wel heel verwarrendquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:16 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn ze voor vanavond jongens
alleen nederland 0-1 is verwarrendquote:
niksquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alleen nederland 0-1 is verwarrenddat is voor het eventuele extra stukje blijdschap.
huh waarom 3? inderdaad is nederland CS een funbetjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En je hebt 3 goals nodig van spanje
Je hebt Sneijder to score + asian handicap = dus 2 goals voor NLquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
huh waarom 3? inderdaad is nederland CS een funbetje
Ja klopt dus wel wat ik zei hahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Je hebt Sneijder to score + asian handicap = dus 2 goals voor NL
We gaan er vanuuit dat je zoveel mogelijk bets goed wil hebben
Ik moest je zin ook even goed lezen hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja klopt dus wel wat ik zei haha
Dacht dat ik het fout had dus edit
ja daar ga je de mist in. het echte geld staat op spanje.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Je hebt Sneijder to score + asian handicap = dus 2 goals voor NL
We gaan er vanuit dat je zoveel mogelijk bets goed wil hebben
Heb je gelijk in; de quoteringen en ingezette bedragen waren niet door Thad meegenomen (vandaar dat ik mijn aanname nog had vermeldquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja daar ga je de mist in. het echte geld staat op spanje.
maar als nederland 0-1 wint door een goal van sneijder is het ook goedbeter zelfs
achteraf baalde ik, zag dat je bij ramos to score header 4 meer kreegquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:25 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Heb je gelijk in; de quoteringen en ingezette bedragen waren niet door Thad meegenomen (vandaar dat ik mijn aanname nog had vermeld)
jij gaat voor de dubbele blijdschap dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:27 schreef The_Yakuza het volgende:
Succes iig!
Ik heb Spa - Ned double chance X2, mocht iemand dat ene reet interesseren
Een puntje tegen Spanje zou ik absoluut niet verkeerd vindenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij gaat voor de dubbele blijdschap dus
Ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:35 schreef Zhano het volgende:
Hebben Ekotto en Dos Santos nog samen gespeeld btw?
Opgezocht wanneer Dos Santos bij Spurs heeft gespeeld (excl verhuur enzo). Toen wist ik genoegquote:
Wat speelt die man waardeloos zegquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:51 schreef rolls-reus het volgende:
Moukandjoslechter ga je ze niet vinden
Ik vind Kameroen als ploeg ook echt tegenvallenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat speelt die man waardeloos zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |