Ik hem.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
#yolo tog
Je hebt iemand gehosseld?
Je beseft dat hij in een woede aanval zijn vriendin inwendig heeft getatoeëerd he? Via een al bestaande opening, dat dan weer wel.quote:
Ja alleen laatste tijd dus maar heel weinig gedaan, alleen in 't begin veel maar toen ging ik verhuizenquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, tagje merk ik niet, ik FOK! voornamelijk mobiel.
Maar je checkt dus nog wel gewoon? Al is het dan minder.
En ja, eerst nog even een paar dagen op lueken knopjes drukken, notes doorlezen en schaak spelen met LH.
En ja, komt wel goed, heeft alleen wat tijd nodig. Aardig veel tijd.
BJquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hebben jij en BJ ook nog iets op te biechten over de achterbank van mijn auto?
De muziek gr gr.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat hij in een woede aanval zijn vriendin inwendig heeft getatoeëerd he? Via een al bestaande opening, dat dan weer wel.
ik dacht dat ik dat al voor je was. je zegt dit dus tegen iedereenquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ollie held der alle continenten _0_
Heb je nog iets teruggevonden dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hebben jij en BJ ook nog iets op te biechten over de achterbank van mijn auto?
Oh jij mallerd met je lolbroekquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik dacht dat ik dat al voor je was. je zegt dit dus tegen iedereen
nijntje in mijn lolbroek ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb je nog iets teruggevonden dan?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nijntje in mijn lolbroek ja.Beterin je bioscoopbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehequote:Op woensdag 11 juni 2014 02:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee.
Maar Nijn was ook al openlijk aan het opbiechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |