Dat had ik eergisteren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:28 schreef Peunage het volgende:
Niet te geloven dit. Ik ben gewoon verkouden. Dat slaat helemaal nergens op.
twitter:PetrusJanRens twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 13:13:11We waren al in het ziekenhuis voor controle en ..oeps! Virginia haar vliezen braken. Perfecte timing. Het wordt spannend de komende dagen. reageer retweet
Nooit, weet je toch man.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat het weer lekker in je zure hol?
Ik drink niet elke dag bier hoor. En ik ga er ook weer mee stoppen, dan is het wel weer mooi geweest.quote:
Ik plaag je maar joh niks mis met een biertje bij dit weer. Misschien neem ik er straks ook eentje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik drink niet elke dag bier hoor. En ik ga er ook weer mee stoppen, dan is het wel weer mooi geweest.
Ik ga eind deze maand een speedbike kopen, dan kan ik even beter aan mijn conditie werken en kan ik straks met de MTB ook weer beter naar buiten.
Dat kan, zelfs midden in de zomer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:28 schreef Peunage het volgende:
Niet te geloven dit. Ik ben gewoon verkouden. Dat slaat helemaal nergens op.
Ja, maar ik neem er meteen 12 of zoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik plaag je maar joh niks mis met een biertje bij dit weer. Misschien neem ik er straks ook eentje.
Half uurtje shaddow boxen. BAM!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem er meteen 12 of zo![]()
Anyways, ik heb een nieuwe manier van workout gevonden en een ultimate motivator. Die man is een fucking held.. het enige wat ik nodig heb is een rekstok in mijn huis.
BAM!
Mjah dat herken ik wel, fles wijn open, dan kan ik niet 1 glas nemenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Voordat je dat kunt ben je wel eventjes verder! Ik houd niet van sporten maar aan zo een rekstok hangen lijkt me dan wel weer tof eigenlijk. Nou ja of zwemmen, maar ik heb geen zwembadquote:Anyways, ik heb een nieuwe manier van workout gevonden en een ultimate motivator. Die man is een fucking held.. het enige wat ik nodig heb is een rekstok in mijn huis.
BAM!
Dat werkt ook inderdaad.. maar wat deze man doet is echt gruwelijk gewoon.. en gebruikt bijna alleen zijn eigen lichaamsgewicht. Wat hij doet is echt zwaar efficient.quote:
We houden gewoon van het goede levenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat herken ik wel, fles wijn open, dan kan ik niet 1 glas nemen1 blikje bier dan weer wel, ik zal niet snel 5 blikjes leegdrinken.
[..]
Voordat je dat kunt ben je wel eventjes verder! Ik houd niet van sporten maar aan zo een rekstok hangen lijkt me dan wel weer tof eigenlijk. Nou ja of zwemmen, maar ik heb geen zwembad
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:17 schreef Specularium het volgende:
twitter:PetrusJanRens twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 13:13:11We waren al in het ziekenhuis voor controle en ..oeps! Virginia haar vliezen braken. Perfecte timing. Het wordt spannend de komende dagen. reageer retweet
Juist.. en dat is ook het punt. Planning is top, uitvoering is klote.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:37 schreef Specularium het volgende:
Goeie voornemens, klinkt als Oud en Nieuw.
Fietsen is wel lekker voor de lijn inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We houden gewoon van het goede levenProbleem is alleen dat ik weer in shape wil worden alsof ik fucking 16 ben ( begin van een midlife crisis?
) En ik heb teveel lopen verslonzen, ik stapte van het weekend uit de auto en toen knapte gewoon mijn broeksknoop
![]()
En dan moet ik kiezen tussen 2 werelden.. Michel Perridon heeft ook een bourgondische buik.. Je zou zeggen wat is er mis mee? Maarja, ik heb geen goedlopend bedrijf en ik wil toch ook aan mijn gezondheid denken en lekker fit in mijn lichaam zitten (niet overdreven maar gewoon fit en strak)
Daarom ga ik ook een speedbike kopen, kan ik heel makkelijk lekker spinnen en flink trappen en dan vliegen de kilootjes er ook wel vanaf. En als je dan eenmaal begonnen bent dan krijg je vanzelf de smaak te pakken.. nu zit ik nog te vaak te slacken en dat is niet goed.
Ik heb een dure custom build wedstrijd Cross Country mountainbike, helemaal de bom dat ding.. zelf samengesteld, is er maar 1 van in de wereld. Maar ik durf nog steeds niet goed naar buiten, althans niet om zo intensief te sporten.. daar is mijn conditie nog niet goed genoeg voor. En ik moet nog steeds mijn voorband fixen na die klapper die ik heb gemaakt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Fietsen is wel lekker voor de lijn inderdaad.
Goed planquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een dure custom build wedstrijd Cross Country mountainbike, helemaal de bom dat ding.. zelf samengesteld, is er maar 1 van in de wereld. Maar ik durf nog steeds niet goed naar buiten, althans niet om zo intensief te sporten.. daar is mijn conditie nog niet goed genoeg voor. En ik moet nog steeds mijn voorband fixen na die klapper die ik heb gemaakt.
Op een speedbike kan ik veilig thuis en lekker voor de TV gewoon kilometers maken en conditie opbouwen. Als ik dan een betere conditie heb dan heb ik buiten op de MTB ook niet zo snel dat ik mij beroerd ga voelen waardoor ik weer paniek/angst aanvallen kan krijgen. Dus ik dacht zo; dat is wel fucking verstandig om zo'n ding te kopen.. want dan gaat het letterlijk en figuurlijk hard.
FF wakker worden, banaantje of zo eten en dan een uurtje trappen op dat ding. En dat opbouwen naar elke dag minstens 50km op dat ding. Dan gaat het de goede kant op.
En als je dan afstapt dan heb je zoiets van ROOOAAAARRRR!!!! (endorfine), dus leg ik gewoon mijn gewichten ernaast en ga ik daar mee lopen spelen.
Komt goed. Kan hem alleen pas eind deze maand aanschaffen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
Nu nog doen Yokiboy want je hebt het er steeds over
Een witte?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Er hangt hier al een hele tijd een helikopter, wilde er een foto van maken voor yoki maar het is veel te klein.
Anders touwtjespringen dat is ook heel goed volgens mij, desnoods met een denkbeeldig touwtje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Komt goed. Kan hem alleen pas eind deze maand aanschaffen.
Gewoon heel veel rukken, beetje afwisselen met links en rechts.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Anders touwtjespringen dat is ook heel goed volgens mij, desnoods met een denkbeeldig touwtje.
OK teveel info Yokiquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon heel veel rukken, beetje afwisselen met links en rechts.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, dat is wanneer ik zeg dat ik ook met links en rechts tegelijk kan
Zo klim ik naar boven, helemaal naar het topje weetje wel.. Je begrijpt me wel toch? Viespeuk!quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:08 schreef Karina het volgende:
En nu zit dat liedje in mijn hoofd he? Met hele rare beelden erbij.
Hoe is het met je dochtertje?quote:
Hihi je zei hardquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je lang genoeg doorgaat krijg je room ja.. maar Corrie is hard to git.
OK goed punt. Ik ga nog wat azijn drinken.quote:
Volgens mij begon jij de toon weer te zetten met je lekker belangrijk kast.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
OK goed punt. Ik ga nog wat azijn drinken.
Al is dit wel een beetje wat je zegt ben je zelf hoor Specularium.
Het is toch geen wedstrijd?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:30 schreef YokiKater het volgende:
1 sixpack in 75 minuten.. ik denk dat ik er nog 1 moet bestellen. .
Oh nee het interesseert me gewoon geen hol die hele Peter Jan en zijn kindvrouwtje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij de toon weer te zetten met je lekker belangrijk kast.
Gewoon lekker doorzuipen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:30 schreef YokiKater het volgende:
1 sixpack in 75 minuten.. ik denk dat ik er nog 1 moet bestellen. .
Nee, geen wedstrijd.. maar als ik drink dan gaat het altijd heel hard.. en dan wordt ik ook wakker en actief.. totdat de man met de hamer komt. Whisky kan ik ook hebben hoor, al mix ik dat wel vaak. Jägermeister vind ik ook altijd baas als het bier op is.. maar daar begin ik nu niet aan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is toch geen wedstrijd?
Haal anders een fles whisky erbij, kun je lachen.
quote:
Je wil toch stoppen? Waarom dan niet gewoon op dit moment?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]Polska gaat hard op een liter! siema! Als je dan toch gaat drinken dan mag het goed ook, ja toch.
Omdat ik nu al begonnen ben, met de laatste centen van mijn vrij te besteden budget.. hierna volgt een sowieso een periode van 2 weken waarbij ik niet kan drinken.. en daarna komt die speedbike.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Je wil toch stoppen? Waarom dan niet gewoon op dit moment?
het lijkt wel of hij met touwtjes aan het plafond vast zitquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Anyways, ik heb een nieuwe manier van workout gevonden en een ultimate motivator. Die man is een fucking held.. het enige wat ik nodig heb is een rekstok in mijn huis.
BAM!
Nope, ik ben een machine. Dat zeg ik, hoog tolerantieniveau.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:46 schreef Specularium het volgende:
Maar jij bent toch een wandelende medicijnkast, Yoki?
Gaat dat met alcohol geen harde problemen opleveren?
Die man is een fucking goeroe.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het lijkt wel of hij met touwtjes aan het plafond vast zit
Proost, Corrie!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik heb toch maar die fles wijn open gemaaktIk ben gewoon een zwakkeling.
Voor de voetbla?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dank jeMaar ik ga niet meer bijhalen deze week, vrijdag pas.
Uiteraard. AL ga ik vrijdag denk ik op het Museumplein kijken, ik gok dat je daar wel bier kunt kopen.quote:
Ik denk dat ik niet eens ga kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard. AL ga ik vrijdag denk ik op het Museumplein kijken, ik gok dat je daar wel bier kunt kopen.
Aan de ene kant vind ik het wel spannend aan de andere kant boeit het mij werkelijk geen reet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nederland Spanje he vrijdag. Maar ook vrijdag de 13e
Gewoon keihard meegillen als iemand mist en zo vind ik helemaal geweldig manquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het wel spannend aan de andere kant boeit het mij werkelijk geen reet.
Toen we 4 jaar geleden verloren gingen mijn pa en ik heel gemeen naar AT5 kijken voor die afdruipende gezichten en heb ik volop gezongen dat ik de Koning van Hispanje altijd heb geeerd
4 jaar geleden gingen mijn achterburen helemaal los, as always.. des te meer ik kan genieten als het goed fout gaat.. dan zijn ze zuur en is alle pret en show voor niets geweest. Dan moet ik hard lachen. Maar aan de andere kant.. als we kampioen worden zou ik dat wel mooi vinden hoor.. Dat vind ik ook een topshow. Alleen hecht ik er geen zwaar belang aan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon keihard meegillen als iemand mist en zo vind ik helemaal geweldig manGisteren was ik bij een toernooi, kende die gasten niet verder, maar als iemand miste zat ik ook gewoon keihard oooeee te roepen
Oooeee?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon keihard meegillen als iemand mist en zo vind ik helemaal geweldig manGisteren was ik bij een toernooi, kende die gasten niet verder, maar als iemand miste zat ik ook gewoon keihard oooeee te roepen
Ja zoiets hequote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zoiets heWeet niet hoe je dat opschrijft. Als ik eenmaal in een wedstrijd 'zit' dan leef ik gewoon mee.
Nee man veels te warm, ik heb me bedacht.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:13 schreef YokiKater het volgende:
Corrie heeft ook gewoon een juichpak en een juichpet.
Wil je het niet jinxen man!quote:
ze waren op manquote:
Je gaat voor de Oranje bikini?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man veels te warm, ik heb me bedacht.
Nee ik durf heul niet in bikini gek.quote:
Afknippen dan heb je een korte oranje broek!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze waren op man
bovendien draag ik geen lange broeken meer nu het zomer is
Oh ja het is warm he? Dan werkt mijn hoofd niet zo goed meer. Over de rest maar te zwijgenquote:
Of zo'n jurkje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja het is warm he? Dan werkt mijn hoofd niet zo goed meer. Over de rest maar te zwijgen![]()
Koop je een oranje voetbalbroekje of zo.
En toen? Kwam hij naar binnen in zijn sexy pizzamanpakje?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:20 schreef YokiKater het volgende:
Gaat die pizzamafkees vragen of ik niet een sixpakkie in de winkel kon kopen..
Nee, ik geil op jonge boys die persoonlijk bier aan de deur komen brengen, drol!
Nee, hij ging heel hard wegrijdenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
En toen? Kwam hij naar binnen in zijn sexy pizzamanpakje?
Die stoere ijshockey dudes lopen allemaal in lingerie, dat is een publiek geheim.. dus zo'n jurkje kan ook wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het voor me, sp3c in zo een jurkjeLijkt me wel een topshow.
Oranje lingerie erbij dus! Kijk nu komen we ergensquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die stoere ijshockey dudes lopen allemaal in lingerie, dat is een publiek geheim.. dus zo'n jurkje kan ook wel.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:24 schreef YokiKater het volgende:
*Corrie ziet nu weer scenes uit Popoz in haar hoofd.
Dat zeg ze nu wel.. maar ik heb je gewoon door. Jij wilt een Surinamer in vrouwenkledingquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]Ja dat klopt. Niet zo erg sexy eigenlijk, van die harige mannenbenen onder een sexy setje.
Nee echt neequote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zeg ze nu wel.. maar ik heb je gewoon door. Jij wilt een Surinamer in vrouwenkleding
Ja daar gaat het wel een beetje over geloof ik, mannen in jurkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:30 schreef sp3c het volgende:
dit topic gaat helemaal de verkeerde kant op!
Dansende mannen zijn dan wel weer OK.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
sp3c zo met een grote glimlach en fronzende wenkbrauwen dansend voor je neus...
Heeft u nog suggesties meneer de moderator, u bent de architect van deze matrix..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:30 schreef sp3c het volgende:
dit topic gaat helemaal de verkeerde kant op!
Ja NU gaat het wel de verkeerde kant op he? Als jullie tetten gaan posten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heeft u nog suggesties meneer de moderator, u bent de architect van deze matrix..
Doe eens tetten posten of zo, of iets... want ik wil ik van deze beeldvorming af![]()
dit is overigens niet helemaal waarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die stoere ijshockey dudes lopen allemaal in lingerie, dat is een publiek geheim.. dus zo'n jurkje kan ook wel.
weet ik eigenlijk nog niet, denk het nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:34 schreef YokiKater het volgende:
Ga je trouwens naar de Luchtmachtdagen, sp3c?
Gilze Rijen. Dat is een end rijen..quote:
Oh die streams heb ik vorig jaar zitten kijken. Was best tof.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gilze Rijen. Dat is een end rijen..
Ik volg denk ik gewoon de live streams.. Maar mocht je toch gaan geef dan ff een gil.. als ik dan toch mocht gaan dan kunnen we meeten.
Met die Italiaanse commentator tijdens de demo van Italie.. dat was geweldig!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die streams heb ik vorig jaar zitten kijken. Was best tof.
Yep, Defensie Helikopter Commando.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:40 schreef sp3c het volgende:
gilze rijen is wel leuk, is dat nog steeds het helikopterhoofdkwartier?
mij te ver weg
Oh ja dat weet ik nog wel, was echt tof. Denk dat je het op de streams misschien nog wel beter ziet dan live, als is live wel leuker natuurlijk. Kan me wel herinneren dat ik ooit die kant op moest op zo een dag, dikke vette filequote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Met die Italiaanse commentator tijdens de demo van Italie.. dat was geweldig!
De streams zijn veel beter ja, al kan je dan niet de static shows meemaken maar het is ook minder druk en je krijgt de echte actie veel beter in beeld.. En vorig jaar was er zo af en toe commentaar van Dominique van het DHCquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat weet ik nog wel, was echt tof. Denk dat je het op de streams misschien nog wel beter ziet dan live, als is live wel leuker natuurlijk. Kan me wel herinneren dat ik ooit die kant op moest op zo een dag, dikke vette file
Bel de krant!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:48 schreef Specularium het volgende:
Nou en?
Die snackbar heeft ineens nieuwe smerige pindasaus, racisme.
De details weet ik allemaal niet meer hoor na een jaarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De streams zijn veel beter ja, al kan je dan niet de static shows meemaken maar het is ook minder druk en je krijgt de echte actie veel beter in beeld.. En vorig jaar was er zo af en toe commentaar van Dominique van het DHC![]()
(Cougar pilote)
Eerste half uur kun je sowieso kijken. Ik denk dat ik ook wel even zap naar K&vdB om de nieuwe piet te zien, wordt vast ontzettend stom, weet ik nu al.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:51 schreef Specularium het volgende:
Misschien ga ik VI Oranje later wel terugkijken om de primeur mee te maken van Zwarte Piet 3.11.
Ik kan alleen de italianen en Dominique herinneren.. heb beide dagen de streams gevolgd.. was wel te gek en zeker de moeite waard.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
De details weet ik allemaal niet meer hoor na een jaarKan me wel herinneren dat het heel mooi weer was en iets met heel veel rook in rood wit en blauw
Oh en een soort reddingsactie die ze deden?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan was het niet zo'n goede grap.
Is al een paar jaar terug hoor, dus ik zit nu niet te janken of zo.quote:
Zeker! Al heb ik mooierequote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
Mooie foto's waren dat zeg!
FOT / Luchtmachtdagen 2013
Zal ook wel weer een topic van komen gok ik met linkjes. Denk dat ik dit keer wel mijn laptop aan de tv hang, had ik vorige keer niet gedaan, zat ik op dat kleine kutschermpje te kijken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zeker! Al heb ik mooiereMaar het is altijd een topshow.. ik geef tegen die tijd wel een link naar de streams.
Ik hang een desktop aan de TV, laptop gebruik ik voor SDR.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal ook wel weer een topic van komen gok ik met linkjes. Denk dat ik dit keer wel mijn laptop aan de tv hang, had ik vorige keer niet gedaan, zat ik op dat kleine kutschermpje te kijken.
Teveel gesjouwquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik hang een desktop aan de TV, laptop gebruik ik voor SDR.
Gezellig ja, zit ie daar in zijn eentje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:53 schreef arjan1112 het volgende:
ik ga denk ik naar die wk show van Egberts kijken
lijk me veel beter dan VI
Hooguit een kwartiertje werk voor mij.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Teveel gesjouwEn dan moet ik alles loskoppelen.
Ja voor mij ook, maar daar heb ik geen zin in man. Laptop is makkelijker.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hooguit een kwartiertje werk voor mij.
Corrie heeft geen zin in een kwartiertje werk, vertel eens wat nieuwsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja voor mij ook, maar daar heb ik geen zin in man. Laptop is makkelijker.
Niet als het ook anders kan he? Dan is het ook gewoon onzin.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie heeft geen zin in een kwartiertje werk, vertel eens wat nieuws![]()
Hihi, in de kont tekst.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet als het ook anders kan he? Dan is het ook gewoon onzin.
Ik snap niet dat je niet heen en weer rent naar de wc om te pissen manquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
12 bier schat, ik ben wakker als een ruige rakker
Metabolisme.. Het is ook de warmte denk ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je niet heen en weer rent naar de wc om te pissen man
Hier is het al redelijk afgekoeld gelukkig. Heb alles openstaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Metabolisme.. Het is ook de warmte denk ik.
Staat het achter ook open, Corrie? Whehehehhequote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
Ach manJe kunt ook overal wat achter zoeken he.
Ja de balkondeur staat open, idioot.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Staat het achter ook open, Corrie? Whehehehhe
Nee er zit een rubbertje onderaan de deurquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je zo'n deurborstel?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee er zit een rubbertje onderaan de deur
Als je een zonnebril en pet opzet dan pakt mijn software je toch welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
Zometeen maar weer VI Oranje kijken.
Even checken ook wat een goeie uit het beeld zitten plek is
Oh als maar niet iedereen me herkent dan vind ik het al prima.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je een zonnebril en pet opzet dan pakt mijn software je toch wel
Ik ben al weg hoor, VI Oranje staat nu op. Kunnen jullie weer lullen want blijkbaar ben ik niet interssant.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:32 schreef Specularium het volgende:
Doet me denken aan die een-tweetjes tussen Cnorrie en Voorgeit toen ook niemand meer reageerde.
Cnor en ik zorgen er iig voor dat er gepost wordt.. dit topic is al dagen dood.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:32 schreef Specularium het volgende:
Doet me denken aan die een-tweetjes tussen Cnorrie en Voorgeit toen ook niemand meer reageerde.
Inderdaad, hij negeert mijn vraag ook gewoon.quote:
Nou het is wel tekenend: zodra ik weg was kwam iedereen terug, dus ik blijf wel weg nu.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:35 schreef YokiKater het volgende:
Zit ze weer op de kast, godverdomme jongens..
Kras op mijn rug dan!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het is wel tekenend: zodra ik weg was kwam iedereen terug, dus ik blijf wel weg nu.
En wat heb je die andere minuut gedaan dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:47 schreef YokiKater het volgende:
Dus ik heb al 5 minuten mijn broek uit en er gebeurt gewoon geen kut!
Handdoekje neerleggen, alles.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:50 schreef Tally het volgende:
[..]
En wat heb je die andere minuut gedaan dan?
Dat heb je toch altijd bij je pc liggen?quote:
Ja maar ik zit met de laptop op de bankquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb je toch altijd bij je pc liggen?
Leren bank?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja maar ik zit met de laptop op de bank
Da mag hier heul niequote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:54 schreef Tem het volgende:
Nou, hup Tally. Vooruit met de geit, pics van je tetten.
Lekker plakken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Suede, vandaar het handdoekje. Tissues liggen standaard op het bijzettafeltje.
Die kijkt toch alleen naar mn ogenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Sp3c kijkt wel even de andere kant op.
Of niet.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Net zoals je nickname/status op dit forum..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Tally op 10-06-2014 23:22:25 ]Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Sorry dan zal ik ze maar weer weg halenquote:
NEIN!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Sorry dan zal ik ze maar weer weg halen
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:03 schreef Tally het volgende:
Niets mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan toch alleen maar naar mn ogen kijken die spec hèquote:
Tactiek, stiekem had hij ze allang gecheckt natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:08 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan toch alleen maar naar mn ogen kijken die spec hè
Je kon ze ook echt niet missen ook al had je dat wel gewildquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Tactiek, stiekem had hij ze allang gecheckt natuurlijk.
Sterker nog, hij pm'de direct de TallyTits.rar.
Stuur maar door, krijg je PIMP account.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Tactiek, stiekem had hij ze allang gecheckt natuurlijk.
Sterker nog, hij pm'de direct de TallyTits.rar.
En al vlekken op je suede?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Stuur maar door, krijg je PIMP account.
Wat een flikkers! Je lekker zitten maken maar niets sturenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben een vrij net en schoon persoon hoor, maar ik heb nog niets ontvangen.
Dat zal helaas niet gaan. Moet je lid zijn van het blauwe gilde.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Stuur maar door, krijg je PIMP account.
Als je langer wacht is hij lid van de blauwe balquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zal helaas niet gaan. Moet je lid zijn van het blauwe gilde.
Dat zou een zeer goed verhaal zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:22 schreef sp3c het volgende:
yoki moet je gewoon pol mod maken
das zeker 10 minuten lachen
Die kent mij wel. Ik zou best wel meer tijd in FOK! willen steken hoor, en heb er ook de tijd voor. Maar als ik dan op op POL zou komen is dat wel hillarisch natuurlijk.quote:
Ja daaaag en al mijn naaktfoto's achter de schermen pikken zekerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die kent mij wel. Ik zou best wel meer tijd in FOK! willen steken hoor, en heb er ook de tijd voor. Maar als ik dan op op POL zou komen is dat wel hillarisch natuurlijk.
remlof is best een goede kerel, en zo zijn er meer binnen dat zooitje ongeregeldquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:25 schreef sp3c het volgende:
maar dan gewoon echt maar 10 minuten he
kwartiertje hoogstens
ff remlof dm'en dat hij niet moet klieren en dan keihard wegrennen ofzulks
Dat is link man.. Iedereen kan alles maken en terugkomen.. maar ik heb min of meer onbedoeld afgesproken mij niet meer te bemoeien met dat subforum.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:28 schreef sp3c het volgende:
ik zou eerst eens wat meeposten in pol (in de gewone topics) voor je gaat solliciteren als mod
Ik vond het ook al te doorzichtig van Yoki.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja daaaag en al mijn naaktfoto's achter de schermen pikken zeker
Alsof mij dat zonder mod rechten niet zou lukkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja daaaag en al mijn naaktfoto's achter de schermen pikken zeker
dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is link man.. Iedereen kan alles maken en terugkomen.. maar ik heb min of meer onbedoeld afgesproken mij niet meer te bemoeien met dat subforum.
Succesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alsof mij dat zonder mod rechten niet zou lukken
Maar er is dus serieus een plaats open voor MOD op POL?.. want dan ga ik misschien wel solliciteren ookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk
maar als het je ding niet is dan moet je het niet gaan modden
Ik ga geen problemen zoeken met Danny, hij is een coole dudequote:
Staat in MED en POL.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar er is dus serieus een plaats open voor MOD op POL?.. want dan ga ik misschien wel solliciteren ook
Hihi, nouja, Danny en Yvonne kennen mij wel, dat geeft natuurlijk geen voorkeurspositie maar ik ben geen slechte FOK!er, en ik heb natuurlijk mijn geschiedenis en ook wel enige affinitieit met POL.. Het zou toch wat zou zijn zeg... De enige die je écht op de kast zou krijgen is Koos, maar die heeft een iets mindere reputatie binnen FOK! dan ikzelf denk ik zo.. Ik heb er iig de tijd voor en het lijkt mij ook een uitdaging.quote:
Adje die met 2 kleine balletjes speelt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vraag me wel af hoe die WK UI er uit ziet. Gewoon een voetbal er bij gepaint?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:49 schreef Specularium het volgende:
Andre Pronk was gisteren bij Opsporing Verzocht.
[ afbeelding ]
Daar is toch niks aan, zelfs ik kan dat.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:39 schreef sp3c het volgende:
voorgedraaid want die shit kan ik niet handelen hoor
Ik las het ja. Ze zag er ook wel uit als een eng oud dametjequote:
Zag eng uit, maar in de VS was ooit een poes 38 jaar gewordenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik las het ja. Ze zag er ook wel uit als een eng oud dametje
Is dit serieus?quote:
Ruben van der Meer...quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:03 schreef Specularium het volgende:
Ik kreeg net een soort oogaids.
[ afbeelding ]
Vreemd genoeg vinden ze dat niet raar als het maar iets met voetbal te maken heeft maar oh jee als dat buiten het voetbalgebeuren voorkomt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:03 schreef Specularium het volgende:
Ik kreeg net een soort oogaids.
[ afbeelding ]
Prinses Kaktus is geboren.twitter:PetrusJanRens twitterde op donderdag 12-06-2014 om 09:54:04Djelisa Annieta Rens 11-06-2014! reageer retweet
Wilde ik ook gaan posten maar ik kon niet vinden hoe ik mobiel die tweet moest kopiëren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:49 schreef Specularium het volgende:
Prinses Kaktus is geboren.twitter:PetrusJanRens twitterde op donderdag 12-06-2014 om 09:54:04Djelisa Annieta Rens 11-06-2014! reageer retweet
.
Oh dat wilde ik nog doen. Even invullen.quote:
Speltip 7: spreid je kansen. Zeer slim, nu win je misschien in één subleaguequote:Op donderdag 12 juni 2014 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk man. Ik zit in twee subleages zelfs.
Ik zag dat ik in de EK pool van vorige keer in het winnende team zatquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Speltip 7: spreid je kansen. Zeer slim, nu win je misschien in één subleague
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |