Waarom roep je niet even naar de chauffeur dat je eruit moet?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had wel een klein beetje pech. Ik zat in de bus en ik drukte op stop en de buschauffeur reed door. Dus ik dacht: dan maar de volgende halte eruit. Toen stopte de bus maar de deur ging niet open.
Vervolgens mijn trein gemist en daarna naar de Jumbo geweest.
Gewoon heerlijk awkward blijven zitten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had wel een klein beetje pech. Ik zat in de bus en ik drukte op stop en de buschauffeur reed door. Dus ik dacht: dan maar de volgende halte eruit. Toen stopte de bus maar de deur ging niet open.
Vervolgens mijn trein gemist en daarna naar de Jumbo geweest.
kut bwin, kan niet eens op de jong to get a yellow card inzettenquote:
30.95 oddquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kut bwin, kan niet eens op de jong to get a yellow card inzetten
en 3 voor Robben to score..dacht dat bwin>unibet was
Ik had nog de hoop dat ik de trein ging halen maar toen stond de brug open.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom roep je niet even naar de chauffeur dat je eruit moet?
Waarom geloof ik hier helemaal niets van?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vervolgens de buschauffeur wel verrot gescholden.
punt dus geen trollquote:
Dat is niet weggooien.quote:
in de auto van de bwin eigenaarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is niet weggooien.dat is juist investeren.
Agh voor een tientje lig je daar toch niet wakker van?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:30 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Vind het bij zulke bets altijd zo kut dat ik twijfel of ze wel allemaal zullen uitkomen
In het echt scheld ik niet zomaar iemand uit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom geloof ik hier helemaal niets van?
[..]
punt dus geen troll
Daar kun je heel wat Doritos van kopen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh voor een tientje lig je daar toch niet wakker van?
Ja oké, plus het is altijd wel leuk om die wedstrijd en te bekijken met zo een betquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh voor een tientje lig je daar toch niet wakker van?
Het was in dit geval toch ook niet zomaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het echt scheld ik niet zomaar iemand uit.
Maar je kunt toch gewoon even zeggen dat je eruit moest. Als je echt gedrukt had tenminste.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:33 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja oké, plus het is altijd wel leuk om die wedstrijd en te bekijken met zo een bet![]()
Mij welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
swagquote:
Hoezo kan je die niet combineren?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef el-blanchito het volgende:
Die bet van de Jong en Robben valt alleen niet te combineren.
De jong maar gecombineerd met mexico-kameroen boven 0.5 goals
quote:
Dat was natuurlijk niet tegen jou bedoeld. Maar als je je gekwetst voelde: sorryquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:09 schreef Rijst het volgende:
Dit moest ik over me heen krijgen gisteren
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |