Een behulpzame mod van een ander forum is mij al voor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb een typ foutje gemaakt in mijn op waar de kindertjes heel erg om moeten lachen waardoor de intentie van mijn topic verloren gaat. Kan een mod even snel superman spelen en het aanpassen?
KLB / schaars geklede dames.
okquote:Op zondag 20 juli 2014 14:20 schreef d4v1d het volgende:
KLB / Brommen #4 Paardlants terug van weggeweest!!!!
Zullen we weer even terug naar paardlants ipv. een discussie wat nou wat betekendOf waar het ook over mag gaan.
Nee staat al 15 jaar in de policy.quote:
bedankt dan voor geen banquote:Op zondag 20 juli 2014 20:07 schreef yvonne het volgende:
Ook al heb je zelf ooit een foto op FOK! gegooid..
Voor eens en voor altijd. Dat geeft een ander NIET het recht dat materiaal te misbruiken.
Ban is minstens een week.
Anderen een ban aansmeren is trouwens ook een week...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2014 21:17:25 ]
Denken iets te kunnen eisen op FOK!.quote:
Ja moest even zoeken, heb eerst een KLB topic geopend, wat in principe een klacht is en geen onzin, daarna in feedback van de frontpage en nu in de goede sectie.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:10 schreef Syntos het volgende:
[..]
Het was gewoon een schijttopic, en dat andere topic was onnodig aangezien je het Feedback topic blijkbaar weet te vinden.
Jij verlangt niet iets, jij eist iets..quote:Op maandag 21 juli 2014 23:11 schreef Bozepiemel het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets niet kunnen verlangen?
Ik had 'm zelf ook gesloten. Hoewel foto's van drollen natuurlijk vrésélijk hilarisch zijn, poep is echt heel leuk, komt het topic er op neer dat jij kennelijk op sites rond zit te kijken naar vol gescheten pleepotten. Ieder z'n ding, laat ik het daar maar houden, maar dat hoef je niet hier ook nog eens te posten.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:07 schreef Bozepiemel het volgende:
Betreft:
KLB / Niet kunnen tippen aan de drollen van Reddit
vervolgens
ONZ / Mijn topic over de drollen van Reddit wordt gesloten
Beste heren,
Mijn eerste topic wordt gesloten door Mortaxx omdat het een 'kinderlijk poeptopic' is. Terwijl ik vaker zulke topics schrijf, er wordt hard om gelachen en het is een ware aanwinst voor KLB. De sectie die kampt met simpele topics zonder humor.
Als ik op een ander tijdstip dit topic had gepost dan was het sowieso geen probleem geweest. Daarom vraag ik u om een herziening. Mortaxx is waarschijnlijk een vrouw of een man zonder humor. Een poeptopic moet simpelweg kunnen, dit is grappig en veel FOK!kers houden hiervan.
Stel dat dit niet mogelijk is dan vind ik dat dit topic makkelijk in ONZ moet kunnen. Want dat is het klaarblijkelijk volgens Mortaxx maar LompeHork spant samen met Mortaxx en maakt mij belachelijk door het verkeerde topic in ONZ te plaatsen. Zo ga je niet met gebruikers om.
Ik eis dus:
- topic #1 wordt ontgrendeld en heropend
of
- topic #1 wordt ontgrendeld en verplaatst naar ONZ
Ik kan begrijpen als er mod reacties worden weggehaald.
PS: op hetzelfde tijdstip worden vergelijkbare, of zelfs mindere topic gepost namelijk 'geen fuck the doen hebben' 'in haar kont plassen' 'verlief op mezelf' 'de whiskey is op' wees consequent of heropen mijn topic
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 07:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had 'm zelf ook gesloten. Hoewel foto's van drollen natuurlijk vrésélijk hilarisch zijn, poep is echt heel leuk, komt het topic er op neer dat jij kennelijk op sites rond zit te kijken naar vol gescheten pleepotten. Ieder z'n ding, laat ik het daar maar houden, maar dat hoef je niet hier ook nog eens te posten.
Misschien dat je volgende week maandag, als je in het kringetje over je weekend mag vertellen, wat foto's kunt printen en die meenemen. Wellicht wordt het daar wel gewaardeerd.
opgeruimd, ik ga er vanuit dat de schuldigen zichzelf zullen tuchtigen met 1 jaar geen sex.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
Al die seks varianten met bekende mensen topicskinderachtig godverdomme.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
opgeruimd, ik ga er vanuit dat de schuldigen zichzelf zullen tuchtigen met 1 jaar geen sex.
Spongebossquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:49 schreef Gravereaper het volgende:
Kunnen de mods niet wat vaker de overduidelijk verzonnen topics deleten? Sommige users hebben 3+ keer in de week de meest ongeloofbare topics wat ze puur verzinnen omdat ze een aandachtstekort stoornis hebben.
Ik liet me meeslepen in mijn enthousiasme, als het een ban word, dan zij het zo.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Anderen een ban aansmeren is een week?
Alsjeblieft:
[..]
Door dit te plaatsen smeer je hem ook een ban aan hequote:Op zondag 27 juli 2014 13:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Anderen een ban aansmeren is een week?
Alsjeblieft:
[..]
sssssttt.....quote:Op zondag 27 juli 2014 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Door dit te plaatsen smeer je hem ook een ban aan he
Ik lever enkel bewijs aan.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Door dit te plaatsen smeer je hem ook een ban aan he
Mijn posting zal niet resulteren in een ban voor jou, dat weten we allebeide. Of jouw posting mij een ban oplevert weten we allebeide niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:27 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik lever enkel bewijs aan.Het is aan FOK! wat ze ermee doen.
Heb je gelijk in. En je lijkt me een toffe kerel, dus ik haal mijn reactie even weg.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Mijn posting zal niet resulteren in een ban voor jou, dat weten we allebeide. Of jouw posting mij een ban oplevert weten we allebeide niet.
Dus ja, wie smeert er een ander nu iets aan?
Laat maar staan, als het in een paar vrije dagen resulteert is dat o.k.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:33 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. En je lijkt me een toffe kerel, dus ik haal mijn reactie even weg.
Nee man, is onnodig. Ik snap ook wel dat je post grappig bedoeld was.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:36 schreef hottentot het volgende:
[..]
Laat maar staan, als het in een paar vrije dagen resulteert is dat o.k.
Maar nu moet ik FOK! zelf afzetten om die dingen te doen die ik zou moeten doen, weet je wel hoe zwaar dat is op Zondag.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Nee man, is onnodig. Ik snap ook wel dat je post grappig bedoeld was.
Huilebalk.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:28 schreef Homijn het volgende:
Ik wil klagen over het discussiegedrag van deze figuur, vanaf deze post: KLB / Volk dat alles doet om hun gelijk te halen
Hij wekt de suggestie dat Demon en anderen (onder wie ik) uit zijn op seks met kinderen. Ik word door hem een pedoseksueel genoemd en dat accepteer ik niet.
aangepastquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:11 schreef Iwanius het volgende:
Foutje in de TT van dit topic. Moet zijn over TE halen
en dit topic met de typefout mayonaiRe i.p.v. mayoNaise.
Dank alvast voor de aanpassing.
Je hoeft niet dagelijks een islamietjes topic te openen geert w.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:14 schreef Spongeboss het volgende:
KLB / Islamatische staaf in Nederland.
Kan iemand staaf in staat veranderen door mijn woede en het onrecht dat ik voelde maakte ik een typo.
Geef hem een quotem.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je hoeft niet dagelijks een islamietjes topic te openen geert w.
Daar zijn de reacties nu te mooi voorquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:14 schreef Spongeboss het volgende:
KLB / Islamatische staaf in Nederland.
Kan iemand staaf in staat veranderen door mijn woede en het onrecht dat ik voelde maakte ik een typo.
Ik geloof dat dit wel even de limiet is van het quotemquote:
[quotem]quote:
Het komt door de FOK! Frontpage die sturen weer steeds dat nieuws waarop ik mij bedreigd voel. Maar ik neem aan dat ik dan wel mijn gal mag spuwen over ze onder dat nieuws bericht?quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je hoeft niet dagelijks een islamietjes topic te openen geert w.
Dit soort excuses gebruiken ze alleen in Amerikaanse rechtzaken droplulquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het komt door de FOK! Frontpage die sturen weer steeds dat nieuws waarop ik mij bedreigd voel.
Dit is feedback, gaarne niet gaat chatten hier, als je geen mod of admin bent. Feedback is gericht aan de mods.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit soort excuses gebruiken ze alleen in Amerikaanse rechtzaken droplul
quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dit is feedback, gaarne niet gaat chatten hier, als je geen mod of admin bent. Feedback is gericht aan de mods.
Gr gr -
quote:
Nou na die wedstrijd zou je kunnen zeggen dat het weer actueel isquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:10 schreef hoink581 het volgende:
KLB / Ajax Deel 2
In hoeverre is dit relevant dat dit open mag blijven?
Opgelost.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:09 schreef Spongeboss het volgende:
Er zijn vijf of zes topics met Giel beelen of acroniemen.
Ze nemen ondertussen in grote getallen toe.
Wil even kwijt dat het een grote eer is, dat ik in de archieven wordt omgeslagen. Bedankt ik heb mezelf nu toch een beetje onsterfelijk gemaakt, er zal nog meer kwaliteit uit voortvloeien bedankt Pharkus ik voel dat dit een grote ommekeer gaat bezorgen in mijn leven.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:50 schreef Pharkus het volgende:
Inderdaad, geen speld tussen te krijgen, daarom slaan we deze op in de archieven.
Komt goed, gaat heen in vrede.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wil even kwijt dat het een grote eer is, dat ik in de archieven wordt omgeslagen. Bedankt ik heb mezelf nu toch een beetje onsterfelijk gemaakt, er zal nog meer kwaliteit uit voortvloeien bedankt Pharkus ik voel dat dit een grote ommekeer gaat bezorgen in mijn leven.
quote:
Vooruit, maar ik haal wel 2,7 punten bij je weg op mijn goodwill-lijst.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]ik bedoel natuurlijk dat hij vreedzaam buiten moet gaan spelen.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:38 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Godverdomme jij bent echt nog erger dan Copthorne
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:36 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
En met Copthorne want die geeft me aan
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:22 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van Copthorne
quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:43 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Hij krijgt waarschijnlijk geen interesse in zijn "copthorne's boekenclub" topic.
Als ik TR's maak, dan krijg ik de volgende reactie:quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:48 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Nee omdat Copthorne
Ik ben zelf twee weken weggeweest, omdat ik geïrriteerd reageerde. Het zou fijn zijn als TR's serieus worden genomen en als newbies niet doorlopend de kans krijgen om het bloed onder je nagels vandaan te halen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:41 schreef yvonne het volgende:
Als je zo doorgaat met die TR's word ík vervelend.
Ik ben het hier mee wel eensquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:06 schreef Copthorne het volgende:
Kan er eindelijk wat gedaan worden aan bepaalde users die nieuw zijn en die maar blijven provoceren?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Als ik TR's maak, dan krijg ik de volgende reactie:
[..]
Ik ben zelf twee weken weggeweest, omdat ik geïrriteerd reageerde. Het zou fijn zijn als TR's serieus worden genomen en als newbies niet doorlopend de kans krijgen om het bloed onder je nagels vandaan te halen.
Dit is teveel eer voor iemand die pas vanaf 21 juli aan het aanrommelen is, maar het valt me tegen dat er niet wordt opgetreden als een user blijft klieren, terwijl je wel een vermaning krijgt als je een paar keer die TR-knop gbruikt.
Vriendelijke groeten,
Copthorne.
Natuurlijk!quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:15 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik word via DM gestalkt door Copthorne, kan daar ook iets aan gedaan worden?
In deze heb je gelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:06 schreef Copthorne het volgende:
Kan er eindelijk wat gedaan worden aan bepaalde users die nieuw zijn en die maar blijven provoceren?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Als ik TR's maak, dan krijg ik de volgende reactie:
[..]
Ik ben zelf twee weken weggeweest, omdat ik geïrriteerd reageerde. Het zou fijn zijn als TR's serieus worden genomen en als newbies niet doorlopend de kans krijgen om het bloed onder je nagels vandaan te halen.
Dit is teveel eer voor iemand die pas vanaf 21 juli aan het aanrommelen is, maar het valt me tegen dat er niet wordt opgetreden als een user blijft klieren, terwijl je wel een vermaning krijgt als je een paar keer die TR-knop gebruikt.
Vriendelijke groeten,
Copthorne.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:15 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik word via DM gestalkt door Copthorne, kan daar ook iets aan gedaan worden?
Niet klootviolenquote:
yvonnequote:
P!quote:
kom mee baggeren: KLB / Zondagavonbagger #6 Gezellig drukquote:
slaap lekkerquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met al die kloontjes?
Niet zo piepen hoor. Het is allemaal al weg.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met al die kloontjes? constant van die topics maken waarna de andere weer een vergelijkbare tt maakt wat grappig moet zijn? zie ze daarna gewoon weer posten? is dat het beleid tegenwoordig? alles maar toelaten?
De paar leuke topics verdwijnen zo uit het zicht....
Mag wel wat harder tegen op getreden worden zulken.
Ok dus je mag hier geen feedback meer geven? of is feedback geven ook piepen? want zo breng je het wel heel negatief natuurlijk en wil straks niemand meer feedback gevenquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Niet zo piepen hoor. Het is allemaal al weg.
Dat zou wel zo rustig zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok dus je mag hier geen feedback meer geven? of is feedback geven ook piepen? want zo breng je het wel heel negatief natuurlijk en wil straks niemand meer feedback geven
Ah ok, gisteren keek ik ook ff en toen zag ik topics van A tot bijna Z volgens mij door 1 userquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat zou wel zo rustig zijn.Ik bedoelde dat wij die topicdiarree en bijbehorende kutklonen heus wel opruimen als we ze zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |