Allebei kutquote:
Ja cops vs robbers maar alleen heel erg scriptedquote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef Zolder het volgende:
Maar is dit nou enkel mutliplayer dan ofzo?
Dat was echt heel stom.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef GGMM het volgende:
Tuurlijk 10 cm voordat je valt doe je je parachute gewoon uit.
de demo van daarnet welquote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef Zolder het volgende:
Maar is dit nou enkel mutliplayer dan ofzo?
Gewoon downloaden zodat een liefhebber hem niet meer kan krijgenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef Pheno het volgende:
En nu gaan die klagers hier allemaal de beta
Realisme!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef GGMM het volgende:
Tuurlijk 10 cm voordat je valt doe je je parachute gewoon uit.
Heb jij hier ondertiteling bij nodig dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Degene die de ondertitels verzorgt is dronken.
Racismequote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef Zolder het volgende:
Access Denied
You don't have permission to access "http://www.battlefield.com/hardline" on this server.
Reference #18.22a9645f.1402343708.1521ead4
Nee.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb jij hier ondertiteling bij nodig dan?
Ik kijk via hier http://media.mtvnservices(...)aa-9013-318cc5ab810bquote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef Geralt het volgende:
Welke link moet ik hebben om zo live te kijken?
Die grap was al gemaakt, door zo'n aziaat op twitterquote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef Qunix het volgende:
Beta is live? EA en beta's dat is toch het enige wat ze uitbrengen?
Nintendo, really?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef Qunix het volgende:
Nou fantastisch. Ik ben nu echt benieuwd naar Sony en Nintendo.
Haha idd dit. Al die haters dat Hardline geen echte battlefield is gaan m nu toch ff de beta proberenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef Pheno het volgende:
En nu gaan die klagers hier allemaal de beta
Ik ben wel benieuwd naar Zelda Uquote:
Vooral met Sony is dat een verstandige keuzequote:
Hij bedoelde vandaag, Nintendo is morgenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
18:00 nintendo.
wat wrss maar een half uur is
Heb Zelda nog nooit gespeeld, kom haten.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die niet uitkijken naar de nieuwe Zelda zijn behoorlijk gay.
Ik haat je niet..quote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb Zelda nog nooit gespeeld, kom haten.
De ondertitels waren nog een conceptual prototype.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Degene die de ondertitels verzorgt is dronken.
minder gay dan spelen met een gast met piekhaar in een groene maillotquote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die niet uitkijken naar de nieuwe Zelda zijn behoorlijk gay.
Het niet snappen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
tering die lui van gamekings kunnen ook wel wat kledingadvies gebruiken
sowieso gamekingsquote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het thema is Hawaī, vandaar.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als je de 30 gepasseerd bent en spelletjes reviewt is er sowieso wat mis met je.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je de 30 gepasseerd bent en spelletjes reviewt is er sowieso wat mis met je.
Slechte baan ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je de 30 gepasseerd bent en spelletjes reviewt is er sowieso wat mis met je.
Hier 7 gifjes voor 1 note.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom het tof vinden van games (en erover willen praten) leeftijdsgebonden moet zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
2500 punten online hebben na anderhalve week dat een spel uit isquote:
Ah, ik vroeg me al af wie ik gisteren he-le-maal ingemaakt heb met Mario Kart.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
2500 punten online hebben na anderhalve week dat een spel uit isen eruit gaan als je 1 keer verliest..
grapje man, ik ben een goede verliezer, maar toch
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef Beach het volgende:
gamekings
beter dan het politiek correcte gedoe van de meeste sites en nog humor ook
kan de gemiddelde fokredacteur een puntje aan zuigen
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af wie ik gisteren he-le-maal ingemaakt heb met Mario Kart.
Site werkt niet en geen idee of je het anders kan doen voor de PS4 en als je het vraagt worden mensen een beetje dom ineensquote:
Nee, ik ben gewoon goed.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
gebruik je cheats? en naders; überhaupt hoe? ik ben al blij dat ik 3 keer eerste ben geworden in totaal
Jaquote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef CoExist het volgende:
Christus! Topic #7 alweer?
Nintendo is morgen toch? De rest interesseert me geen flikker.
ieder jaar een nieuwe CoD, een nieuwe fifa.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nintendo met Kirby 24, Mario 188 en Zelda 54 daar zit iedereen op te wachten
Het begin voor Dragon Age, het eind voor Batllefield Hardline. De rest is te verwaarlozen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef Keyos het volgende:
Is het nog de moeite waard om die van EA helemaal terug te kijken? Door een foute vermelding op een website heb ik de hele persconferentie gemist omdat ik dacht dat het 22:00 was (was ondertussen die van Microsoft aan het terugkijken).
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kak, dat wordt dus nog 2 jaar wachten op een nieuwe Mass Effect (mijn favo franchise van de vorige gen).quote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef Cikx het volgende:
[..]
Het begin voor Dragon Age, het eind voor Batllefield Hardline. De rest is te verwaarlozen.
waarschijnlijk word dat niet de stijl die ze gaan gebruikenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je hier niet geil van wordt is er iets goed mis met je.
Ik heb het toch ook niet over CoD en fifa? Fifa is overigens logisch dat is een sportsgame. Mario 1 per console? Weet je dat zeker?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ieder jaar een nieuwe CoD, een nieuwe fifa.
nintendo komt per console maar met 1 grote mario, 1 mario kart, 1 grote zelda.
Ik kijk volgens mij al dertien jaar E3s. Dit is mogelijk de allerslechtste. Het melodietje van Mass Effect was letterlijk het enige interessante.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef Keyos het volgende:
Is het nog de moeite waard om die van EA helemaal terug te kijken? Door een foute vermelding op een website heb ik de hele persconferentie gemist omdat ik dacht dat het 22:00 was (was ondertussen die van Microsoft aan het terugkijken).
een grote mario game, op galaxy 1 en 2 na.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over CoD en fifa? Fifa is overigens logisch dat is een sportsgame. Mario 1 per console? Weet je dat zeker?
Dat zou behoorlijk dom zijn van ze.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
waarschijnlijk word dat niet de stijl die ze gaan gebruiken
Ik hoop het.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
waarschijnlijk word dat niet de stijl die ze gaan gebruiken
Grote Mario game? Je praat poep broederquote:Op maandag 9 juni 2014 22:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
een grote mario game, op galaxy 1 en 2 na.
N64 had mario 64. GC had sunshine, wii had galaxy 1 + 2, en de wiiu heeft super mario 3d world.
Doorgaan werkt vanzelfquote:Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef Dagger87 het volgende:
wil hardline downloaden, maar blijft op authenticating hangen op de site.
you know nooooting Jon Snow.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
dat was 2 jaar geleden al in het nieuws dat het echt typisch en tech demo was en het niet zeker was dat ze die stijl gingen gebruiken, dat het ook kan zijn dat ze de stijl van SS gaan gebruiken.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
Moet ik doorgaan? Mario Kart is ook gewoon Mario alleen een racegame
Wil 'm voor de ps4 hebben, maar kan geen verbinding maken met de ea serversquote:Op maandag 9 juni 2014 22:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Doorgaan werkt vanzelf
Op de PC ben ik nu in en op de PS4 moet ik op een mail wachten
Hooo Cod Advanced Warfighter is geen CoD want het is in de ruimtequote:
Mario DS is niet voor de 3DS.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Grote Mario game? Je praat poep broeder
3DS:
New Super Mario
Mario Kart
Mario Dream Team
Super Mario DS
Mario Party
Mario 3D Land
Moet ik doorgaan? Mario Kart is ook gewoon Mario alleen een racegame maar het doet er niets aan af dat het uitmelkerij nr zoveel is.
Via de website of op de PS4?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Wil 'm voor de ps4 hebben, maar kan geen verbinding maken met de ea servers
Pionier mochten ze willen. Dat is nog altijd SEGA vriendquote:Op maandag 9 juni 2014 22:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Mario DS is niet voor de 3DS.
je zit verkeerd vriend. Nintendo is de pionier van de game industrie, leer je geschiedenis is even opnieuw. Alleen daarom is nintendo opperbaas.
Waar héb je het over?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
Hooo Cod Advanced Warfighter is geen CoD want het is in de ruimte![]()
![]()
![]()
![]()
Ook leuk om dan te realiseren dat we dus nog tot de volgende E3 moeten wachten tot de killer games worden aangekondigd , die dan vervolgens nog een tijd op zich laten wachten tot de release.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik kijk volgens mij al dertien jaar E3s. Dit is mogelijk de allerslechtste. Het melodietje van Mass Effect was letterlijk het enige interessante.
Kijk hem boos zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hooo Cod Advanced Warfighter is geen CoD want het is in de ruimte![]()
![]()
![]()
![]()
Flikker toch op met je Nintendo. Dat ze maar eens wat fatsoenlijks uitbrengen
What the fuck am I reading.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pionier mochten ze willen. Dat is nog altijd SEGA vriend
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pionier mochten ze willen. Dat is nog altijd SEGA vriend
Hoe heb je PS4 gekregen dan?quote:
Maar ze zijn wel de pionier of niet? Als de Dreamcast er niet was geweest... Evenals de SEGA Genesis etcquote:Op maandag 9 juni 2014 22:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]____!
daarom is sega geen console bouwer sinds hun einde door N64/ps1
Je kon kiezen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoe heb je PS4 gekregen dan?bij mij stond er op de site alleen dat ik moest wachten op een email
YES, JUICHEN!!!quote:
In Kamiya we trust. Ook al gaat MS game studios hem ongetwijfeld een westerse stijl opleggen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ook leuk om dan te realiseren dat we dus nog tot de volgende E3 moeten wachten tot de killer games worden aangekondigd , die dan vervolgens nog een tijd op zich laten wachten tot de release.
Dat wordt dus nog een jaar alleen maar FIFA spelen op m'n PS4 tot de nieuwe Metal Gear gaat uitkomen.
Die van Microsoft was ook al kak, zat geen 1 spel bij waar ik de aanschafprijs voor zou betalen.
Nee dat bedoel ik niet ik kreeg alleen dat ik een mail zou krijgen "als" ik erin zit en niet dat ik hem al hebquote:
Gerapporteerdquote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef Beach het volgende:
[..]
voetbal
op tv kijken naar een zeikende snor
Dat was inderdaad leuk geweest voor next gen. Ach aan de andere kant wordt die gelukkig niet zo uitgemelkt als fifa en consorten.quote:
Laat ze meteen deel 3,4,5,6,7 ook aankondigen dan hoeven we de komende jaren die aids niet meer aan te horen. Zo jammer dat heel die game niet vernieuwend isquote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef Zolder het volgende:
Ik hoop zo dat Ubisoft zometeen Assassins creed black flag 2 voor ps3 en xbox 360 aankondigd.
mja same maar dan zit je er al in.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoe heb je PS4 gekregen dan?bij mij stond er op de site alleen dat ik moest wachten op een email
Ok dan heb ik ook beidequote:Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja same maar dan zit je er al in.
Pc heb je wel direct alles.
Zo bagger, psn ligt er gewoon uit door dit
mn eerste 3 100% games.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat was inderdaad leuk geweest voor next gen. Ach aan de andere kant wordt die gelukkig niet zo uitgemelkt als fifa en consorten.
Mwa een sportgame kan niet uitgemolken worden aangezien je met transfers etc zit. Dus dat is opzich logisch dat er elk jaar een nieuwe voor uit komt. CoD, Mario, Final Fantasy in mindere mate, die worden aardig uitgemolken.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat was inderdaad leuk geweest voor next gen. Ach aan de andere kant wordt die gelukkig niet zo uitgemelkt als fifa en consorten.
Ik vond black flag goed en ben gewoon blij dat mijn oude xbox 360 mogelijk nog een game van een franchise die ik erg leuk vind krijgt.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Laat ze meteen deel 3,4,5,6,7 ook aankondigen dan hoeven we de komende jaren die aids niet meer aan te horen. Zo jammer dat heel die game niet vernieuwend is
de nes stamt af uit 1985. nes stond voor Nintendo Entertainment System. in japan ook wel bekend als de famicon. daar is mario bros voor het eerst uitgekomen, en sinds dat moment is het een succes.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel de pionier of niet? Als de Dreamcast er niet was geweest... Evenals de SEGA Genesis etc
Het was zeker een succes, jammer dat de WiiU kkhard faalt maar dat was wel te voorspellen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
de nes stamt af uit 1985. nes stond voor Nintendo Entertainment System. in japan ook wel bekend als de famicon. daar is mario bros voor het eerst uitgekomen, en sinds dat moment is het een succes.
pauper die KK gebruikt om hun mening boven de rest te uitten.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het was zeker een succes, jammer dat de WiiU kkhard faalt maar dat was wel te voorspellen.
1983quote:Op maandag 9 juni 2014 22:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
de nes stamt af uit 1985. nes stond voor Nintendo Entertainment System. in japan ook wel bekend als de famicon. daar is mario bros voor het eerst uitgekomen, en sinds dat moment is het een succes.
4 miljoen verkoopjes vs 15 miljoen PS4's en Xbox One's, gaat goed idd.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
pauper die KK gebruikt om hun mening boven de rest te uitten.
Mongool.
bayonetta 2 is ook nog niet eens uit, flapdrol.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
Klein voorbeeldje; In heel USA waren er amper 10.000 pre-orders gedaan van Bayonetta voor de WiiU![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
even een bericht uit 2011.quote:
http://tbreak.com/megamer(...)e3-tech-demo-at-all/quote:Nintendo has deflated any hopes of the next Zelda on WiiU looking like the million bucks it did during the E3 showcase of the system, saying the superior visuals may “not necessarily” make it in the final game.
“You probably remember that when we introduced the GameCube, we showed a somewhat realistic Zelda demo,” he Legends of Zelda series producer Eiji Aonuma told Wired.
“And what we actually created was the cel-shaded Wind Waker. So when we show a graphic demo, people think, ‘Oh, this is what the next Zelda will look like,’ but that’s not necessarily the case”.
If you are old enough to remember, Nintendo pulled off a similar stunt with the unveil of GameCube showing a Zelda that was a far cry from the cartoon-style Wind Waker that was released later on (it, however, it did not harm sales at all).
The development studio is currently working on Skyward Sword for the Wii, scheduled to release some time this year.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
[..]
even een bericht uit 2011.
[..]
http://tbreak.com/megamer(...)e3-tech-demo-at-all/
dus mensen, niet gaat haten morgen als zelda wiiU niet zoals de mooie tech demo is.
Nee, dat is de pre-show. Om 0u begint de echte.quote:
ah, beter dan vervelenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat is de pre-show. Om 0u begint de echte.
Misschien, ik denk dat Nintendo gaat knallenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:34 schreef videonatic het volgende:
ben het meest benieuwd naar sony, stiekem toch wel het grote baasje dit jaar
Nintendo gaat al jaren echt dramatisch slecht dus ik verwacht Super Smash Bros als hoogtepunt, wel opvallend dat ze voor 1 3DS game 90 minuten hebben gereserveerd bij een press convo.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Misschien, ik denk dat Nintendo gaat knallen
ja heb ign op maar was t ff zat.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan ook naar twitch of ign stream kijken waar ze games spelen
Daarom dus extra knallen om ze weer op het rechte pad te krijgen, geen idee wat het hoogte punt word. Niks staat vast..quote:Op maandag 9 juni 2014 22:36 schreef videonatic het volgende:
[..]
Nintendo gaat al jaren echt dramatisch slecht dus ik verwacht Super Smash Bros als hoogtepunt, wel opvallend dat ze voor 1 3DS game 90 minuten hebben gereserveerd bij een press convo.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja heb ign op maar was t ff zat.
zo keihard kut dat mn internet sinds 1-2 weken echt mega bagger is, kan nu maar of de stream aan hebben, of gamen, of de tv aan
dat kon eerst nog alle 3 tegelijk zonder problemen. Maarja, morgen 0800 iemand van kpn over de vloer hier (mooi, gezien ik de nacht weer eens doorhaal)
Nee bedankt, ik hoef geen Mario op die troep van Sony te spelen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef videonatic het volgende:
Het beste zou zijn alle Nintendo franchises ook op android, iphone, xbox en ps4, the verge was er al over aan het speculeren. Gewoon die exclusieve hardware laten vallen.
never bona happen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef videonatic het volgende:
Het beste zou zijn alle Nintendo franchises ook op android, iphone, xbox en ps4, the verge was er al over aan het speculeren. Gewoon die exclusieve hardware laten vallen.
ach, t is niet of ik hoef te werken morgen ofzo.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:39 schreef Beach het volgende:
Je nachtrust vergooien om een show te zien van een gamepublisher
Als ze het doorvoeren zien we jou volgend jaar gewoon met een psx controller muntjes verzamelen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik hoef geen Mario op die troep van Sony te spelen.
Uh, nee.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:40 schreef videonatic het volgende:
[..]
Als ze het doorvoeren zien we jou volgend jaar gewoon met een psx controller muntjes verzamelen.
Damn je faalt echt in schoolplein battle. Wii U loopt nog ruim voor op de Bone.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
4 miljoen verkoopjes vs 15 miljoen PS4's en Xbox One's, gaat goed idd.
IP ja, maar autocorrectquote:Op maandag 9 juni 2014 22:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Bedoel je IP of?
Tevens:
[ afbeelding ]
quote:
ben je wel een gamer ? Je klaagt om alles en vindt niets leuk.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik hoef geen Mario op die troep van Sony te spelen.
rene is alleen maar een trol.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
ben je wel een gamer ? Je klaagt om alles en vindt niets leuk.
jammer, zo verpestquote:Op maandag 9 juni 2014 23:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rene is alleen maar een trol.
laat die jongen maar, die is al te ver heen
Dat wil je zeker niet verklappen he?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:05 schreef Pheno het volgende:
Ben benieuwd naar ubi. 1 nieuw iets confirmed door de PR. Die het ook pas gisteren te horen kreeg.
ik weet alleen wat ik daarnet zei. <insert heilige smiley>quote:
Hier wel leesbaar en allesquote:Op maandag 9 juni 2014 23:07 schreef Friday12 het volgende:
IGN stream lelijk bij iemand? Kan tekst niet eens lezen.
twitch stream is lekker consistentquote:Op maandag 9 juni 2014 23:07 schreef Friday12 het volgende:
tandwieltje - 1080p selecterenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:07 schreef Friday12 het volgende:
Ik eigenlijk niet meer.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:05 schreef Pheno het volgende:
Ben benieuwd naar ubi. 1 nieuw iets confirmed door de PR. Die het ook pas gisteren te horen kreeg.
je kunt niet langs muren klauterenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:10 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet meer.![]()
De Ubi games lenen allemaal bij elkaar en het voelt nu steeds alsof ik hetzelfde spel speel in een ander jasje. Ook veel repetitieve en generieke missies altijd. Hopelijk word The Division anders.
Het duurt een tijdje ik en Jimbo waren er ook een tijd mee bezig! Gewoon bij je main menu wachten tot er een popup onder BF4 komt waar je een plaatje van Hardline ziet!quote:Op maandag 9 juni 2014 23:12 schreef Dagger87 het volgende:
ik zie hardline niet op de ps4. ben nu wel eindelijk verbonden met de ea servers
ik ben het met je eens hoor, far cry, watchdogs en Assassins lijken nogal op elkaar.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:13 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je ook geen wachttorens of radiomasten te beklimmen.
had het ergens anders net toevallig ook gelezen. ben 'm nu aan het downloaden. thanks.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het duurt een tijdje ik en Jimbo waren er ook een tijd mee bezig! Gewoon bij je main menu wachten tot er een popup onder BF4 komt waar je een plaatje van Hardline ziet!
Hopelijk stapt de nieuwe Far Cry daarvan af.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben het met je eens hoor, far cry, watchdogs en Assassins lijken nogal op elkaar.
Zeker Far Cry en AC vind ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben het met je eens hoor, far cry, watchdogs en Assassins lijken nogal op elkaar.
Een aantal screenshots heb ik langs zien komen waar mensen deze al aan het downloaden waren maar zelf nog niet gezien.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Heeft iemand hardline al in zijn bibliotheek in origin zien staan.
Dat is vast Mario Universe ā la Minecraftquote:Op maandag 9 juni 2014 22:36 schreef videonatic het volgende:
[..]
Nintendo gaat al jaren echt dramatisch slecht dus ik verwacht Super Smash Bros als hoogtepunt, wel opvallend dat ze voor 1 3DS game 90 minuten hebben gereserveerd bij een press convo.
Zal morgen wel komen, tochquote:Op maandag 9 juni 2014 23:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Een aantal screenshots heb ik langs zien komen waar mensen deze al aan het downloaden waren maar zelf nog niet gezien.
ik heb ook nog geen idee wat dat is, maar ik zit er ook bij. We gaan het meemaken en anders is het goed voor de streetpassesquote:Op maandag 9 juni 2014 22:36 schreef videonatic het volgende:
[..]
Tot nu heeft het spel dat één van de tech demo's volgt er altijd beter uit gezien, dus ik maak me niet drukquote:Op maandag 9 juni 2014 22:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
[..]
even een bericht uit 2011.
[..]
http://tbreak.com/megamer(...)e3-tech-demo-at-all/
dus mensen, niet gaat haten morgen als zelda wiiU niet zoals de mooie tech demo is.
snel hoor, net al gespeeld zonder te downloadenquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
snel hoor, net al gespeeld zonder te downloaden
Een 'gamer' zou ik mezelf niet noemen nee, ik game soms maanden niet, maar nu toevallig al weken weer wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
onzin, ik geef eigenlijk vrij veel codes en alle retail consoles aan crewleden. Dus dat valt wel meequote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]Jij krijgt toch wel alles
The Evil Withing @ IGN op dit moment
nintendo heeft juist ren geheel eigen console. De rest bakt er vrij weinig voor. Maar voor Nintendo exclusives zit je nog steeds goedquote:Op maandag 9 juni 2014 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een 'gamer' zou ik mezelf niet noemen nee, ik game soms maanden niet, maar nu toevallig al weken weer wel.En ik vind niet alles kut, alleen deze persconferentie en het idee dat Nintendo geen eigen console heeft.
Dat is omdat gewoon omdat hij een verrot karakter heeft, vast een kutjeugd gehadquote:Op maandag 9 juni 2014 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar je krijgt ze welquote:Op maandag 9 juni 2014 23:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
onzin, ik geef eigenlijk vrij veel codes en alle retail consoles aan crewleden. Dus dat valt wel mee
daarom heb ik dit pr-tagje, anders kan ik net zo goed stoppenquote:
Dit neem jij onmiddellijk terug.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is omdat gewoon omdat hij een verrot karakter heeft, vast een kutjeugd gehad
Prima, zodra Geo5kant z'n excuses aanbiedt.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laten we het wel gezellig houden okay?
nee, vanaf morgen gaat het los. Dit was een bonusquote:Op maandag 9 juni 2014 23:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je nog wat andere games gespeelt dan Hardline?
Word de banhamer afgestoft?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, zodra Geo5kant z'n excuses aanbiedt.
Ok HFquote:Op maandag 9 juni 2014 23:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, vanaf morgen gaat het los. Dit was een bonus
Is Amerika al een beetje in de WK stemming?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:49 schreef Pheno het volgende:
De presentator van deze preshow is een Nederlander btw. Ex-PR NL, hij zit nu in Frankrijk bij ubi
nee, geheel niet. Stanley cup, NBA finals, dat leeft hier veel meer. Logisch ook.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
Is Amerika al een beetje in de WK stemming?
Ach, zo is ggmm gewoon.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoef je nog niet triest gedrag te vertonen
Kunnen gewoon geen echte sport waarderen.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, geheel niet. Stanley cup, NBA finals, dat leeft hier veel meer. Logisch ook.
tsja voetballen kunnen ze dan ook nietquote:Op maandag 9 juni 2014 23:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, geheel niet. Stanley cup, NBA finals, dat leeft hier veel meer. Logisch ook.
3minquote:
Yup. Nu zeg maar zo'n beetje.quote:
nuquote:
Al moeten Europeanen ook gewoon meer open kunnen staan tegenover Amerikaanse sporten. Zelf ben ik groot voetbalfan, maar toen ik eenmaal NFL ging kijken was ik verkocht. Een geweldige sport om te kijken als je erin gaat verdiepen.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:54 schreef gniffie het volgende:
[..]
Kunnen gewoon geen echte sport waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |