Heb je hem ook weer hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jaja, zo'n WK is briljant voor de saamhorigheid.
Ik had verwacht dat iemand weer iets lelijks zou zeggen tegen mij. Maar buiten Litmanen om zijn we best aardig tegen elkaar allemaal toch?quote:
Tyfes dikzak dadelijk maak ik je een kopje kleinerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet je smoel houden vuil goor uit de baarmoeder geslingerd kuttekind
Als jij die tyfusbek nog een keer opentrekt, knip ik je scrotum afquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Tyfes dikzak dadelijk maak ik je een kopje kleiner
Kan ik wel begrijpen aangezien je die van jezelf niet kunt zien.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als jij die tyfusbek nog een keer opentrekt, knip ik je scrotum af
Niet weten dat ik gewoon het prachtige lied ze smelten de paashaas citeerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen aangezien je die van jezelf niet kunt zien.
ja iddquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jaja, zo'n WK is briljant voor de saamhorigheid.
Wie luistert er anno 2014 nog naar de Heideroosjesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet weten dat ik gewoon het prachtige lied ze smelten de paashaas citeer
Hoeft toch niet? Die tekst zit voor eeuwig in mn kopquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wie luistert er anno 2014 nog naar de Heideroosjes
Ik vond laatst nog een oude CD met o.a. dat nummer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoeft toch niet? Die tekst zit voor eeuwig in mn kop
Iran.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:03 schreef QueZTone het volgende:
Was dat Kameroon niet dat team waarvan die shirts van zo'n mega slecht kwaliteit was? Daar was iets om te doen ofzo
Kameroen heeft gewoon altijd Puma toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:05 schreef QueZTone het volgende:
[..]
ahh ja idd :p vond deze er met die regen nu ook al wat slecht uit zien :p
Naar mijn idee ook niet.quote:
Genoeg degelijke verdedigersquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:13 schreef The_Yakuza het volgende:
Kameroen is gewoon echt superkut
Die stakingen om extra geld + dikke vertraging doen ook weinig goeds
goed gegoogledquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kameroen heeft gewoon altijd Puma toch?
Oh, er zijn ook wel leuke individuele spelers. Als team is het gewoon kutquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Genoeg degelijke verdedigersToch staat het niet goed..
quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:58 schreef Zhano het volgende:
Echte Hollanders, 2 uur te vroeg met een (van thuis meegenomen) Cornetto in het stadion
Die gozer van Specsavers.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:04 schreef Toefjes het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik amper TV kijk. Wat een irritante reclames
wel heel verwarrendquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:16 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn ze voor vanavond jongens
alleen nederland 0-1 is verwarrendquote:
niksquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alleen nederland 0-1 is verwarrenddat is voor het eventuele extra stukje blijdschap.
huh waarom 3? inderdaad is nederland CS een funbetjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En je hebt 3 goals nodig van spanje
Je hebt Sneijder to score + asian handicap = dus 2 goals voor NLquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
huh waarom 3? inderdaad is nederland CS een funbetje
Ja klopt dus wel wat ik zei hahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Je hebt Sneijder to score + asian handicap = dus 2 goals voor NL
We gaan er vanuuit dat je zoveel mogelijk bets goed wil hebben
Ik moest je zin ook even goed lezen hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja klopt dus wel wat ik zei haha
Dacht dat ik het fout had dus edit
ja daar ga je de mist in. het echte geld staat op spanje.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Je hebt Sneijder to score + asian handicap = dus 2 goals voor NL
We gaan er vanuit dat je zoveel mogelijk bets goed wil hebben
Heb je gelijk in; de quoteringen en ingezette bedragen waren niet door Thad meegenomen (vandaar dat ik mijn aanname nog had vermeldquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja daar ga je de mist in. het echte geld staat op spanje.
maar als nederland 0-1 wint door een goal van sneijder is het ook goedbeter zelfs
achteraf baalde ik, zag dat je bij ramos to score header 4 meer kreegquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:25 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Heb je gelijk in; de quoteringen en ingezette bedragen waren niet door Thad meegenomen (vandaar dat ik mijn aanname nog had vermeld)
jij gaat voor de dubbele blijdschap dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:27 schreef The_Yakuza het volgende:
Succes iig!
Ik heb Spa - Ned double chance X2, mocht iemand dat ene reet interesseren
Een puntje tegen Spanje zou ik absoluut niet verkeerd vindenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij gaat voor de dubbele blijdschap dus
Ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:35 schreef Zhano het volgende:
Hebben Ekotto en Dos Santos nog samen gespeeld btw?
Opgezocht wanneer Dos Santos bij Spurs heeft gespeeld (excl verhuur enzo). Toen wist ik genoegquote:
Wat speelt die man waardeloos zegquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:51 schreef rolls-reus het volgende:
Moukandjoslechter ga je ze niet vinden
Ik vind Kameroen als ploeg ook echt tegenvallenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat speelt die man waardeloos zeg
Wat wil je met Song, Enoh en Mbia op het middenveldquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Kameroen als ploeg ook echt tegenvallen
Doet het gewoon hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:56 schreef FCsuarez het volgende:
dat scorito heeft meer storing dan dat het online is denk..
lbpquote:
Jawel. Rusland ligt eruit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Was er niet eens WK Lingerie in de rust van Mexico-Kameroen?
Dan was het een herhaling.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, gisteren was er Italië-Rusland. Was er deze keer een andere wedstrijd dan?
Die Syriër van djeetje?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:18 schreef Zhano het volgende:
Kut-Syriër, zet ie de deadline van een portfolio op vanavond 12 uur
Dit als feedback krijgen, en dan moet je dus die shit verbeterenquote:Geen duidelijk structuur. Geen duidelijke uitleg over de genomen stappen en resultaten. Door de bomen het bos is niet meer te zien!!!!
verbeter gelijk zijn tekstquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit als feedback krijgen, en dan moet je dus die shit verbeteren
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |