2500 punten online hebben na anderhalve week dat een spel uit isquote:
Ah, ik vroeg me al af wie ik gisteren he-le-maal ingemaakt heb met Mario Kart.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
2500 punten online hebben na anderhalve week dat een spel uit isen eruit gaan als je 1 keer verliest..
grapje man, ik ben een goede verliezer, maar toch
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef Beach het volgende:
gamekings
beter dan het politiek correcte gedoe van de meeste sites en nog humor ook
kan de gemiddelde fokredacteur een puntje aan zuigen
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af wie ik gisteren he-le-maal ingemaakt heb met Mario Kart.
Site werkt niet en geen idee of je het anders kan doen voor de PS4 en als je het vraagt worden mensen een beetje dom ineensquote:
Nee, ik ben gewoon goed.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
gebruik je cheats? en naders; überhaupt hoe? ik ben al blij dat ik 3 keer eerste ben geworden in totaal
Jaquote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef CoExist het volgende:
Christus! Topic #7 alweer?
Nintendo is morgen toch? De rest interesseert me geen flikker.
ieder jaar een nieuwe CoD, een nieuwe fifa.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nintendo met Kirby 24, Mario 188 en Zelda 54 daar zit iedereen op te wachten
Het begin voor Dragon Age, het eind voor Batllefield Hardline. De rest is te verwaarlozen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef Keyos het volgende:
Is het nog de moeite waard om die van EA helemaal terug te kijken? Door een foute vermelding op een website heb ik de hele persconferentie gemist omdat ik dacht dat het 22:00 was (was ondertussen die van Microsoft aan het terugkijken).
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nintendo met Kirby 24, Mario 188 en Zelda 54 daar zit iedereen op te wachten
Kak, dat wordt dus nog 2 jaar wachten op een nieuwe Mass Effect (mijn favo franchise van de vorige gen).quote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef Cikx het volgende:
[..]
Het begin voor Dragon Age, het eind voor Batllefield Hardline. De rest is te verwaarlozen.
waarschijnlijk word dat niet de stijl die ze gaan gebruikenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je hier niet geil van wordt is er iets goed mis met je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |