Stond allemaal op die flyer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:34 schreef Lastpost het volgende:
Staat al die info die je hier nu deelt ook op die flyer of wist je dat al/zelf opgezocht? Mocht al die ongein er ook opstaan zou ik gewoon vragen of ze dat nou gepast vinden.
Vind ik zo asoquote:
Zouden ze bij de crisis afdeling moeten doenquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:36 schreef Woelwater het volgende:
Wees blij dat ze een flyer ophangen en geen touw.
Sukkel. Je moet erop pissen en in brand stekken achteraf.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Stond allemaal op die flyer.
Ik kan ze het wel vragen, als ik er weer langsga ja
[..]
Vind ik zo aso
Is er geen beheerder oid op dat terrein waar je je zorgen (die ik overigens terecht vind gezien de omgeving) kan uiten en vragen of het weg kan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Stond allemaal op die flyer.
Ik kan ze het wel vragen, als ik er weer langsga ja
[..]
Vind ik zo aso
Is het niet raar dat jij dit op een computer kan typen met internet. Immers, de beinvloedbare bipolaire bewoners kunnen ipv de flyer lezen ook via internet geconfronteerd worden met manieren om zelfdoding mogelijk te maken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:32 schreef summer2bird het volgende:
Hai,
ik woon op een psychiatrisch terrein, daar hebben ze mensen met vershcillende stoornissen en handicappen.
Nu zijn er meerdere gebouwen op dat terrein, waaronder een restaurant.
Nu hing er ineens op het prikbord van dat restaurant een flyer over zelfdoding overweging van een vrouw die een boek geschreven had.
Ze was het leven beu door d'r stoornis (Bipolair) en wilde zelfmoord plegen. Of dat door euthanasie kon.
En dat hangt daar gewoon, ik vind het zelf niet kunnen om mensen die waarschijnlijk makkelijk te beinvloeden zijn, zo'n folder te laten lezen.
Zeker omdat er veel hier rondlopen met depressie e.d.
En ze had ook nog kinderen en een man.
Misschien ligt dat aan mijn vermogen, maar ik kan dat niet begrijpen, en dat ze dat ophangen ook niet.![]()
Zou het zeikerig overkomen als ik vraag of die folder wegkan?
De meesten hebben niet eens een laptop hier.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het niet raar dat jij dit op een computer kan typen met internet. Immers, de beinvloedbare bipolaire bewoners kunnen ipv de flyer lezen ook via internet geconfronteerd worden met manieren om zelfdoding mogelijk te maken.
Moet jij niet vragen of ze het internet afsluiten?
Daar kan ik wel even langs jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Is er geen beheerder oid op dat terrein waar je je zorgen (die ik overigens terecht vind gezien de omgeving) kan uiten en vragen of het weg kan?
En er op stampen, toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:48 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Sukkel. Je moet erop pissen en in brand stekken achteraf.
Na plassen en in brand steken hoort erop stampen vanzelfsprekend bij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
De meesten hebben niet eens een laptop hier.
[..]
Daar kan ik wel even langs ja
[..]
En er op stampen, toch?
Idd, spoor zit hier net 15 min wandelen vandaan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:18 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Na plassen en in brand steken hoort erop stampen vanzelfsprekend bij.
Maar serieus het is niet normaal dat er zoiets geplakt is in zo'n inrichting.
Aan de andere kant deze instellingen worden wel heel vaak aan het spoor gebouwd..
Tja het blijft verdacht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Idd, spoor zit hier net 15 min wandelen vandaan.
Het is natuurlijk gewoon voor de bereikbaarheid, maar toch
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:36 schreef Woelwater het volgende:
Wees blij dat ze een flyer ophangen en geen touw.
Maar jij wel dus? Behoor jij tot de staf daar of tot de patiënten?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:42 schreef Dertienindozijn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 2 juli 2014 15:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
De meesten hebben niet eens een laptop hier.
[..]
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:42 schreef seasushi het volgende:
Dat jij het niet kan begrijpen wil niet zeggen dat het niet oke is.
De vrouw is in ieder geval serieus in haar onderzoek, en doet dit niet in een opwelling. Waarvoor zou alleen bij lichamelijk ondraaglijk lijden euthanasie toegepast kunnen worden, en niet bij geestelijk lijden?
En waarom zou dit niet in een psychiatrisch ziekenhuis opgehangen kunnen worden? Onthouden van informatieverstrekking? Ik zou beledigd zijn als ik daar zou zitten en iemand zou voor mijn "welzijn" mij onthouden van zeer relevante informatie, die juist op een plek als deze opgehangen is
Ik weet niet, vind het zo krom. Normaal op de afdeling doet men er alles aan om dat onderwerp te vermijden, en daar hangt het ineens zo bontificaal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:42 schreef seasushi het volgende:
Dat jij het niet kan begrijpen wil niet zeggen dat het niet oke is.
De vrouw is in ieder geval serieus in haar onderzoek, en doet dit niet in een opwelling. Waarvoor zou alleen bij lichamelijk ondraaglijk lijden euthanasie toegepast kunnen worden, en niet bij geestelijk lijden?
En waarom zou dit niet in een psychiatrisch ziekenhuis opgehangen kunnen worden? Onthouden van informatieverstrekking? Ik zou beledigd zijn als ik daar zou zitten en iemand zou voor mijn "welzijn" mij onthouden van zeer relevante informatie, die juist op een plek als deze opgehangen is
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:43 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Maar jij wel dus? Behoor jij tot de staf daar of tot de patiënten?
En dat is dus ook verkeerd, alles moet bespreekbaar zijn dus ook zelfmoord.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik weet niet, vind het zo krom. Normaal op de afdeling doet men er alles aan om dat onderwerp te vermijden, en daar hangt het ineens zo bontificaal.
Ik snap alleen niet waarom ze dan op afdelingen het enorm vermijden, en zoiets hebben als "heb het er maar niet over" en dat ze dan wel (als organisatie) die flyers ophangen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is dus ook verkeerd, alles moet bespreekbaar zijn dus ook zelfmoord.
ze hangen het op OMDAT niemand erover wilt pratenquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom ze dan op afdelingen het enorm vermijden, en zoiets hebben als "heb het er maar niet over" en dat ze dan wel (als organisatie) die flyers ophangen.
Dat is toch scheef?
Ja en dat is dus ook mijn punt. Het moet geen taboe zijn dit onderwerp, dus die flyer of welke andere flyer moet gewoon kunnen hangen daar in dat restaurant.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom ze dan op afdelingen het enorm vermijden, en zoiets hebben als "heb het er maar niet over" en dat ze dan wel (als organisatie) die flyers ophangen.
Dat is toch scheef?
Nog een verbod dat niet te handhaven isquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:25 schreef Life2.0 het volgende:
ja laten we zelfmoord gewoon verbieden anders
dikke care, zoiets moeten we niet willen, als je dat legaal maakt springt ieder kind zomaar voor de treinquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog een verbod dat niet te handhaven is
Ook als begeleiding er niet over wilt/mag praten?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ze hangen het op OMDAT niemand erover wilt praten
Nee, vind ik ook. Verpleging zou er ook open over moeten zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en dat is dus ook mijn punt. Het moet geen taboe zijn dit onderwerp, dus die flyer of welke andere flyer moet gewoon kunnen hangen daar in dat restaurant.
Flikker jij eens opquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:26 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook omdat hij ene laptop tot zijn beschikking heeft. Maar blijkbaar kunnen zie die laptop hem beter onthouden als je onderstaande leest:
[..]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dikke care, zoiets moeten we niet willen, als je dat legaal maakt springt ieder kind zomaar voor de trein
Hoe kan je iemand behandelen als je over sommige onderwerpen niet mag praten?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ook als begeleiding er niet over wilt/mag praten?
[..]
Nee, vind ik ook. Verpleging zou er ook open over moeten zijn.
Zou het legaal en illegaal houden en maken van zelfmoord het echt stimuleren of stoppen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dikke care, zoiets moeten we niet willen, als je dat legaal maakt springt ieder kind zomaar voor de trein
lees je anders inquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:26 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook omdat hij ene laptop tot zijn beschikking heeft. Maar blijkbaar kunnen zie die laptop hem beter onthouden als je onderstaande leest:
[..]
nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zou het legaal en illegaal houden en maken van zelfmoord het echt stimuleren of stoppen?
Ik denk dat het niet zo'n verschil maakt.
prima dus?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
Overigens zou het net zo erg zijn als er een flyer voor bijvoorbeeld een kerk hing.
Ja, ook al vind ik dat religie geen plaats heeft in de maatschappij.quote:
Ik heb geen idee, ken alleen mensen van mijn eigen afdelingquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:55 schreef Sinceria het volgende:
Ik zou het wel even aankaarten. Ze zullen vast zelfmoord willen voorkomen, maar een poster ophangen en het er verder niet over willen hebben kan best een averechtse werking hebben. Praten de andere bewoners onderling over de poster of weet je dat niet?
Ik ben wel benieuwd naar de reden dat ze die poster hebben opgehangen. Misschien willen ze het onderwerp beter bespreekbaar maken (al vind ik dit een rare manier om dat aan te pakken). Ik zou daar naar vragen en ook melden dat het in jouw ogen een averechtse werking kan hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ken alleen mensen van mijn eigen afdeling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |