Ik vind jou maar een vreemd ventjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:51 schreef Kiid het volgende:
Gaat Suarez weer vliegende keep spelen voor Uruguay? Ik vind het echt een irritant pisventje, maar dat was wel een bazen actie van de bovenste plank
Klose, Neymar, Ronaldo en Agueroquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:27 schreef StijnDa het volgende:
Wie hebben jullie als topscorers van de poulefase in de FUT WK Pool?![]()
Ik heb Neymar, Lukaku, Müller, Ronaldo.
Ik zou best willen zeggen wat ik van jou vind, maar ben pas recent weer ban-vrijquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een vreemd ventje
Neymar, Ronaldo, Messi en Muller.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:27 schreef StijnDa het volgende:
Wie hebben jullie als topscorers van de poulefase in de FUT WK Pool?![]()
Ik heb Neymar, Lukaku, Müller, Ronaldo.
Nou kom op held. Gooi het eens in de groepquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou best willen zeggen wat ik van jou vind, maar ben pas recent weer ban-vrij
Schorriemorrie van de bovenste plankquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou kom op held. Gooi het eens in de groep
Het was ook erg lastig om er doorheen te prikkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik voor Feyenoord ben! Deed nog wel zo mijn best om objectief over te komen
Bij jou zag ik het ook pas door het AFCA in je naamquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het was ook erg lastig om er doorheen te prikken
Havenslaaf danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik snap nooit wat er zo denigrerend aan kakkerlak is..
Ajaciedquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lang niet zo erg als ajacied genoemd te worden![]()
.quote:
Ohja, moet ik er weer onder vandaan halen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
.
En is Revonulet weer gebanned? Of staat die shit al lang onder je naam
Ook niet echt denigrerendquote:
Ik, als 25+er ben het hier roerend mee eens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook niet echt denigrerend
Trots op de haven
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik, als 25+er ben het hier roerend mee eens.
Trots zijn op een havenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook niet echt denigrerend
Trots op de haven
Godverdomme, duurt niet heel lang meer of ik hoor ook bijna die clubquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik, als 25+er ben het hier roerend mee eens.
Ik ben niet te verdelgenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
.
En is Revonulet weer gebanned? Of staat die shit al lang onder je naam
quote:
Zou als ik jou was wel eens wat minder met kanker gaan schelden anders ben je zo weer aan de beurtquote:
dankjewelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet in WK-stemming?
[ afbeelding ]
niet live..je kijkt die shit dus serieus terug?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
ik eet vandaag laat dus de kans is groot dat ik het WK Lingerie weer niet live kan zien.
Ja, als ik het niet live kan zien wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet live..je kijkt die shit dus serieus terug?
Ik hou me kalmquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou als ik jou was wel eens wat minder met kanker gaan schelden anders ben je zo weer aan de beurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |