Nee, dat is de pre-show. Om 0u begint de echte.quote:
ah, beter dan vervelenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat is de pre-show. Om 0u begint de echte.
Misschien, ik denk dat Nintendo gaat knallenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:34 schreef videonatic het volgende:
ben het meest benieuwd naar sony, stiekem toch wel het grote baasje dit jaar
Nintendo gaat al jaren echt dramatisch slecht dus ik verwacht Super Smash Bros als hoogtepunt, wel opvallend dat ze voor 1 3DS game 90 minuten hebben gereserveerd bij een press convo.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Misschien, ik denk dat Nintendo gaat knallen
ja heb ign op maar was t ff zat.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan ook naar twitch of ign stream kijken waar ze games spelen
Daarom dus extra knallen om ze weer op het rechte pad te krijgen, geen idee wat het hoogte punt word. Niks staat vast..quote:Op maandag 9 juni 2014 22:36 schreef videonatic het volgende:
[..]
Nintendo gaat al jaren echt dramatisch slecht dus ik verwacht Super Smash Bros als hoogtepunt, wel opvallend dat ze voor 1 3DS game 90 minuten hebben gereserveerd bij een press convo.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja heb ign op maar was t ff zat.
zo keihard kut dat mn internet sinds 1-2 weken echt mega bagger is, kan nu maar of de stream aan hebben, of gamen, of de tv aan
dat kon eerst nog alle 3 tegelijk zonder problemen. Maarja, morgen 0800 iemand van kpn over de vloer hier (mooi, gezien ik de nacht weer eens doorhaal)
Nee bedankt, ik hoef geen Mario op die troep van Sony te spelen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef videonatic het volgende:
Het beste zou zijn alle Nintendo franchises ook op android, iphone, xbox en ps4, the verge was er al over aan het speculeren. Gewoon die exclusieve hardware laten vallen.
never bona happen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef videonatic het volgende:
Het beste zou zijn alle Nintendo franchises ook op android, iphone, xbox en ps4, the verge was er al over aan het speculeren. Gewoon die exclusieve hardware laten vallen.
ach, t is niet of ik hoef te werken morgen ofzo.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:39 schreef Beach het volgende:
Je nachtrust vergooien om een show te zien van een gamepublisher
Als ze het doorvoeren zien we jou volgend jaar gewoon met een psx controller muntjes verzamelen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik hoef geen Mario op die troep van Sony te spelen.
Uh, nee.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:40 schreef videonatic het volgende:
[..]
Als ze het doorvoeren zien we jou volgend jaar gewoon met een psx controller muntjes verzamelen.
Damn je faalt echt in schoolplein battle. Wii U loopt nog ruim voor op de Bone.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
4 miljoen verkoopjes vs 15 miljoen PS4's en Xbox One's, gaat goed idd.
IP ja, maar autocorrectquote:Op maandag 9 juni 2014 22:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Bedoel je IP of?
Tevens:
[ afbeelding ]
quote:
ben je wel een gamer ? Je klaagt om alles en vindt niets leuk.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik hoef geen Mario op die troep van Sony te spelen.
rene is alleen maar een trol.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
ben je wel een gamer ? Je klaagt om alles en vindt niets leuk.
jammer, zo verpestquote:Op maandag 9 juni 2014 23:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rene is alleen maar een trol.
laat die jongen maar, die is al te ver heen
Dat wil je zeker niet verklappen he?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:05 schreef Pheno het volgende:
Ben benieuwd naar ubi. 1 nieuw iets confirmed door de PR. Die het ook pas gisteren te horen kreeg.
ik weet alleen wat ik daarnet zei. <insert heilige smiley>quote:
Hier wel leesbaar en allesquote:Op maandag 9 juni 2014 23:07 schreef Friday12 het volgende:
IGN stream lelijk bij iemand? Kan tekst niet eens lezen.
twitch stream is lekker consistentquote:Op maandag 9 juni 2014 23:07 schreef Friday12 het volgende:
tandwieltje - 1080p selecterenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:07 schreef Friday12 het volgende:
Ik eigenlijk niet meer.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:05 schreef Pheno het volgende:
Ben benieuwd naar ubi. 1 nieuw iets confirmed door de PR. Die het ook pas gisteren te horen kreeg.
je kunt niet langs muren klauterenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:10 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet meer.![]()
De Ubi games lenen allemaal bij elkaar en het voelt nu steeds alsof ik hetzelfde spel speel in een ander jasje. Ook veel repetitieve en generieke missies altijd. Hopelijk word The Division anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |