SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Genoeg, maar van hun wist ik het niet. En er zat nog iemand bij trouwens.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:57 schreef Moira. het volgende: [..] wacht wat wat
vieze dingen gebeurd op de achterbank?
![]()
Ik zou er een boek over willen schrijven maar het is zo hilarisch dat ik door de slappe lach geen woord op papier krijg.quote:
righttttquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik zou er een boek over willen schrijven maar het is zo hilarisch dat ik door de slappe lach geen woord op papier krijg.
jeweetquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
fl frederik
Nexus meesterras jwz.
weekje ofzo en dat fb official hoeft nog niet zoquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:04 schreef Moira. het volgende:
Maar sinds wanneer is 't officieel dan?En wanneer is 't Facebook officieel?
Weinig verandering, nog steeds eigenlijk alleen maar hugecoollquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij de spellcheckers nu?
aightquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
weekje ofzo en dat fb official hoeft nog niet zo
Da's meestal na de bruiloft pas.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:05 schreef RockNijntje het volgende:
Freek was verliefd op mijn eerste gezicht. Wanneer zal ik hem mijn tweede gezicht laten zien?
Doe gewoonquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
weekje ofzo en dat fb official hoeft nog niet zo
Ah, ik heb de mijne niet geroot. Halve dag met m'n Galaxy Nexus bezig geweest.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jeweethad laatst wel update struggles omdat rooted en shit maar nu 4.4.3 en weer rooted alles me tfranco kernel
Rooten is makkelijk met zo'n toolkit. maar ik kon niet meer helemaal goed terug naar compleet stock ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, ik heb de mijne niet geroot. Halve dag met m'n Galaxy Nexus bezig geweest.
Is het nu wel te doen? En hoe zit dat met updates dan? Ik heb uiteindelijk een paar maanden rondgelopen met zo'n "update is gedownload" op m'n Galaxy Nexus omdat ik bang was dat alles naar den tyfus zou gaan als ik ging updaten.
Hugecooll.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weinig verandering, nog steeds eigenlijk alleen maar hugecoollMaar komen er meer bij, ooit.
#yolo togquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Rooten is makkelijk met zo'n toolkit. maar ik kon niet meer helemaal goed terug naar compleet stock ofzoboeiend allemaal
blijkbaar die rocknijntjequote:Op woensdag 11 juni 2014 02:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
#yolo tog
Je hebt iemand gehosseld?
Ja is belangrijkquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hugecooll.
Misschien kom ik ooit weer terug, eerst even wat shit op orde krijgen.
Ken je de band Leviathan? DSBM one man project. (Ik breng eens weer een nieuwe trivia erin)quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:05 schreef RockNijntje het volgende:
Freek was verliefd op mijn eerste gezicht. Wanneer zal ik hem mijn tweede gezicht laten zien?
leviathan is baasquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken je de band Leviathan? DSBM one man project. (Ik breng eens weer een nieuwe trivia erin)
Zijn strafblad gewoon accepteren en toejuichen en dat gezicht wordt snel duidelijk
Tr00 kvlt black metal ja tog
Oh, tagje merk ik niet, ik FOK! voornamelijk mobiel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja is belangrijkMaar komt wel goed
Ik wil het ook wel blijven doen, laatste tijd alleen wat minder ivm verhuizing en de afgelopen dagen is het nieuwe modschap even veel te interessant heheMaar naast CRE modden moet dat vast wel kunnen. M'n tagje is alleen wel ingeruild
Zijn we ooit weer waarde collega's
Ik hem.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
#yolo tog
Je hebt iemand gehosseld?
Je beseft dat hij in een woede aanval zijn vriendin inwendig heeft getatoeëerd he? Via een al bestaande opening, dat dan weer wel.quote:
Ja alleen laatste tijd dus maar heel weinig gedaan, alleen in 't begin veel maar toen ging ik verhuizenquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, tagje merk ik niet, ik FOK! voornamelijk mobiel.
Maar je checkt dus nog wel gewoon? Al is het dan minder.
En ja, eerst nog even een paar dagen op lueken knopjes drukken, notes doorlezen en schaak spelen met LH.
En ja, komt wel goed, heeft alleen wat tijd nodig. Aardig veel tijd.
BJquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hebben jij en BJ ook nog iets op te biechten over de achterbank van mijn auto?
De muziek gr gr.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat hij in een woede aanval zijn vriendin inwendig heeft getatoeëerd he? Via een al bestaande opening, dat dan weer wel.
ik dacht dat ik dat al voor je was. je zegt dit dus tegen iedereenquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ollie held der alle continenten _0_
Heb je nog iets teruggevonden dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hebben jij en BJ ook nog iets op te biechten over de achterbank van mijn auto?
Oh jij mallerd met je lolbroekquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik dacht dat ik dat al voor je was. je zegt dit dus tegen iedereen
nijntje in mijn lolbroek ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb je nog iets teruggevonden dan?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nijntje in mijn lolbroek ja.Beterin je bioscoopbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehequote:Op woensdag 11 juni 2014 02:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee.
Maar Nijn was ook al openlijk aan het opbiechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |