abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141850336
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:41 schreef Olment het volgende:
Mehh,, waarom is het zo moeilijk om een fatsoenlijke groep voor normal SoO te vinden..
Gebruik openraid.eu? ;)
pi_141850363
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Gebruik openraid.eu? ;)
K heb Oqueue,, maar vind alleen maar kut groepen, tanks die falen met tanken en dps die in shit bijft staan :S
Zo ken een mens toch nie gearren :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141850447
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef Olment het volgende:

[..]

K heb Oqueue,, maar vind alleen maar kut groepen, tanks die falen met tanken en dps die in shit bijft staan :S
Maak je toch zelf een groep van 580+ ? :D
pi_141850472
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:46 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Maak je toch zelf een groep van 580+ ? :D
xD
Zo ben ik niet,, ik vind dat ik geen hogere gear kan eisen dan dat ik zelf ben :P
pi_141850525
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:12:40 #256
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_141851250
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:46 schreef Olment het volgende:

[..]

xD
Zo ben ik niet,, ik vind dat ik geen hogere gear kan eisen dan dat ik zelf ben :P
Dat kan ook niet met Oqueue.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_141851854
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef Olment het volgende:

[..]

Dan echt naar openraid gaan, pug daar regelmatig normals en ken eigenlijk weinig problemen. Op openraid kun je in ieder geval feedback over bepaalde mensen zien en dan weet je welke groepen je moet mijden. Heb ook oque geprobeerd, maar wat je zegt, het falen is daar veel groter.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:31:54 #258
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_141852034
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:27 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dan echt naar openraid gaan, pug daar regelmatig normals en ken eigenlijk weinig problemen. Op openraid kun je in ieder geval feedback over bepaalde mensen zien en dan weet je welke groepen je moet mijden. Heb ook oque geprobeerd, maar wat je zegt, het falen is daar veel groter.
Oqueue is volgens mij meer op PvP gericht. Ik speel daar best veel met Russen ^^,
pi_141852278
Nee joh, kei veel raids op oqueue. Wel meer noobs dan bij openraid
pi_141859549
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:31 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Oqueue is volgens mij meer op PvP gericht. Ik speel daar best veel met Russen ^^,
Oorspronkelijk was het daar wel voor, klopt. Maar er worden ook veel raids mee gedaan. Gaat over het algemeen sneller als openraid, maar persoonlijk vond ik de groepen veel slechter als op openraid
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_141862331
Las dat guild levels en Cash Flow perk verwijderd zijn uit het spel in WoD dus snel nog even mijn guild voor 25k verkocht voordat iedereen daar achter komt :D
pi_141877116
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:46 schreef TwyLight het volgende:
Las dat guild levels en Cash Flow perk verwijderd zijn uit het spel in WoD dus snel nog even mijn guild voor 25k verkocht voordat iedereen daar achter komt :D
Gaat bij ons op de realm al dagen rond :P
Achja,, ben benieuwd hoe de repairs eruit gaan zien dan.
pi_141877328
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 01:44 schreef Olment het volgende:

[..]

Gaat bij ons op de realm al dagen rond :P
Achja,, ben benieuwd hoe de repairs eruit gaan zien dan.
Denk(hoop :') ) toch wel op repairs van de guild met raiden dan :{ Maar die 205k die er nu nog staan zijn dan ook snel op als er nix meer bij komt _O- Hoe zat dat "vroeger" ook al weer dan met gold op de guildbank? Alleen donaties? Ben t echt vergeten haha :P
pi_141878767
Ze werken toch aan andere manieren om het verlies van die perk te compenseren en guildrepairs wel te laten bestaan
pi_141879892
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 02:14 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Denk(hoop :') ) toch wel op repairs van de guild met raiden dan :{ Maar die 205k die er nu nog staan zijn dan ook snel op als er nix meer bij komt _O- Hoe zat dat "vroeger" ook al weer dan met gold op de guildbank? Alleen donaties? Ben t echt vergeten haha :P
Alleen Cash Flow gaat weg, gold die je krijgt door samen dungeons, battlegrounds etc te doen blijft gewoon.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 09:57:46 #266
159966 lifeblind
pi_141880119
Ik heb de afgelopen week bij elkaar misschien 3 uurtjes gespeeld, ik heb er totaal geen zin meer in :{

Ligt er misschien ook aan dat m'n guild gewoon zo goed als leeg is, maar ik vind er ook gewoon geen zak meer aan de laatste tijd, heb ondertussen al die dungeons en raids al wel genoeg gezien eigenlijk.

Tijd voor WoD :7
  vrijdag 4 juli 2014 @ 10:54:33 #267
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_141881391
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 02:14 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Nee dat mocht je allemaal lekker zelf betalen *O*

Mijn guildmaster ging echt geen 39 man traden voor repairs.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 11:05:55 #268
296917 Abby79
Being myself!
pi_141881709
Bij ons kregen de tanks soms wel donaties, maar de rest niet :P.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_141883074
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 10:54 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Nee dat mocht je allemaal lekker zelf betalen *O*

Mijn guildmaster ging echt geen 39 man traden voor repairs.
Ja ik ben eigenlijk ook niet echt van plan om elke week 5k in de gb te stoppen voor repairs :')
Heb er wel een beter doel voor :P
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:00:17 #270
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_141883396
Heb het bericht niet meegekregen, maar zo te lezen word het weer dungeons/scenarios spammen om wat guild gold te krijgen. :(
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_141883499
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:00 schreef Ezechielk het volgende:
Heb het bericht niet meegekregen, maar zo te lezen word het weer dungeons/scenarios spammen om wat guild gold te krijgen. :(
YUp,, en dat zit er bij ons niet veel in op het moment ;P
Ik denk 2 dungeons en 3 scenarios per week ofzo :')
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:14:37 #272
160953 Ezechielk
pi_141883768
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:03 schreef Olment het volgende:

[..]

YUp,, en dat zit er bij ons niet veel in op het moment ;P
Ik denk 2 dungeons en 3 scenarios per week ofzo :')
Ja, +1. En ik weet dat een paar guildies schooiers zijn die tegenwoordig eigenlijk alleen maar komen om te raiden en dus wat krap bij kas zitten, die zullen wel weer gaan whinen als de guild repairs uitgezet worden. :D
pi_141884983
Zo lelijk dat als je timeless island pets koopt van het AH, dat ze niet tellen voor die achievement van "Going to need bigger bags" ;(
pi_141889863
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:14 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Ja, +1. En ik weet dat een paar guildies schooiers zijn die tegenwoordig eigenlijk alleen maar komen om te raiden en dus wat krap bij kas zitten, die zullen wel weer gaan whinen als de guild repairs uitgezet worden. :D
Erg herkenbaar. Ik kreeg ook iedere week whispers van dezelfde personen of de guild repairs niet wat omhoog kon. En als we dan genoeg goud hadden, en het bedrag wat hoger zetten, was het natuurlijk niet genoeg :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:34:54 #275
160953 Ezechielk
pi_141890746
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:09 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Erg herkenbaar. Ik kreeg ook iedere week whispers van dezelfde personen of de guild repairs niet wat omhoog kon. En als we dan genoeg goud hadden, en het bedrag wat hoger zetten, was het natuurlijk niet genoeg :P
Altijd leuk op TS ook. Wij wisselen nog wel eens van samenstelling, zelfde mensen maar met andere chars. Mijn main is de GM, als ik dan op een alt kom en de repairs staan niet aan kan ik beter even wat drinken gaan pakken vanwege de shitstorm die ik dan weer krijg van een enkeling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')