Heb je hem ook weer hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jaja, zo'n WK is briljant voor de saamhorigheid.
Ik had verwacht dat iemand weer iets lelijks zou zeggen tegen mij. Maar buiten Litmanen om zijn we best aardig tegen elkaar allemaal toch?quote:
Tyfes dikzak dadelijk maak ik je een kopje kleinerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet je smoel houden vuil goor uit de baarmoeder geslingerd kuttekind
Als jij die tyfusbek nog een keer opentrekt, knip ik je scrotum afquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Tyfes dikzak dadelijk maak ik je een kopje kleiner
Kan ik wel begrijpen aangezien je die van jezelf niet kunt zien.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als jij die tyfusbek nog een keer opentrekt, knip ik je scrotum af
Niet weten dat ik gewoon het prachtige lied ze smelten de paashaas citeerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen aangezien je die van jezelf niet kunt zien.
ja iddquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jaja, zo'n WK is briljant voor de saamhorigheid.
Wie luistert er anno 2014 nog naar de Heideroosjesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet weten dat ik gewoon het prachtige lied ze smelten de paashaas citeer
Hoeft toch niet? Die tekst zit voor eeuwig in mn kopquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wie luistert er anno 2014 nog naar de Heideroosjes
Ik vond laatst nog een oude CD met o.a. dat nummer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoeft toch niet? Die tekst zit voor eeuwig in mn kop
Iran.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:03 schreef QueZTone het volgende:
Was dat Kameroon niet dat team waarvan die shirts van zo'n mega slecht kwaliteit was? Daar was iets om te doen ofzo
Kameroen heeft gewoon altijd Puma toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:05 schreef QueZTone het volgende:
[..]
ahh ja idd :p vond deze er met die regen nu ook al wat slecht uit zien :p
Naar mijn idee ook niet.quote:
Genoeg degelijke verdedigersquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:13 schreef The_Yakuza het volgende:
Kameroen is gewoon echt superkut
Die stakingen om extra geld + dikke vertraging doen ook weinig goeds
goed gegoogledquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kameroen heeft gewoon altijd Puma toch?
Oh, er zijn ook wel leuke individuele spelers. Als team is het gewoon kutquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Genoeg degelijke verdedigersToch staat het niet goed..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |