg van een enkeling.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Erg herkenbaar. Ik kreeg ook iedere week whispers van dezelfde personen of de guild repairs niet wat omhoog kon. En als we dan genoeg goud hadden, en het bedrag wat hoger zetten, was het natuurlijk niet genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |