IP ja, maar autocorrectquote:Op maandag 9 juni 2014 22:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Bedoel je IP of?
Tevens:
[ afbeelding ]
quote:
ben je wel een gamer ? Je klaagt om alles en vindt niets leuk.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik hoef geen Mario op die troep van Sony te spelen.
rene is alleen maar een trol.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
ben je wel een gamer ? Je klaagt om alles en vindt niets leuk.
jammer, zo verpestquote:Op maandag 9 juni 2014 23:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rene is alleen maar een trol.
laat die jongen maar, die is al te ver heen
Dat wil je zeker niet verklappen he?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:05 schreef Pheno het volgende:
Ben benieuwd naar ubi. 1 nieuw iets confirmed door de PR. Die het ook pas gisteren te horen kreeg.
ik weet alleen wat ik daarnet zei. <insert heilige smiley>quote:
Hier wel leesbaar en allesquote:Op maandag 9 juni 2014 23:07 schreef Friday12 het volgende:
IGN stream lelijk bij iemand? Kan tekst niet eens lezen.
twitch stream is lekker consistentquote:Op maandag 9 juni 2014 23:07 schreef Friday12 het volgende:
tandwieltje - 1080p selecterenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:07 schreef Friday12 het volgende:
Ik eigenlijk niet meer.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:05 schreef Pheno het volgende:
Ben benieuwd naar ubi. 1 nieuw iets confirmed door de PR. Die het ook pas gisteren te horen kreeg.
je kunt niet langs muren klauterenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:10 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet meer.![]()
De Ubi games lenen allemaal bij elkaar en het voelt nu steeds alsof ik hetzelfde spel speel in een ander jasje. Ook veel repetitieve en generieke missies altijd. Hopelijk word The Division anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |