.quote:
Ohja, moet ik er weer onder vandaan halen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
.
En is Revonulet weer gebanned? Of staat die shit al lang onder je naam
Ook niet echt denigrerendquote:
Ik, als 25+er ben het hier roerend mee eens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook niet echt denigrerend
Trots op de haven
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik, als 25+er ben het hier roerend mee eens.
Trots zijn op een havenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook niet echt denigrerend
Trots op de haven
Godverdomme, duurt niet heel lang meer of ik hoor ook bijna die clubquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik, als 25+er ben het hier roerend mee eens.
Ik ben niet te verdelgenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
.
En is Revonulet weer gebanned? Of staat die shit al lang onder je naam
quote:
Zou als ik jou was wel eens wat minder met kanker gaan schelden anders ben je zo weer aan de beurtquote:
dankjewelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet in WK-stemming?
[ afbeelding ]
niet live..je kijkt die shit dus serieus terug?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
ik eet vandaag laat dus de kans is groot dat ik het WK Lingerie weer niet live kan zien.
Ja, als ik het niet live kan zien wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet live..je kijkt die shit dus serieus terug?
Ik hou me kalmquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou als ik jou was wel eens wat minder met kanker gaan schelden anders ben je zo weer aan de beurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |