Hoe kunnen er nou weer halve goals gescoord worden?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef el-blanchito het volgende:
Die bet van de Jong en Robben valt alleen niet te combineren.
De jong maar gecombineerd met mexico-kameroen boven 0.5 goals
Is ie al.quote:
van jou kan ik het wel hebben. maar ik had wel beter verwacht van de wat oudere mannen. Ik verlaag me niet naar hun nivauequote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe kunnen er nou weer halve goals gescoord worden?
Nee, even serieus. Ik snap niet wat dat "over 0.5 goals" is.quote:
Dat er minimaal 1x gescoord gaat worden. Dus als je under 0.5 wed dan wed je er dus op dat er geen doelpunten worden gescoord.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, even serieus. Ik snap niet wat dat "over 0.5 goals" is.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
van jou kan ik het wel hebben. maar ik had wel beter verwacht van de wat oudere mannen. Ik verlaag me niet naar hun nivaue
In Amerika zeggen ze juist dat ze L een R makenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Chinezen kunnen de R juist niet uitspreken. Beter maak je er OLANJE van.
Meer dan 0,5 goals. Dus minstens 1 goalquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, even serieus. Ik snap niet wat dat "over 0.5 goals" is.
Ow...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In Amerika zeggen ze juist dat ze L een R maken
Ja, maar ik vond het toch niet heel erg. Mijn afstudeergenoot wel weer lachen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar je kunt toch gewoon even zeggen dat je eruit moest. Als je echt gedrukt had tenminste.
(hi ha ho drukken in de bus bruine bank hi hi ha ha ho)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |