Dat had ik eergisteren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:28 schreef Peunage het volgende:
Niet te geloven dit. Ik ben gewoon verkouden. Dat slaat helemaal nergens op.
twitter:PetrusJanRens twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 13:13:11We waren al in het ziekenhuis voor controle en ..oeps! Virginia haar vliezen braken. Perfecte timing. Het wordt spannend de komende dagen. reageer retweet
Nooit, weet je toch man.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat het weer lekker in je zure hol?
Ik drink niet elke dag bier hoor. En ik ga er ook weer mee stoppen, dan is het wel weer mooi geweest.quote:
Ik plaag je maar joh niks mis met een biertje bij dit weer. Misschien neem ik er straks ook eentje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik drink niet elke dag bier hoor. En ik ga er ook weer mee stoppen, dan is het wel weer mooi geweest.
Ik ga eind deze maand een speedbike kopen, dan kan ik even beter aan mijn conditie werken en kan ik straks met de MTB ook weer beter naar buiten.
Dat kan, zelfs midden in de zomer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:28 schreef Peunage het volgende:
Niet te geloven dit. Ik ben gewoon verkouden. Dat slaat helemaal nergens op.
Ja, maar ik neem er meteen 12 of zoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik plaag je maar joh niks mis met een biertje bij dit weer. Misschien neem ik er straks ook eentje.
Half uurtje shaddow boxen. BAM!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem er meteen 12 of zo![]()
Anyways, ik heb een nieuwe manier van workout gevonden en een ultimate motivator. Die man is een fucking held.. het enige wat ik nodig heb is een rekstok in mijn huis.
BAM!
Mjah dat herken ik wel, fles wijn open, dan kan ik niet 1 glas nemenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem er meteen 12 of zo![]()
Voordat je dat kunt ben je wel eventjes verder! Ik houd niet van sporten maar aan zo een rekstok hangen lijkt me dan wel weer tof eigenlijk. Nou ja of zwemmen, maar ik heb geen zwembadquote:Anyways, ik heb een nieuwe manier van workout gevonden en een ultimate motivator. Die man is een fucking held.. het enige wat ik nodig heb is een rekstok in mijn huis.
BAM!
Dat werkt ook inderdaad.. maar wat deze man doet is echt gruwelijk gewoon.. en gebruikt bijna alleen zijn eigen lichaamsgewicht. Wat hij doet is echt zwaar efficient.quote:
We houden gewoon van het goede levenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat herken ik wel, fles wijn open, dan kan ik niet 1 glas nemen1 blikje bier dan weer wel, ik zal niet snel 5 blikjes leegdrinken.
[..]
Voordat je dat kunt ben je wel eventjes verder! Ik houd niet van sporten maar aan zo een rekstok hangen lijkt me dan wel weer tof eigenlijk. Nou ja of zwemmen, maar ik heb geen zwembad
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:17 schreef Specularium het volgende:
twitter:PetrusJanRens twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 13:13:11We waren al in het ziekenhuis voor controle en ..oeps! Virginia haar vliezen braken. Perfecte timing. Het wordt spannend de komende dagen. reageer retweet
Juist.. en dat is ook het punt. Planning is top, uitvoering is klote.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:37 schreef Specularium het volgende:
Goeie voornemens, klinkt als Oud en Nieuw.
Fietsen is wel lekker voor de lijn inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We houden gewoon van het goede levenProbleem is alleen dat ik weer in shape wil worden alsof ik fucking 16 ben ( begin van een midlife crisis?
) En ik heb teveel lopen verslonzen, ik stapte van het weekend uit de auto en toen knapte gewoon mijn broeksknoop
![]()
En dan moet ik kiezen tussen 2 werelden.. Michel Perridon heeft ook een bourgondische buik.. Je zou zeggen wat is er mis mee? Maarja, ik heb geen goedlopend bedrijf en ik wil toch ook aan mijn gezondheid denken en lekker fit in mijn lichaam zitten (niet overdreven maar gewoon fit en strak)
Daarom ga ik ook een speedbike kopen, kan ik heel makkelijk lekker spinnen en flink trappen en dan vliegen de kilootjes er ook wel vanaf. En als je dan eenmaal begonnen bent dan krijg je vanzelf de smaak te pakken.. nu zit ik nog te vaak te slacken en dat is niet goed.
Ik heb een dure custom build wedstrijd Cross Country mountainbike, helemaal de bom dat ding.. zelf samengesteld, is er maar 1 van in de wereld. Maar ik durf nog steeds niet goed naar buiten, althans niet om zo intensief te sporten.. daar is mijn conditie nog niet goed genoeg voor. En ik moet nog steeds mijn voorband fixen na die klapper die ik heb gemaakt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Fietsen is wel lekker voor de lijn inderdaad.
Goed planquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een dure custom build wedstrijd Cross Country mountainbike, helemaal de bom dat ding.. zelf samengesteld, is er maar 1 van in de wereld. Maar ik durf nog steeds niet goed naar buiten, althans niet om zo intensief te sporten.. daar is mijn conditie nog niet goed genoeg voor. En ik moet nog steeds mijn voorband fixen na die klapper die ik heb gemaakt.
Op een speedbike kan ik veilig thuis en lekker voor de TV gewoon kilometers maken en conditie opbouwen. Als ik dan een betere conditie heb dan heb ik buiten op de MTB ook niet zo snel dat ik mij beroerd ga voelen waardoor ik weer paniek/angst aanvallen kan krijgen. Dus ik dacht zo; dat is wel fucking verstandig om zo'n ding te kopen.. want dan gaat het letterlijk en figuurlijk hard.
FF wakker worden, banaantje of zo eten en dan een uurtje trappen op dat ding. En dat opbouwen naar elke dag minstens 50km op dat ding. Dan gaat het de goede kant op.
En als je dan afstapt dan heb je zoiets van ROOOAAAARRRR!!!! (endorfine), dus leg ik gewoon mijn gewichten ernaast en ga ik daar mee lopen spelen.
Komt goed. Kan hem alleen pas eind deze maand aanschaffen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
Nu nog doen Yokiboy want je hebt het er steeds over
Een witte?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Er hangt hier al een hele tijd een helikopter, wilde er een foto van maken voor yoki maar het is veel te klein.
Anders touwtjespringen dat is ook heel goed volgens mij, desnoods met een denkbeeldig touwtje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Komt goed. Kan hem alleen pas eind deze maand aanschaffen.
Gewoon heel veel rukken, beetje afwisselen met links en rechts.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Anders touwtjespringen dat is ook heel goed volgens mij, desnoods met een denkbeeldig touwtje.
OK teveel info Yokiquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon heel veel rukken, beetje afwisselen met links en rechts.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, dat is wanneer ik zeg dat ik ook met links en rechts tegelijk kan
Zo klim ik naar boven, helemaal naar het topje weetje wel.. Je begrijpt me wel toch? Viespeuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |