dat gebeurt sowieso welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
als ik dat ga eten dan gaan jullie me pesten en plaatjes van dikke chinezen posten.
Hier de mijne:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:07 schreef Toefjes het volgende:
Ok, ik begin er nu wel een beetje zin in te krijgen.
Even een vrolijke smiley erbij doen, om mijn gemoedstoestand weer te geven.
Wat krijg je voor NL dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb wel 10 euro ingezet op Spanje. 1.80 kon ik niet laten liggen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die vuile zakjapanner. Nondeju. Stinksimpson.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jezushij zag natuurlijk niks door die spleetogen
quote:
quote:
Boh even een tientje inzetten dan.quote:
Oh, heb ik dat gezegd? Wat erg. Sorry. Maar jij bent geen Japanner toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:09 schreef Rijst het volgende:
Dit moest ik over me heen krijgen gisteren
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
chinees, japanner, simpson, sung kwan cho, majin Buu ik word voor alles uitgemaakt hier.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, heb ik dat gezegd? Wat erg. Sorry. Maar jij bent geen Japanner toch?
Ik heb het gedaan, omdat ik blij zou zijn met een gelijkspel. Of winst natuurlijk. Stel dat we verliezen, dan heb ik troostgeld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Boh even een tientje inzetten dan.
Goed idee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan, omdat ik blij zou zijn met een gelijkspel. Of winst natuurlijk. Stel dat we verliezen, dan heb ik troostgeld.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:15 schreef Rijst het volgende:
Even een nieuwe tattoo laten zetten.
[ afbeelding ]
Maar Serero is geen Nederlander.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:13 schreef DuTank het volgende:
Eigenlijk had Louis zo veel mogelijk Ajacieden op moeten stellen. Die deden het best goed tegen het halve Spaanse team.
Ik moest nodig schijten dus ik rende keihard naar de WC (net op tijd gelukkig) maar toen ik bezig was merkte ik dat de klep dicht zat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand al pech of geluk gehad op vrijdag de 13e?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |