Ik hem.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
#yolo tog
Je hebt iemand gehosseld?
Je beseft dat hij in een woede aanval zijn vriendin inwendig heeft getatoeëerd he? Via een al bestaande opening, dat dan weer wel.quote:
Ja alleen laatste tijd dus maar heel weinig gedaan, alleen in 't begin veel maar toen ging ik verhuizenquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, tagje merk ik niet, ik FOK! voornamelijk mobiel.
Maar je checkt dus nog wel gewoon? Al is het dan minder.
En ja, eerst nog even een paar dagen op lueken knopjes drukken, notes doorlezen en schaak spelen met LH.
En ja, komt wel goed, heeft alleen wat tijd nodig. Aardig veel tijd.
BJquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hebben jij en BJ ook nog iets op te biechten over de achterbank van mijn auto?
De muziek gr gr.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat hij in een woede aanval zijn vriendin inwendig heeft getatoeëerd he? Via een al bestaande opening, dat dan weer wel.
ik dacht dat ik dat al voor je was. je zegt dit dus tegen iedereenquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ollie held der alle continenten _0_
Heb je nog iets teruggevonden dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hebben jij en BJ ook nog iets op te biechten over de achterbank van mijn auto?
Oh jij mallerd met je lolbroekquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik dacht dat ik dat al voor je was. je zegt dit dus tegen iedereen
nijntje in mijn lolbroek ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb je nog iets teruggevonden dan?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nijntje in mijn lolbroek ja.Beterin je bioscoopbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehequote:Op woensdag 11 juni 2014 02:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee.
Maar Nijn was ook al openlijk aan het opbiechten.
Door de bioscoop kan ik nu de hele nacht in z'n broek. Coincidence? I don't think so.quote:
He wat dan?quote:
Welke opmerking?quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
het leukste wel dat de opmerking van jou af kwam
Komt wel weer ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja alleen laatste tijd dus maar heel weinig gedaan, alleen in 't begin veel maar toen ging ik verhuizenMaar zal nu langzamerhand wel weer oppikken, m'n leven komt weer wat bij elkaar
Hehehe, alles lezen
Ja klopt, die tijd moet je 't ook geven. Achteraf was dat 't waard
Geen docuvrouwtaires kijken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:26 schreef Klojo120 het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHA SNAP DAN IK GEEF HELEMAAL GEEN ENKELE NEUK
Een 48 uur durende documantaire over slakkenhuisjes op 200 meter afstand vind ik nog veel interessanter dan dit.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:26 schreef Klojo120 het volgende:
Een 48 uur durende documantaire over slakkenhuisjes op 200 meter afstand vind ik nog veel interessanter dan dit.
wauw klojon oke jongon.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:26 schreef Klojo120 het volgende:
oh die's best foutquote:
Noah, zo veel behoefte heb je nou ook weer niet om in iemands notes te kijken als je daar geen aanleiding toe hebt, tis niet dat je iedereen in een topic langs gaat ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Komt wel weer ja.
En eigenlijk zijn notes ook wel weer kut, staat volgens mij wel wat privéspul in bij sommige mensen.
Ik heb 1 keer in mijn leven betaald voor notes. Zo'n spijt vanquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh die's best fout
[..]
Noah, zo veel behoefte heb je nou ook weer niet om in iemands notes te kijken als je daar geen aanleiding toe hebt, tis niet dat je iedereen in een topic langs gaat ofzoMeestal zijn ze niet eens zo boeiend
Maar mede daarom heb je toch ook die ID plicht als crew? Dat je niet dat soort shit gaat lekken enzo.
OPENBARINGEN VINDEN HIER PLAATS JA?quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:26 schreef Klojo120 het volgende:
Een 48 uur durende documentaire over slakkenhuisjes op 200 meter afstand vind ik nog veel interessanter dan dit.
Kun je als je daar specifiek voor betaalt daar wel bij zien welke mod de note heeft gezet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer in mijn leven betaald voor notes. Zo'n spijt vanhet meestal gewoon alleen een modje die zegt wat er niet goed is aan je post .
Eens, ik verpest fok met mijn taal. Kwaliteit qua inhoud is niet genoeg. Het perfecte plaatje moet er zijn . Moeite moet genomen worden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waarom staat er nog geen ban op dit soort dingen?
Ja oké, zit wat in.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh die's best fout
[..]
Noah, zo veel behoefte heb je nou ook weer niet om in iemands notes te kijken als je daar geen aanleiding toe hebt, tis niet dat je iedereen in een topic langs gaat ofzoMeestal zijn ze niet eens zo boeiend
Maar mede daarom heb je toch ook die ID plicht als crew? Dat je niet dat soort shit gaat lekken enzo.
Geen idee was alweer lang geleden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je als je daar specifiek voor betaalt daar wel bij zien welke mod de note heeft gezet?
Ik heb paar keer m'n notes in gekeken als ik een full abo had, sowieso weinig interessants (eigk vooral grappig), maar kon de mod niet zien.
Nu wel
Ja idd, dat ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja oké, zit wat in.
En ja, volgens mij daarom en om te zorgen dat je niet onder een nieuwe username kunt terugkomen als je zoiets hebt gedaan. Volgens mij.
sowieso waarom 4,50 betalen voor je notes als een abo van meerdere weken goedkoper isquote:
Wat, flauw? ik heb wel betere dingen te doen. Niet naar de meet gaan bijvoorbeeld.quote:
Precies. Mensen die niet naar perfectie streven, moeten gewoon een flinke tik krijgen met een Groen Boekje.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Eens, ik verpest fok met mijn taal. Kwaliteit qua inhoud is niet genoeg. Het perfecte plaatje moet er zijn . Moeite moet genomen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |