SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Nieuwe kandidaten die tegen elkaar met een verkiezing gaan strijden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Henk (28)
• Sonny (33)
• Tim (24)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van juli:
DI 8-7 Nominatie.
WO 9-7 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 13-7 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 14-7 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Fuck, wat duurt dat lang zonder eten..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Is het niet hongerig?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
![]()
Je was me voor haha.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
wereldwijd 75 miljoen albums verkocht door Eithne Ní Bhraonáin,quote:Op maandag 7 juli 2014 21:38 schreef asini het volgende:
Die muziekWat heeft die enya geslikt toen ze dit maakte..
dat moeten jij en ik nog maar eens voor elkaar zien te krijgen!"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Een beetje geld voor een beetje liefde voor een paar uren kun je haar hurenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
een halve is al genoeg.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:45 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
allah ik bid nu tot u ,mogen ze tenminste een hersencel"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
mag ik het aanvullen? 1 WERKENDE hersencelquote:Op maandag 7 juli 2014 21:45 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
allah ik bid nu tot u ,mogen ze tenminste een hersencelJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Het duurt allemaal net te langWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat was die dikke aan het doen??"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Om 23:00 gaan op maandag de lampen uit, hadden ze ook zogenaamd zelf bedacht.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef lorrie03 het volgende:
en het ergste is als ze zo klaar zijn is het bedtijd en gaan de lichten uitOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Maar ze voeren geen fuck uit.quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Nou. ik heb anders hoge verwachtingen van de CD die van deze meesterlijk gebrachte musical uitgebracht gaat worden,kannie wachtenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef heks29 het volgende:
[..]
wereldwijd 17 miljoen albums verkocht door Eithne Ní Bhraonáin,
dat moeten jij en ik nog maar eens voor elkaar zien te krijgen!![]()
![]()
Wat zal Charlotte toch weer boos zijn op Marije. Omdat Marije Joey heeft 'ingepikt' is er niets anders meer over voor Lotje dan Laura.
In Charlottes hoofd is Marije de schuld ervan dat Charlotte pot is geworden.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Bolle kan echt geen stap zetten zonder die vlezige vingerplant.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
het moesten er trouwens 75 miljoen zijn!!quote:Op maandag 7 juli 2014 21:48 schreef zwellever het volgende:
[..]
Nou. ik heb anders hoge verwachtingen van de CD die van deze meesterlijk gebrachte musical uitgebracht gaat worden,kannie wachten"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Ik heb nog nooit op een zeilboot gezeten muis maar als ik me er een voorstelling van maak, deinende golven, deze muziek mjaaaa![]()
Je gaat ervan kotsen?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb nog nooit op een zeilboot gezeten muis maar als ik me er een voorstelling van maak, deinende golven, deze muziek mjaaaa"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
och arme lot, over het stemmen. ze verwacht stemmen."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Wat een genante vertoning...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est![]()
Fantast Cornelia heeft haar gevoel bij Ron.
Tegen Laura: Ben je niet bang dat Lot een stem krijgt?
Bolle denkt dat ze van het publiek ook een stem krijgt
Fantast Cornelia: Je hebt het toch verbeterd, je roddelt niet ...Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik hoor net dat lot al heeft gezegd dat als er een lekkere vent binnen komt woensdag hij naast haar moet komen liggen . Heeft de man zelf ook wat te beslissen?![]()
Heb hem ookquote:Op maandag 7 juli 2014 21:50 schreef heks29 het volgende:
[..]
het moesten er trouwens 75 miljoen zijn!!![]()
![]()
Dat denken en hopen wij ookquote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef heks29 het volgende:
och arme lot, over het stemmen. ze verwacht stemmen.
SOONY![]()
Nog een van de normalere. Moet je nagaanquote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Nee, heeft ze al overlegd met de redactiequote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef Oekaboe het volgende:
Ik hoor net dat lot al heeft gezegd dat als er een lekkere vent binnen komt woensdag hij naast haar moet komen liggen . Heeft de man zelf ook wat te beslissen?![]()
![]()
Dat zegt ze elke keer, voorlopig krijgt ze alleen de vlezige vuist van de vingerende bouwvakker tussen haar hompen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef Oekaboe het volgende:
Ik hoor net dat lot al heeft gezegd dat als er een lekkere vent binnen komt woensdag hij naast haar moet komen liggen . Heeft de man zelf ook wat te beslissen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Die valt automatisch in zwijm voor Lot. Ze is onweerstaanbaar.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef Oekaboe het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zegt ze elke keer, voorlopig krijgt ze alleen de vlezige vuist van de vingerende bouwvakker tussen haar hompen.![]()
![]()
![]()
Altijd lekker, een plakje cederhoutkaas.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef iBenny het volgende:
"hamburgers... Met bacon... Cedarkaas... Extra tomaat... Oh, en augurk. Nomnom"Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Dan komt Henkquote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef Oekaboe het volgende:
Ik hoor net dat lot al heeft gezegd dat als er een lekkere vent binnen komt woensdag hij naast haar moet komen liggen . Heeft de man zelf ook wat te beslissen?
SOONY![]()
Nee hoor, ik let echt niet meer op de camera's, nee echt niet!quote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
En niet vergeten, die wereldberoemde camera-look.. zelfs Lau is er trots op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Laura is zo eerlijk, ze geeft toe dat ze één haaltje heeft genomen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
en van wie z'n sigaret ? van lot dusquote:Op maandag 7 juli 2014 21:54 schreef Ransjih het volgende:
lau heeft niet gerookt, alleen een hijs genomen, ze zegt het toch eerlijk![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Een beetje geld voor een beetje liefde voor een paar uren kun je haar huren
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Toch de aansteker gehoord.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura is zo eerlijk, ze geeft toe dat ze één haaltje heeft genomen.![]()
Misschien beetje raar, maar zou Lot zelf niet naar huis willen? En dat dat zo wordt geregeld door de regie?quote:![]()
Ohy Colly heeft de brief geschreven toen ze naar ome Theo ging..
Brief vanuit de geest.. whaha.. dacht het al..![]()
![]()
Volgens gluiperige geile Laura is Joey een sneakbak.
Fantast Cornelia tegen Bolle: Ik hou van je.
Ze heeft een brief vanuit de geest.
Val toch dood, fantast. Ter plekke. Achterlijk wijf.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
die wil echt niet wegquote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien beetje raar, maar zou Lot zelf niet naar huis willen? En dat dat zo wordt geregeld door de regie?![]()
Ja echt he?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die valt automatisch in zwijm voor Lot. Ze is onweerstaanbaar.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Geen geld! 65 eurootjes voor een VIP-arrangement. Tafeltje, stoeltje, verrassingszak met snoep en gratis ranja![]()
Leipe shit ouwe![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Val toch dood, fantast. Ter plekke. Achterlijk wijf.![]()
![]()
Ik zat klaar om een cap te maken van de rook, helaas.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Aansteker was te horen, alleen was niks te zien![]()
Ik wil wel Sinas voor dat geldquote:Op maandag 7 juli 2014 21:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Geen geld! 65 eurootjes voor een VIP-arrangement. Tafeltje, stoeltje, verrassingszak met snoep en gratis ranja![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Fantast Cornelia is bang dat Bolle op de stoel komt. Maar haar onderbuikgevoel zegt toch Ron, Ivan.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
gisteren en vanmorgen zat hij er ook al aan te lurken en ik had hem nog niet eerder zien roken. Zo schijnen kinderen nu ook met die dingen te lopenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef Ransjih het volgende:
gio geeft als niet roker een heel slecht voorbeeld met die e smokerJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
ja echt hequote:
ik heb me D&B al opgezet ....
veul leuker
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je kan ook op alle hamburgers zout leggenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Altijd lekker, een plakje cederhoutkaas.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Familie Muis is gek op de camera, dus ik denkt dat ze niet zelf uitstapt (alleen als er iets ernstigst gebeurd in haar familie)quote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien beetje raar, maar zou Lot zelf niet naar huis willen? En dat dat zo wordt geregeld door de regie?SOONY![]()
dat is al net zo'n vals sneaky wijf.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:56 schreef ledn81 het volgende:
Ohy Colly heeft de brief geschreven toen ze naar ome Theo ging..
Brief vanuit de geest.. whaha.. dacht het al..
ik kots van die wijven. er is er geen een meer die ik mag."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Wat een verassing Ronquote:Op maandag 7 juli 2014 21:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Fantast Cornelia is bang dat Bolle op de stoel komt. Maar haar onderbuikgevoel zegt toch Ron, Ivan.![]()
![]()
![]()
![]()
en van wie dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura is zo eerlijk, ze geeft toe dat ze één haaltje heeft genomen.Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Als er één een sneak is ben jij het wel, geile gluiperige bouwvakker.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Kunnen die mensen soms niet rekenen? Ze denkt dat Ivan en Ron op de schopstoel komen, dat sluit voor haar dan uit dat Charlotte er ook zit.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Fantast Cornelia is bang dat Bolle op de stoel komt. Maar haar onderbuikgevoel zegt toch Ron, Ivan.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Een waar walhalla voor kleptomane veelvraatjes
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
die Bitch moet echt op de vuurstapel,...quote:Op maandag 7 juli 2014 21:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Val toch dood, fantast. Ter plekke. Achterlijk wijf.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Daar heb ik geen onderbuikgevoel voor nodig.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Fantast Cornelia is bang dat Bolle op de stoel komt. Maar haar onderbuikgevoel zegt toch Ron, Ivan.![]()
Pleur die schele er ook maar op , oplichter dat ze is.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:57 schreef PoezeligDing het volgende:
baal ervan dat ik morgenmiddag moet werken... ik wil graag haar klaagzang horen.... het enige gezang van haar wat ik met liefde aanhoorquote:![]()
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het nogal slecht gaat met tante Tea op het momentquote:Op maandag 7 juli 2014 21:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Familie Muis is gek op de camera, dus ik denkt dat ze niet zelf uitstapt (alleen als er iets ernstigst gebeurd in haar familie)![]()
![]()
Oh jee, Nicolien gaat zo eten en weer heel vaak "lekkuh" zeggen en heel veel over eetuh praten
Leipe shit ouwe![]()
juist niet want nu heeft ze alleen maar wat in 1 ijskast te zoeken; die van haar eetgroepjequote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Een waar walhalla voor kleptomane veelvraatjes
[ afbeelding ]Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Liever een dot curry.quote:Curiosity cultured the cat
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Oh jee, Nicolien gaat zo eten en weer heel vaak "lekkuh" zeggen en heel veel over eetuh praten![]()
![]()
ik ben er ook niet vanaf 3 uur,dus hoop dat het wel daarvoor stemmen isquote:Op maandag 7 juli 2014 21:59 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
baal ervan dat ik morgenmiddag moet werken... ik wil graag haar klaagzang horen.... het enige gezang van haar wat ik met liefde aanhoor![]()
Enige manier om die bolle over het hek te tieven is een brief sturen dat der vaduhhhhrrr op sterven ligtquote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef zwellever het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het nogal slecht gaat met tante Tea op het moment![]()
![]()
-edit: UTO / Het Grote Utopia Gedichtentopic
[ Bericht 94% gewijzigd door Mylene op 07-07-2014 22:02:11 ]"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef zwellever het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het nogal slecht gaat met tante Tea op het moment![]()
Dan komt er weer een Ome Theootje aan: een dagje shoppen in Laren.![]()
Moet er niet 'n beetje ruimte tussen die koelkasten, wordt daar echt bloedje heet
achter die kasten en kost ze dan kapitalen aan stroom![]()
ach maak ik me druk om, ze zijn toch eind van de week failliet na die musical![]()
![]()
![]()
Laatste keer, dus ik denk nu welquote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef lorrie03 het volgende:
zou ron echt durven dit keer... met stemmen
SOONY![]()
wanneer en welke streamquote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef danilel het volgende:
heeft iemand anders het ook gehoord dat lau aan collie vroeg om 3 stemmen op ron te doen![]()
Rienk schuift vast aan en hij doet niet eens Ramadan. Waar blijft Ruud? Nog even en zij zitten al eerder te eten dan Nicolien en IvanJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
ik hoop het ook maar dan voor half 2quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik ben er ook niet vanaf 3 uur,dus hoop dat het wel daarvoor stemmen is![]()
Dank je wel Bocaquote:Op maandag 7 juli 2014 21:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Gedichtje over De Fles:
UTO / Het Grote Utopia Gedichtentopic
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Kaarten zijn er zeker niet meer wat een stormloop zeg op die musicalquote:Op maandag 7 juli 2014 22:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Moet er niet 'n beetje ruimte tussen die koelkasten, wordt daar echt bloedje heet
achter die kasten en kost ze dan kapitalen aan stroom![]()
ach maak ik me druk om, ze zijn toch eind van de week failliet na die musical![]()
![]()
![]()
quote:Over wie heb je het
Ja, waar sloeg dat nou weer op?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb het zelf opgenomen, lau vroeg aan collie en aan lot op 3 stemmen op lau zelf te doenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
oke hoef ik niet te zoeken,nee niet gehoordquote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb het zelf opgenomen, lau vroeg aan collie en aan lot op 3 stemmen op lau zelf te doen![]()
waarschijnlijk om lotte te reddenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb het zelf opgenomen, lau vroeg aan collie en aan lot op 3 stemmen op lau zelf te doen![]()
![]()
alle vrouwen in utopipo. ik kreeg een hele rare aandrang om het hier neer te zetten. en ik doe het omdat het kan!quote:
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Zal toch wel?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik ben er ook niet vanaf 3 uur,dus hoop dat het wel daarvoor stemmen is![]()
Nico wilde graag aan het hoofd van de tafel zitten, omdat ze graag tussen 2 mannen zit.
Ik zie dat Rienk daar nu is gaan zitten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja paar keer al.. net ook aan Bil..beetje apart.,.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef danilel het volgende:
[..]
ben m al aan het uploadenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:03 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
oke hoef ik niet te zoeken,nee niet gehoord![]()
waar zou pierlala zijn gebleven
OT lara ehm laura zuigt zich te pletter aan de e smokert
naast de loods , daar waar de kaarsenzakken staan![]()
Dat denk jijquote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef schizolientje het volgende:
[..]
juist niet want nu heeft ze alleen maar wat in 1 ijskast te zoeken; die van haar eetgroepje
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja die komt met een maand of drie aan de beurtquote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef zwellever het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het nogal slecht gaat met tante Tea op het moment
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Rot op met je alle vrouwenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:03 schreef heks29 het volgende:
[..]
alle vrouwen in utopipo. ik kreeg een hele rare aandrang om het hier neer te zetten. en ik doe het omdat het kan!
UTO / Het Grote Utopia Gedichtentopicquote:Op maandag 7 juli 2014 22:03 schreef heks29 het volgende:
[..]
alle vrouwen in utopipo. ik kreeg een hele rare aandrang om het hier neer te zetten. en ik doe het omdat het kan!![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:05 schreef sjampoeh het volgende:
lekker pfeiffer overdragen met die lurkdingen..
Trots vermelden in het centraal dat ze gestopt is met roken voor Kim, die kanker heeft.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:05 schreef cobain1994 het volgende:
Daar zit je dan met je goede gedrag...
[ afbeelding ]
En nu 8mg nicotine als een junk naar binnen zuigen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja en met oom Coffee gaat het ook niet zo goed geloof ik.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef zwellever het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat ging een beetje raar... je zag haar ook kijken vanaf de keuken toen Rienk er toch ging zitten..quote:Op maandag 7 juli 2014 22:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Nico wilde graag aan het hoofd van de tafel zitten, omdat ze graag tussen 2 mannen zit.
Ik zie dat Rienk daar nu is gaan zitten.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:05 schreef sjampoeh het volgende:
lekker pfeiffer overdragen met die lurkdingen..![]()
![]()
![]()
eerlijk zullen ze alles delen![]()
ik denk dat niemand van de bewoners überhaupt op die schele durft te stemmen,misschien Aikequote:Op maandag 7 juli 2014 21:59 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Pleur die schele er ook maar op , oplichter dat ze is.![]()
Aike is wel zo koudquote:Op maandag 7 juli 2014 22:07 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
ik denk dat niemand van de bewoners überhaupt op die schele durfen te stemmen,misschien Aike
SOONY![]()
zo lekker dat ze eigenlijk niet willen delen en er morgen ook nog van willen eten. Mogen ze het wel snel opeten en de rest weg zettenJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:06 schreef schizolientje het volgende:
Bil is Kim al weer vergeten met haar mooie verhalen![]()
![]()
Ik hoor een aansteker die niet aan wil.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:07 schreef Luna1956 het volgende:
Vroeg Nico net niet aan Rienk of zij aan de kop van de tafel mocht zitten?![]()
Ja die gaat naar een hospicequote:Op maandag 7 juli 2014 22:06 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja en met oom Coffee gaat het ook niet zo goed geloof ik.
Nee, ze gaan alleen Ron bombarderen met stemmenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:08 schreef voederbak het volgende:
Het boeit ze allemaal niet zo die stemmen
SOONY![]()
Ik schreef het net, omdat ik begon te twijfelen of Nico akkoord ging met het feit, dat Rienk daar toch ging zitten. Wat een idioot is het toch. En Nico slappe hap. Dat zij niet eens een keer haar mond gewoon open trekt verbaasd mij.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja, dat ging een beetje raar... je zag haar ook kijken vanaf de keuken toen Rienk er toch ging zitten..![]()
Denk niet dat Nico zich hier zo om maaktquote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ik schreef het net, omdat ik begon te twijfelen of Nico akkoord ging met het feit, dat Rienk daar toch ging zitten. Wat een idioot is het toch. En Nico slappe hap. Dat zij niet eens een keer haar mond gewoon open trekt verbaasd mij.![]()
![]()
Bolle: Je weet nooit wat het publiek doet en ik ben natuurlijk een Dolle Mina.
Nee, je bent een Bolle, een Dikzak, een Vreetzak, een Veelvraat, een Roddelaarster, een Dief.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Haar emo-TV-momentje zit er al op.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:06 schreef schizolientje het volgende:
Bil is Kim al weer vergeten met haar mooie verhalenCuriosity cultured the cat
zorgen?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Denk niet dat Nico zich hier zo om maaktMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Volgens mij weet zij niet echt wie Dolle Mina is. En dat die zich NOOIT als prinsesje zou etaleren en al helemaal niet met kettinkjes en kraaltjes in de weer zou gaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Nee, je bent een Bolle, een Dikzak, een Vreetzak, een Veelvraat, een Roddelaarster, een Dief.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Oh, Ivan had weer niet zo tegen Bolle mogen praten.
Dat was toch uitgesproken?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Schrijf een gedichtje. Wel van je af snijdenquote:
lot wel.. die wil niet als potje neer gezet worden. ze wou zelfs slaapplek ruilen geloof ikquote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Is het nou wat bekoeld tussen Lot en Laura of zie ik dat verkeerd?![]()
Volgens mij klopt de titel niet van dit filmpjequote:
Kan het filmpje niet horen, krijg een uitroep teken te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Schrijf een gedichtje. Wel van je af snijden![]()
![]()
Ah zie je, zoiets las ik al... dat is dan sneu voor Laura.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lot wel.. die wil niet als potje neer gezet worden. ze wou zelfs slaapplek ruilen geloof ik![]()
dat zie je verkeerdquote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Is het nou wat bekoeld tussen Lot en Laura of zie ik dat verkeerd?"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
En Marije zou op Nico en Rienk gaan want 'wat doen zij nou helemaal'
Snol wil Nico een stem geven die niet onderbouwd is, want dan weet ze hoe het voelt.
Heerlijk, de kift.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Lot is geschrokken ,zei ze, van de hoeveelheid mensen die dit weekend op haar afkwamen dat ze het "zo leuk vinden van haar en Laura".quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Is het nou wat bekoeld tussen Lot en Laura of zie ik dat verkeerd?"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Bil gaat niet meer op Marrije stemmen maar op Nico
woehoeww pas op dusssquote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Schrijf een gedichtje. Wel van je af snijden
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Geile gluiperige laura: Weet je dat ik helemaal niet bang ben voor het stemen? Ik ben me steeds meer bewust dat ik in een spel zit.
En nu weten ze niet op wie ze gaan stemmen.
Ze hebben toch al gestemd?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ik heb geen problemen ermeequote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij klopt de titel niet van dit filmpje
Kan het filmpje niet horen, krijg een uitroep teken te zien![]()
nee echt niet. want hier zit er een. en zo heb ik mijn dochters ook opgevoed. geen prinsesjes.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens mij weet zij niet echt wie Dolle Mina is. En dat die zich NOOIT als prinsesje zou etaleren en al helemaal niet met kettinkjes en kraaltjes in de weer zou gaan.
zelfstandig zijn en niks voor zoete koek aannemen."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
bil moest vanochtend daaaar.. dus de stemmen zijn al binnen.. en dan nog praten over op wie ze gaan stemmen![]()
![]()
Is geen goed teken. Als je happy met iemand bent, dan vind je zoiets leuk.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Lot is geschrokken ,zei ze, van de hoeveelheid mensen die dit weekend op haar afkwamen dat ze het "zo leuk vinden van haar en Laura".![]()
ik hoor het haar wel degelijk vragen op 1:20quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Remember kids: down the road, not across the street. Make it count.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef Soury het volgende:
Schrijf een gedichtje. Wel van je af snijdenCuriosity cultured the cat
Laura: Ik wil niet nog een keer op iemand stemmen die naar huis wil, dat heb ik al een keer MOETEN doen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Idd, Lau vraagt om stemmen, waar komt dit nu ineens vandaan?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig zien de dames het als een spel.. Nee ze zien het absoluut niet als een spel. Het zijn rancuneuze monsters die iedereen die ze een strobreed in de weg leggen het liefst ter plekke de kop afbijten en de restanten door de hakselaar flikkeren.![]()
Sinds Lot 'buiten' is geweest is zij idd koeler tegen Lau, maar je ziet, dat zij elkaar nog steeds heel erg leuk vinden. Net gaven zij elkaar een grote knuffel bij de kaarsenmuur.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Is het nou wat bekoeld tussen Lot en Laura of zie ik dat verkeerd?![]()
Ook dat. Maar vooral ook een stiekemerd. En dat valt best op als je door 104 camera's bent omringd.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Nee, je bent een Bolle, een Dikzak, een Vreetzak, een Veelvraat, een Roddelaarster, een Dief."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Haha volgens Lau en Lot komt er een lekkere gozer in![]()
2 kneuzen en een ubernicht nou enjoy dames!FHRITP
Het Petertje dus.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura: Ik wil niet nog een keer op iemand stemmen die naar huis wil, dat heb ik al een keer MOETEN doen.![]()
Dat is nooit geweest, ze wilde zo'n populaire bi zijn. Pakte anders uit.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is geen goed teken. Als je happy met iemand bent, dan vind je zoiets leuk.Iedereen is een kutlultrut
daarom zijn het voor mij cruella de villsquote:Op maandag 7 juli 2014 22:14 schreef voederbak het volgende:
Gelukkig zien de dames het als een spel.. Nee ze zien het absoluut niet als een spel. Het zijn rancuneuze monsters die iedereen die ze een strobreed in de weg leggen het liefst ter plekke de kop afbijten en de restanten door de hakselaar flikkeren."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Ja gewelquote:Op maandag 7 juli 2014 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Lot is geschrokken ,zei ze, van de hoeveelheid mensen die dit weekend op haar afkwamen dat ze het "zo leuk vinden van haar en Laura".Yoow pas op he.....quote:Op maandag 7 juli 2014 22:13 schreef schizolientje het volgende:
wat staan ze stom te lurken aan die dingen
Ik ben ook deels een lurker
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
wie is de nicht ?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:15 schreef rico80 het volgende:
2 kneuzen en een ubernicht nou enjoy dames!![]()
![]()
nee johquote:Op maandag 7 juli 2014 22:15 schreef rico80 het volgende:
2 kneuzen en een ubernicht nou enjoy dames!
lot valt als een BLOK voor dat model
let maar opHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
ja, en dan bij de kaarsenmuur gaan staan roddelen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:14 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Sinds Lot 'buiten' is geweest is zij idd koeler tegen Lau, maar je ziet, dat zij elkaar nog steeds heel erg leuk vinden. Net gaven zij elkaar een grote knuffel bij de kaarsenmuur.
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Geile gluiperige Laura kijkt sneaky in de camera: Ik voel stress.
Bolle: Ik voel me ook niet goed in me hoofd, ik trek het niet meer, is niet goed zo
Geile gluiperd: We kunnen er wat aan doenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Die lekker met haar gaat afvallenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:15 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee joh
let maar op
SOONY![]()
Ik zou als nieuwe Ron er zooo inlaten hé! en 1 van die lamzakken er uitgooien..... maar ja....Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
en ja hoor, Vanessa gewoon met haar kont op tafel bij de etersJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Dit mag toch niet.....quote:Op maandag 7 juli 2014 22:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Geile gluiperige Laura kijkt sneaky in de camera: Ik voel stress.
Bolle: Ik voel me ook niet goed in me hoofd, ik trek het niet meer, is niet goed zo
Geile gluiperd: We kunnen er wat aan doenSOONY![]()
Joey is nu sneaky
waarom begint lau steeds over het sneakgedrag van joey?
wat heeft hij gedaan
lot wil iets van de dokter om te relaxen![]()
Geile gluiperige Laura vindt Joey een sneakbak, maar dat had ze al van meerdere mensen gehoord. 'Ik ga het zo de hele tijd tegen hem zeggen'
Bolle wil iets van de dokter hebben tegen de stress.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
fixxedquote:HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Is dat die 8k per maand gast?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Sonny is wel wat voor Lot. Denkt zij dan. Zo'n gestroomlijnde mooiboy.
Ik moet zeggen dat ik heel weinig aandacht in deze lichting het gestopt.. Ik heb ook niet eens de moeite genomen om te stemmen.FHRITP
Jaloers strip figuurquote:Op maandag 7 juli 2014 22:17 schreef Ransjih het volgende:
wat heeft hij gedaan
lot wil iets van de dokter om te relaxenIedereen is een kutlultrut
een nekschot lijkt me wel watquote:Op maandag 7 juli 2014 22:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Geile gluiperige Laura vindt Joey een sneakbak, maar dat had ze al van meerdere mensen gehoord. 'Ik ga het zo de hele tijd tegen hem zeggen'
Bolle wil iets van de dokter hebben tegen de stress.![]()
Ik snap er ook niks van wat Joey heeft gedaan volgens Lauquote:Op maandag 7 juli 2014 22:17 schreef Ransjih het volgende:
wat heeft hij gedaan
lot wil iets van de dokter om te relaxen
SOONY![]()
Ik kon het filmpje gewoon zien.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
22 jaar neptieten en te pas en te onpas om kalmerende middelen vragenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:17 schreef Ransjih het volgende:
wat heeft hij gedaan
lot wil iets van de dokter om te relaxen
iets zegt me dat dat niet helemaal gezond is
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Krijgt ze weer de deur in haar neus dichtgesmeten. Mr fit houdt vast niet van te stevige dames.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:15 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee joh
let maar op![]()
Niet die sportschool-joop en niet die nerd. Die andere. Beetje getint tiep.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef rico80 het volgende:
[..]
Is dat die 8k per maand gast?
Ik moet zeggen dat ik heel weinig aandacht in deze lichting het gestopt.. Ik heb ook niet eens de moeite genomen om te stemmen.![]()
lau is jaloersquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van wat Joey heeft gedaan volgens Lau![]()
Maar die stemming laat haar koud verder hoor.quote:
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
hij wilde voor een tweede keer serieus de musical oefenen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van wat Joey heeft gedaan volgens Lau"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
* Capaja heeft fingers crossedquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Krijgt ze weer de deur in haar neus dichtgesmeten. Mr fit houdt vast niet van te stevige dames.HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Geile gluiperd: Ik heb trek in een tosti
Bolle: Ik heb trek in een sigaret
Geile gluiperd: Eentje kan wel hoorOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
morgen moet ze schoonmaken,dus ziekquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef Capaja het volgende:
[..]
22 jaar neptieten en te pas en te onpas om kalmerende middelen vragen
iets zegt me dat dat niet helemaal gezond is![]()
Ze willen roken
Geile gluiperd: Als ik echt wil roken ga ik roken zo hoorOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ruud wacht tot Isa in bed ligt en dan gaat ie er iets van zeggen anders kan Isa nog zeggen dat ze het wel van plan was![]()
Wel sneaky achter de wc he?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Geile gluiperd: Als ik echt wil roken ga ik roken zo hoor![]()
![]()
tegen ron gezegd dat hij de musical nog een keer wilde oefenen, zodat hij geen stemmen krijgt van ron... de reden heeft hij zonder woorden maar met een lachje toegegeven aan lau, aldus lauquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van wat Joey heeft gedaan volgens Lau![]()
isa is toch niet verantwoordelijk voor de kippen? of is dat weer veranderd?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:19 schreef Flow3r het volgende:
Isa is de kippen vergeten, Ruud wou er eerst niks van zeggen maar Billy vindt het zielig![]()
Zit Bolle trouwens weer chips te eten, ik hoorde allemaal gekraak? ( keek niet)Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja, zo is eerlijke Laura, die kan niet tegen onrecht.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ja dat is zo ongelovelijk STOERquote:Op maandag 7 juli 2014 22:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Geile gluiperd: Als ik echt wil roken ga ik roken zo hoor
om gewoon te doen wat je wil "Yolo swag weet je"
groepsgevoel is een woord dat niet op haar muts past, dus dat kent ze niet vrees ikHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
ruud moest van de kippen afblijven, hij bleek het niet gedaan te hebben zoals sjon zeiquote:Op maandag 7 juli 2014 22:21 schreef Zzoos het volgende:
[..]
isa is toch niet verantwoordelijk voor de kippen? of is dat weer veranderd?
is filmpje van, van vandaag![]()
wat een zielige lul ook hequote:Op maandag 7 juli 2014 22:20 schreef Ransjih het volgende:
ruud wil het pas later zeggen dan kan isa niet antwoorden: dat wou ik nog doen![]()
Eerst zeggen dat de kippen buiten zullen gaan slapen omdat het plankje er niet terug is gezet![]()
Ruud ziet dat Isa het klepje van die kutkippen deze keer vergeten is en gaat het haar direct melden als ze al op bed ligt.
Hij gaat het niet zelf doen omdat hij van Isa niet meer aan de kippen mocht komen.
Billy vind dat hij het moet uitspreken.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Pop corn. En was Laura.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Zit Bolle trouwens weer chips te eten, ik hoorde allemaal gekraak? ( keek niet)Iedereen is een kutlultrut
"Ik ben van de kippen" zei ze vanmiddag nog. En las toen Ruud neerbuigend de les over wat hij niet goed had gedaan, terwijl zijzélf iets niet goed had gedaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:21 schreef Zzoos het volgende:
[..]
isa is toch niet verantwoordelijk voor de kippen? of is dat weer veranderd?"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Dank je, oplettende muis.quote:
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nou.,.. Wordt ie eruit gestemd - moeten ze'm van de beveiliging naar buiten slepen omdat ie er helemaal niet uit wil. .quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef lorrie03 het volgende:
zou ron echt durven dit keer... met stemmen
Zoiets..You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
Je loopt achter, Ruud zat foutquote:Op maandag 7 juli 2014 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ik ben van de kippen" zei ze vanmiddag nog. En las toen Ruud neerbuigend de les over wat hij niet goed had gedaan, terwijl zijzélf iets niet goed had gedaan.
Kijk aan het eind van dit filmpje
![]()
Isa was altijd verantwoordelijk voor de kippen, alleen de kuikens wou ze niet doen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:21 schreef Zzoos het volgende:
[..]
isa is toch niet verantwoordelijk voor de kippen? of is dat weer veranderd?
Dat zou Laura toen doen, weet niet of Laura die nog doet.![]()
Gio met zijn broek op zijn knieën op Lot.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
als ik zo iemand in mijn directe omgeving zou hebbenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat een zielige lul ook he![]()
Eerst zeggen dat de kippen buiten zullen gaan slapen omdat het plankje er niet terug is gezet
dan had hij allang opgepakt gewest door de politie vanwege veelvuldige kopstoten uitdelen
dat valt hopelijk onder mishandeling
oooooooooooo wat zou ik hem het bloed onder zn nagels vandaan halen !HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Wil Laura dat ze op haar gaan stemmen?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
Lau vraagt aan, bijna, iedereen om stemmen nu ook weer aan Lot. Gezien de reactie van Lot.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lau gaat zo slaan denk ikquote:Op maandag 7 juli 2014 22:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Gio met zijn broek op zijn knieën op Lot.
SOONY![]()
Isa is de kutkip hier.Iedereen is een kutlultrut
ja ik heb het gezienquote:Op maandag 7 juli 2014 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ik ben van de kippen" zei ze vanmiddag nog. En las toen Ruud neerbuigend de les over wat hij niet goed had gedaan, terwijl zijzélf iets niet goed had gedaan.
isa deed neerbuigend
maar RUUD kan dan ook NIET luisteren
hoeveel krachtvoer heeft de koe al weggewerkt ?
hij luistert never nooit naar Boer JohnHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Dit keer volkomen terecht,al zullen alle Isa glijers het wel weer heul gemeen vindenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:20 schreef Flow3r het volgende:
Ruud wacht tot Isa in bed ligt en dan gaat ie er iets van zeggen anders kan Isa nog zeggen dat ze het wel van plan was![]()
![]()
Waarom is dat mens gestrest dan :quote:Op maandag 7 juli 2014 22:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Bolle wil iets van de dokter hebben tegen de stress.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:22 schreef pullup het volgende:
Ruud ziet dat Isa het klepje van die kutkippen deze keer vergeten is en gaat het haar direct melden als ze al op bed ligt.
Hij gaat het niet zelf doen omdat hij van Isa niet meer aan de kippen mocht komen.
Billy vind dat hij het moet uitspreken. * omdat dat beter voor de kijkersgunst is, Isa is immers populair."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Hoop dat ze dat zegt, en dan wat van die kip eet waarvan ze het "vieze kleurtje heeft afgewassen" en een paar dagen gruwelijk ziek van wordt. . . Belachelijk figuur. (Dat zei ze tegen Ruud toen die bedorven kip wilde geven aan Gio..)quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Oh jee, Nicolien gaat zo eten en weer heel vaak "lekkuh" zeggen en heel veel over eetuh pratenYou were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
Gluiperige laura tegen Gio: Weet je wie echt een sneaky motherfocker is? Joey
Het zit de inkthoer nogal dwars. Geen idee wat eigenlijk, dat Joey verder wilde met repeteren?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Die sportschool Joop heeft een trompet. Dat gaat Isa leuk vinden denk ik. Vinden die andere meiden niet leukquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet die sportschool-joop en niet die nerd. Die andere. Beetje getint tiep.![]()
![]()
Ze vraagt het wel aan veel personen, heel vreemd.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil Laura dat ze op haar gaan stemmen?![]()
Goed plan van Ruud.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:24 schreef zwellever het volgende:
[..]
Dit keer volkomen terecht,al zullen alle Isa glijers het wel weer heul gemeen vindenIedereen is een kutlultrut
ik begrijp werkelijk niet waarom alle isa haters dit terecht vindenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:24 schreef zwellever het volgende:
[..]
Dit keer volkomen terecht,al zullen alle Isa glijers het wel weer heul gemeen vinden
maar het helemaal geweldig vinden als ruud niet opruimt en de koe weer maar eens het verkeerde voer geeftHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Ze veinst vanwege oudoom Theo. Maar de nominaties morgen en vooral de publieksstem is de echte reden.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Allemaal nep. Net alsof de bewoners bepalen wie er op het bankje komt en wie er uit gaat. Dacht dat we dat gedeelte zo langzamerhand wel gehad hebben.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
volgens mij zei lau wil je er 3 op mij doen... toen zei collie dat wil je helemaal nietYou were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Wat gemeenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:24 schreef zwellever het volgende:
[..]
Dit keer volkomen terecht,al zullen alle Isa glijers het wel weer heul gemeen vinden![]()
![]()
![]()
Gaat ze Oom Theo gebruiken voor de nominaties, oh dat doet ze al min of meer.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze veinst vanwege oudoom Theo. Maar de nominaties morgen en vooral de publieksstem is de echte reden.Iedereen is een kutlultrut
Mwah dit is wel een inkoppertje voor ruud natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 22:24 schreef zwellever het volgende:
[..]
Dit keer volkomen terecht,al zullen alle Isa glijers het wel weer heul gemeen vinden![]()
Waar heeft de Fles nu weer geen zin in?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Lekker sympathiek weer. Ruud zit om de publieksstem verlegenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:20 schreef Ransjih het volgende:
ruud wil het pas later zeggen dan kan isa niet antwoorden: dat wou ik nog doen![]()
![]()
Heb haar er echt nog niet verdrietig over gezien over die oom.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze veinst vanwege oudoom Theo. Maar de nominaties morgen en vooral de publieksstem is de echte reden.
Tuthola eerste klas is het toch ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zo gaat dat nou eenmaal, volkomen terecht.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:27 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Mwah dit is wel een inkoppertje voor ruud natuurlijkIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |