quote:Op maandag 30 juni 2014 20:07 schreef iemand het volgende:
Dragen deze spelers zonnesteekcrème als bescherming tegen de zon in deze snikhitte? Kan me niet voorstellen dat je 95 min lang heen en weer rent op het veld als een malloot zonder de daarvoor benodigde veiligheidsmaatregelen te nemen.
Toch?
Context is wel handig.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:50 schreef Rugdopey het volgende:
we kenne het allemaal de liefde mooi niks mis mee maar soms blijven mensen maar aan mekaar zitten zelfs in het ov zat laatst in de bus zitten er twee voor me mekaar af te lebberen daar werd je niet goed van en dus een paar centen meter van mijn gezicht af!!! zijn daar geen wetten voor ik word er altijd ongelukig van (ik gun het ze wel)
anti klacht: facebook liefde is mooi
[ afbeelding ]
Ja, ik heb ook op de link geklikt en snapte het toen.quote:
Graag!quote:
Dat is een zware keuze...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef iemand het volgende:
Ik heb een herberekening ontvangen voor voorlopigheid toeslagen, hier klopt niks van of ik begrijp er geen drol van.
Kan je hiervoor ook met de belastingtelefoon bellen of hebben ze daar geen tijd voor en moet ik een administratie kantoor onder de arm nemen?
De genoemde flyer was waarschijnlijk erg kleurrijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik weet niet, vind het zo krom. Normaal op de afdeling doet men er alles aan om dat onderwerp te vermijden, en daar hangt het ineens zo bontificaal.
[..]![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:32 schreef freiss het volgende:
[..]
De genoemde flyer was waarschijnlijk erg kleurrijk
Sommige mensen gaan er wel erg diep op in, inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:44 schreef Ouder1 het volgende:
Nee, ik baseer me op kennis van rivieren (in het algemeen). En gebruik dit voorbeeld om de herkomst van mijn twijfel te laten zien.
• Drijvende voorwerpen (zeker geen grote langwerpige zoals boomstammen) verplaatsen zich heel snel in wild stromende rivieren
• Zinkende voorwerpen, zeker van wat onhandig voormaat zoals een lichaam, verplaatsen zich veel minder snel.
In het voorbeeld was het wat extreem (150 meter in 2,5 dagen) ondanks een wel erg woeste rivier maar wel bruikbaar als voorbeeld.
De meiden zijn een dikke 2 maanden vermist, veel langer dan een paar dagen zijn ze ws niet in leven geweest. De gidsen zeggen allemaal dat die rivieren (bij hoogwater) erg woest zijn en snel stromen. Sinds een paar dagen na hun vermissing is het veel hoog water geweest. Dan vind ik de relatief korte afstand tussen de rugzak en de andere resten een aanwijzing.
Waarvan?
• Rugzak is eerder gevonden dan gemeld
• Meiden zijn niet bij die verdachte oversteek in de rivier gekomen maar veel dichter bij de vondsten
• (Ver gezocht) Meiden zijn veel recenter omgekomen dan gedacht (eerst bij indianen onderdak gevonden?)
• Lichamen zijn al in kleinere stukken geraakt voor ze door de rivier meegevoerd werden (bij laagwater gevonden door grotere aaseters terwijl ze naast of half in het water lagen?)
• (Ver gezocht) Delen zijn door derden (mensen) achtergelaten
Hoeveel bier is dat?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:01 schreef Iemand het volgende:
Ooit, 15 jaar geleden, een tree hertog jan gekregen voor het indienen van een klacht.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:20 schreef vanhelden het volgende:
Nu krijg ik het bericht dat de telefoon totaal kapot is aangekomen bij de geadresseerde. Het lcd scherm zou kapot zijn en er zou een "hap" uit de zijkant van de mobiel zijn. Ook zijn er foto's gestuurd. Het toestel is inderdaad naar de gruzelementen.
Het is dus zijn eigen schuld!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:24 schreef iemand het volgende:
Dit js pure discriminatie wegens mij. IETS WAT NIET MAG VOLGENS De POLICY. Leef het na gaarna.
quote:Op zondag 6 juli 2014 13:12 schreef AnkeV het volgende:
dat is gewoon ROMMEL. Stop toch met de rotzooi die wat veegt, flut loodbatterijen heeft en wat random rondrijdt. Koop dan een 2de hands roomba ipv Aldi, Groupon en andere troep.
En ja, het ziet er eigenlijk wel leuk uit de eerste keer, maar koop dan beter een gewonde Dirt Devil stofzuiger. Deze is wel kwalitatief meer dan ok en kost NIET meer.
Koop of iets "deftig", of blijf eraf.....
Smullen met een houtachtige bite.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef iemand het volgende:
"hamburgers... Met bacon... Cedarkaas... Extra tomaat... Oh, en augurk. Nomnom"
quote:Op zondag 27 april 2014 22:56 schreef GoldenHeart het volgende:
Hallo,
Ik ben een jongen van 19 jaar en er is iets wat mij dwarszit... Van mijn ouders mag ik avond en s'nachts niet naar buiten (vooral uitgaan is niet discutabel). Het botert mij niet zo dat ik niet mag uitgaan, aangezien ik er toch niet van hou, maar ik vind het abnormaal dat het niet mag, aangezien ik 19 ben.. het gaat in principe om het ''mogen''..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |