SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
WK Poule:
[ Bericht 0% gewijzigd door MrvanTrapZ op 13-06-2014 14:50:18 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De perfecte terugblikmuziek.Perfect onder een video van een cup run bijvoorbeeld.
Oké.quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Klopt.quote:Toen was hij echt van toegevoegde waarde.. inmiddels alweer 4 jaar terug.
Tijd gaat snel joh.
Dat zeker, maar aan de andere lijkt 4 jaar terug ook wel ver terug. Kan je goed zien wat er allemaal kan gebeuren in een paar jaartjesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt.Toen was hij echt van toegevoegde waarde.. inmiddels alweer 4 jaar terug.
Tijd gaat snel joh.
![]()
Nou je staat erbij hoor..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt.Toen was hij echt van toegevoegde waarde.. inmiddels alweer 4 jaar terug.
Tijd gaat snel joh.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kuyt kan in die rol nog steeds belangrijk zijn denk ik. Hij is nooit een speler geweest die het van de snelle acties moest hebben. Altijd puur op inzet zorgen voor de goals en assists. Zo speelt hij ook bij Fenerbahce, je kunt er een betere speler neerzetten, maar kwa cijfers doet Kuyt het altijd gewoon goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zeker, maar aan de andere lijkt 4 jaar terug ook wel ver terug. Kan je goed zien wat er allemaal kan gebeuren in een paar jaartjesOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Had het eigenlijk niet zozeer over Kuyt nu, maar over het leven in het algemeen. Ik vind Kuyt een prima speler om mee te nemen, maar wel bij gebrek aan beter. Want dat is het natuurlijk wel een beetje op deze leeftijd en bij die club.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kuyt kan in die rol nog steeds belangrijk zijn denk ik. Hij is nooit een speler geweest die het van de snelle acties moest hebben. Altijd puur op inzet zorgen voor de goals en assists. Zo speelt hij ook bij Fenerbahce, je kunt er een betere speler neerzetten, maar kwa cijfers doet Kuyt het altijd gewoon goed.![]()
inb4 Ozz-ragequote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had het eigenlijk niet zozeer over Kuyt nu, maar over het leven in het algemeen. Ik vind Kuyt een prima speler om mee te nemen, maar wel bij gebrek aan beter. Want dat is het natuurlijk wel een beetje op deze leeftijd en bij die club.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Olic deed me gisteren wel denken aan Kuyt. Ook zo'n bijtertje en strijder die het Dani Alves nog best lastig maakte.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Alsof Fenerbahce ook maar iets onder doet voor welke club in Nederland dan ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had het eigenlijk niet zozeer over Kuyt nu, maar over het leven in het algemeen. Ik vind Kuyt een prima speler om mee te nemen, maar wel bij gebrek aan beter. Want dat is het natuurlijk wel een beetje op deze leeftijd en bij die club.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Fener doet het een stuk beter in Europa'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja die kopen gewoon iedereen om.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:58 schreef poker4lifee het volgende:
Fener doet het een stuk beter in Europa![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja die kopen gewoon iedereen om.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Alsof ik dat gezegd hebquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alsof Fenerbahce ook maar iets onder doet voor welke club in Nederland dan ook.![]()
Abe wil je rondje rijde?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
dat gebeurt sowieso welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
als ik dat ga eten dan gaan jullie me pesten en plaatjes van dikke chinezen posten.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ok, ik begin er nu wel een beetje zin in te krijgen.
Even een vrolijke smiley erbij doen, om mijn gemoedstoestand weer te geven.![]()
![]()
Hier de mijne:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:07 schreef Toefjes het volgende:
Ok, ik begin er nu wel een beetje zin in te krijgen.
Even een vrolijke smiley erbij doen, om mijn gemoedstoestand weer te geven.
Wat krijg je voor NL dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb wel 10 euro ingezet op Spanje. 1.80 kon ik niet laten liggen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit moest ik over me heen krijgen gisterenquote:quote:quote:quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die vuile zakjapanner. Nondeju. Stinksimpson.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jezushij zag natuurlijk niks door die spleetogen
quote:quote:![]()
Boh even een tientje inzetten dan.quote:
Oh, heb ik dat gezegd? Wat erg. Sorry. Maar jij bent geen Japanner toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:09 schreef Rijst het volgende:
Dit moest ik over me heen krijgen gisteren
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
chinees, japanner, simpson, sung kwan cho, majin Buu ik word voor alles uitgemaakt hier.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, heb ik dat gezegd? Wat erg. Sorry. Maar jij bent geen Japanner toch?![]()
Ik heb het gedaan, omdat ik blij zou zijn met een gelijkspel. Of winst natuurlijk. Stel dat we verliezen, dan heb ik troostgeld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Boh even een tientje inzetten dan.![]()
Eigenlijk had Louis zo veel mogelijk Ajacieden op moeten stellen. Die deden het best goed tegen het halve Spaanse team.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Goed idee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan, omdat ik blij zou zijn met een gelijkspel. Of winst natuurlijk. Stel dat we verliezen, dan heb ik troostgeld.
Even doen dan maar.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:15 schreef Rijst het volgende:
Even een nieuwe tattoo laten zetten.
[ afbeelding ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Maar Serero is geen Nederlander.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:13 schreef DuTank het volgende:
Eigenlijk had Louis zo veel mogelijk Ajacieden op moeten stellen. Die deden het best goed tegen het halve Spaanse team.![]()
Ik moest nodig schijten dus ik rende keihard naar de WC (net op tijd gelukkig) maar toen ik bezig was merkte ik dat de klep dicht zat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand al pech of geluk gehad op vrijdag de 13e?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had wel een klein beetje pech. Ik zat in de bus en ik drukte op stop en de buschauffeur reed door. Dus ik dacht: dan maar de volgende halte eruit. Toen stopte de bus maar de deur ging niet open.
Vervolgens mijn trein gemist en daarna naar de Jumbo geweest.![]()
Waarom roep je niet even naar de chauffeur dat je eruit moet?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had wel een klein beetje pech. Ik zat in de bus en ik drukte op stop en de buschauffeur reed door. Dus ik dacht: dan maar de volgende halte eruit. Toen stopte de bus maar de deur ging niet open.
Vervolgens mijn trein gemist en daarna naar de Jumbo geweest.
Gewoon heerlijk awkward blijven zitten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vervolgens mijn trein gemist en daarna naar de Jumbo geweest.Baasje.
kut bwin, kan niet eens op de jong to get a yellow card inzettenquote:
en 3 voor Robben to score..dacht dat bwin>unibet was'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
30.95 oddquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kut bwin, kan niet eens op de jong to get a yellow card inzetten
en 3 voor Robben to score..dacht dat bwin>unibet waskijken of ik vanavond even lekker kan stappen
Ik had nog de hoop dat ik de trein ging halen maar toen stond de brug open.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom roep je niet even naar de chauffeur dat je eruit moet?
Vervolgens de buschauffeur wel verrot gescholden. Haha grapje.![]()
Waarom geloof ik hier helemaal niets van?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vervolgens de buschauffeur wel verrot gescholden.punt dus geen trollquote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
dan maar een tientje weggooien op nl
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat is niet weggooien.quote:dat is juist investeren.
in de auto van de bwin eigenaarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is niet weggooien.dat is juist investeren.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Agh voor een tientje lig je daar toch niet wakker van?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:30 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Vind het bij zulke bets altijd zo kut dat ik twijfel of ze wel allemaal zullen uitkomen
In het echt scheld ik niet zomaar iemand uit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom geloof ik hier helemaal niets van?
[..]
punt dus geen troll![]()
Daar kun je heel wat Doritos van kopen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh voor een tientje lig je daar toch niet wakker van?![]()
Ja oké, plus het is altijd wel leuk om die wedstrijd en te bekijken met zo een betquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh voor een tientje lig je daar toch niet wakker van?![]()
![]()
![]()
Het was in dit geval toch ook niet zomaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het echt scheld ik niet zomaar iemand uit.![]()
Maar je kunt toch gewoon even zeggen dat je eruit moest. Als je echt gedrukt had tenminste.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het echt scheld ik niet zomaar iemand uit.
(hi ha ho drukken in de bus bruine bank hi hi ha ha ho)hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Preciesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:33 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja oké, plus het is altijd wel leuk om die wedstrijd en te bekijken met zo een bet![]()
Mij welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het echt scheld ik niet zomaar iemand uit.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die bet van de Jong en Robben valt alleen niet te combineren.
De jong maar gecombineerd met mexico-kameroen boven 0.5 goalsi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
swagquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hoezo kan je die niet combineren?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef el-blanchito het volgende:
De jong maar gecombineerd met mexico-kameroen boven 0.5 goals
Oja ik zie het
quote:
Dat was natuurlijk niet tegen jou bedoeld. Maar als je je gekwetst voelde: sorryquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:09 schreef Rijst het volgende:
Dit moest ik over me heen krijgen gisteren
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe kunnen er nou weer halve goals gescoord worden?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef el-blanchito het volgende:
De jong maar gecombineerd met mexico-kameroen boven 0.5 goalsHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Is ie al.quote:
Oh kut sorry, dat is geel
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
van jou kan ik het wel hebben. maar ik had wel beter verwacht van de wat oudere mannen. Ik verlaag me niet naar hun nivauequote:![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe kunnen er nou weer halve goals gescoord worden?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Nee, even serieus. Ik snap niet wat dat "over 0.5 goals" is.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gaat Suarez weer vliegende keep spelen voor Uruguay? Ik vind het echt een irritant pisventje, maar dat was wel een bazen actie van de bovenste plank![]()
Dat er minimaal 1x gescoord gaat worden. Dus als je under 0.5 wed dan wed je er dus op dat er geen doelpunten worden gescoord.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, even serieus. Ik snap niet wat dat "over 0.5 goals" is.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
van jou kan ik het wel hebben. maar ik had wel beter verwacht van de wat oudere mannen. Ik verlaag me niet naar hun nivaue`
Doe deze![]()
In Amerika zeggen ze juist dat ze L een R makenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Chinezen kunnen de R juist niet uitspreken. Beter maak je er OLANJE van.
Meer dan 0,5 goals. Dus minstens 1 goalquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, even serieus. Ik snap niet wat dat "over 0.5 goals" is.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ow...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In Amerika zeggen ze juist dat ze L een R maken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, maar ik vond het toch niet heel erg. Mijn afstudeergenoot wel weer lachen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar je kunt toch gewoon even zeggen dat je eruit moest. Als je echt gedrukt had tenminste.
(hi ha ho drukken in de bus bruine bank hi hi ha ha ho)![]()
Kan iemand mijn UI wat vernederlandsen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vind jou maar een vreemd ventjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:51 schreef Kiid het volgende:
Gaat Suarez weer vliegende keep spelen voor Uruguay? Ik vind het echt een irritant pisventje, maar dat was wel een bazen actie van de bovenste plank![]()
Wie hebben jullie als topscorers van de poulefase in de FUT WK Pool?![]()
Ik heb Neymar, Lukaku, Müller, Ronaldo.![]()
Klose, Neymar, Ronaldo en Agueroquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:27 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb Neymar, Lukaku, Müller, Ronaldo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zou best willen zeggen wat ik van jou vind, maar ben pas recent weer ban-vrijquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een vreemd ventje![]()
Neymar, Ronaldo, Messi en Muller.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:27 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb Neymar, Lukaku, Müller, Ronaldo.
Bij een andere poule voor het hele toernooi: Neymar, Diego Costa en Messi![]()
Nou kom op held. Gooi het eens in de groepquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou best willen zeggen wat ik van jou vind, maar ben pas recent weer ban-vrij![]()
Schorriemorrie van de bovenste plankquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou kom op held. Gooi het eens in de groep![]()
Ik snap nooit wat er zo denigrerend aan kakkerlak is..
Het was ook erg lastig om er doorheen te prikkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik voor Feyenoord ben! Deed nog wel zo mijn best om objectief over te komen![]()
Bij jou zag ik het ook pas door het AFCA in je naamquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het was ook erg lastig om er doorheen te prikken![]()
![]()
Havenslaaf danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik snap nooit wat er zo denigrerend aan kakkerlak is..![]()
Ajaciedquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lang niet zo erg als ajacied genoemd te worden![]()
![]()
.quote:
En is Revonulet weer gebanned? Of staat die shit al lang onder je naam
Ohja, moet ik er weer onder vandaan halen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
.
En is Revonulet weer gebanned? Of staat die shit al lang onder je naam![]()
Ook niet echt denigrerendquote:
Trots op de haven
Ik, als 25+er ben het hier roerend mee eens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook niet echt denigrerend
Trots op de haven![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik, als 25+er ben het hier roerend mee eens.
Trots zijn op een havenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook niet echt denigrerend
Trots op de haven![]()
![]()
Godverdomme, duurt niet heel lang meer of ik hoor ook bijna die clubquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik, als 25+er ben het hier roerend mee eens.![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ben niet te verdelgenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
.
En is Revonulet weer gebanned? Of staat die shit al lang onder je naamwat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:
Zou als ik jou was wel eens wat minder met kanker gaan schelden anders ben je zo weer aan de beurtquote:![]()
![]()
dankjewelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet in WK-stemming?
[ afbeelding ]![]()
niet live..je kijkt die shit dus serieus terug?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
ik eet vandaag laat dus de kans is groot dat ik het WK Lingerie weer niet live kan zien.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja, als ik het niet live kan zien wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet live..je kijkt die shit dus serieus terug?![]()
Ik hou me kalmquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou als ik jou was wel eens wat minder met kanker gaan schelden anders ben je zo weer aan de beurtwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Heb je hem ook weer hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jaja, zo'n WK is briljant voor de saamhorigheid.![]()
Ik had verwacht dat iemand weer iets lelijks zou zeggen tegen mij. Maar buiten Litmanen om zijn we best aardig tegen elkaar allemaal toch?quote:![]()
Tyfes dikzak dadelijk maak ik je een kopje kleinerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet je smoel houden vuil goor uit de baarmoeder geslingerd kuttekind![]()
Als jij die tyfusbek nog een keer opentrekt, knip ik je scrotum afquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Tyfes dikzak dadelijk maak ik je een kopje kleiner![]()
Kan ik wel begrijpen aangezien je die van jezelf niet kunt zien.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als jij die tyfusbek nog een keer opentrekt, knip ik je scrotum af![]()
Niet weten dat ik gewoon het prachtige lied ze smelten de paashaas citeerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen aangezien je die van jezelf niet kunt zien.![]()
![]()
ja iddquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jaja, zo'n WK is briljant voor de saamhorigheid.
<---Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wie luistert er anno 2014 nog naar de Heideroosjesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet weten dat ik gewoon het prachtige lied ze smelten de paashaas citeer![]()
![]()
Hoeft toch niet? Die tekst zit voor eeuwig in mn kopquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wie luistert er anno 2014 nog naar de Heideroosjes![]()
![]()
Ik vond laatst nog een oude CD met o.a. dat nummer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoeft toch niet? Die tekst zit voor eeuwig in mn kop![]()
Was dat Kameroon niet dat team waarvan die shirts van zo'n mega slecht kwaliteit was? Daar was iets om te doen ofzo![]()
Iran.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:03 schreef QueZTone het volgende:
Was dat Kameroon niet dat team waarvan die shirts van zo'n mega slecht kwaliteit was? Daar was iets om te doen ofzoOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Kameroen heeft gewoon altijd Puma toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:05 schreef QueZTone het volgende:
[..]
ahh ja idd :p vond deze er met die regen nu ook al wat slecht uit zien :pOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Naar mijn idee ook niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Kameroen is gewoon echt superkut
Die stakingen om extra geld + dikke vertraging doen ook weinig goedsGRAAG VERWIJDEREN![]()
Genoeg degelijke verdedigersquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:13 schreef The_Yakuza het volgende:
Kameroen is gewoon echt superkut
Die stakingen om extra geld + dikke vertraging doen ook weinig goedsToch staat het niet goed..
![]()
goed gegoogledquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kameroen heeft gewoon altijd Puma toch?![]()
![]()
Oh, er zijn ook wel leuke individuele spelers. Als team is het gewoon kutquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Genoeg degelijke verdedigersToch staat het niet goed..
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dit jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:58 schreef Zhano het volgende:
Echte Hollanders, 2 uur te vroeg met een (van thuis meegenomen) Cornetto in het stadion
Alvast even sfeer proeven tussen de lege stoelen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die gozer van Specsavers.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:04 schreef Toefjes het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik amper TV kijk. Wat een irritante reclames
Feyenoord Rotterdam![]()
Gaat Peralta ook van Barca naar Chelsea btw? 1 paarse en 1 blauwe schoen, en volgens Jan Roelfs stond dat voor die transfer bij Cesc gister...![]()
![]()
wel heel verwarrendquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:16 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn ze voor vanavond jongens
alleen nederland 0-1 is verwarrendquote:dat is voor het eventuele extra stukje blijdschap.
die odd was te mooi om te laten liggen voor een 0-1
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
niksquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alleen nederland 0-1 is verwarrenddat is voor het eventuele extra stukje blijdschap.
Yes![]()
huh waarom 3? inderdaad is nederland CS een funbetjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En je hebt 3 goals nodig van spanje
#FreeTrapz![]()
Je hebt Sneijder to score + asian handicap = dus 2 goals voor NLquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
huh waarom 3? inderdaad is nederland CS een funbetje
We gaan er vanuit dat je zoveel mogelijk bets goed wil hebben
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja klopt dus wel wat ik zei hahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Je hebt Sneijder to score + asian handicap = dus 2 goals voor NL
We gaan er vanuuit dat je zoveel mogelijk bets goed wil hebben
Dacht dat ik het fout had dus edit![]()
![]()
Ik moest je zin ook even goed lezen hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja klopt dus wel wat ik zei haha
Dacht dat ik het fout had dus editMaar het klopte dus wel wat je zei, op basis van de aanname dat hij zoveel mogelijk bets goed wil hebben
GRAAG VERWIJDEREN![]()
ja daar ga je de mist in. het echte geld staat op spanje.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Je hebt Sneijder to score + asian handicap = dus 2 goals voor NL
We gaan er vanuit dat je zoveel mogelijk bets goed wil hebben
maar als nederland 0-1 wint door een goal van sneijder is het ook goedbeter zelfs
#FreeTrapz![]()
Heb je gelijk in; de quoteringen en ingezette bedragen waren niet door Thad meegenomen (vandaar dat ik mijn aanname nog had vermeldquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja daar ga je de mist in. het echte geld staat op spanje.
maar als nederland 0-1 wint door een goal van sneijder is het ook goedbeter zelfs
)
GRAAG VERWIJDEREN![]()
achteraf baalde ik, zag dat je bij ramos to score header 4 meer kreegquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:25 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Heb je gelijk in; de quoteringen en ingezette bedragen waren niet door Thad meegenomen (vandaar dat ik mijn aanname nog had vermeld)
#FreeTrapz![]()
Succes iig!
Ik heb Spa - Ned double chance X2, mocht iemand dat ene reet interesseren
GRAAG VERWIJDEREN![]()
jij gaat voor de dubbele blijdschap dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:27 schreef The_Yakuza het volgende:
Succes iig!
Ik heb Spa - Ned double chance X2, mocht iemand dat ene reet interesseren
#FreeTrapz![]()
Een puntje tegen Spanje zou ik absoluut niet verkeerd vindenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij gaat voor de dubbele blijdschap dus
Ook niet onmogelijk denk ik, met 5atb en RVP/RobbenGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:35 schreef Zhano het volgende:
Hebben Ekotto en Dos Santos nog samen gespeeld btw?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Opgezocht wanneer Dos Santos bij Spurs heeft gespeeld (excl verhuur enzo). Toen wist ik genoegquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat speelt die man waardeloos zegquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:51 schreef rolls-reus het volgende:
Moukandjoslechter ga je ze niet vinden
![]()
![]()
Ik vind Kameroen als ploeg ook echt tegenvallenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat speelt die man waardeloos zeg
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat wil je met Song, Enoh en Mbia op het middenveldquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Kameroen als ploeg ook echt tegenvallen
Nu naar de kroeg veel succes boys![]()
![]()
dat scorito heeft meer storing dan dat het online is denk..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Doet het gewoon hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:56 schreef FCsuarez het volgende:
dat scorito heeft meer storing dan dat het online is denk..![]()
lbpquote:
Jawel. Rusland ligt eruit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Was er niet eens WK Lingerie in de rust van Mexico-Kameroen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan was het een herhaling.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, gisteren was er Italië-Rusland. Was er deze keer een andere wedstrijd dan?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die Syriër van djeetje?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:18 schreef Zhano het volgende:
Kut-Syriër, zet ie de deadline van een portfolio op vanavond 12 uurwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Godverdomme wat is het Nederlandse commentaar slecht en negatief
Dit als feedback krijgen, en dan moet je dus die shit verbeterenquote:Geen duidelijk structuur. Geen duidelijke uitleg over de genomen stappen en resultaten. Door de bomen het bos is niet meer te zien!!!!![]()
![]()
verbeter gelijk zijn tekstquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit als feedback krijgen, en dan moet je dus die shit verbeteren'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |