ts is 20 en valt op jongens van 18-23 maar evt ook 13-17 als die er leuk uitzien, kort gezegdquote:Op maandag 28 juli 2014 18:53 schreef summer2bird het volgende:
Oh wouw, zoveel ophef om een topic waarvan de OP weg is.
Waar ging het topic precies over? Wil TS echt kindjes misbruiken?
De oorspronkelijke OP van TS staat hier: KLB / Volk dat alles doet om hun gelijk te halenquote:Op maandag 28 juli 2014 18:53 schreef summer2bird het volgende:
Oh wouw, zoveel ophef om een topic waarvan de OP weg is.
Waar ging het topic precies over? Wil TS echt kindjes misbruiken?
Die gasten van de AIVD zitten zich nu zelf af te trekken op dit topic.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:29 schreef Eyip het volgende:
[..]
Niet alleen met eigen leeftijd. AIVD kijkt met je mee.
Bij deze wou ik nog even de groeten doen aan Gerrit en Vincent van digitale recherche. Ja, dit topic heb ik jullie gemaild. Even die gast dfh door het systeem halen....
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ts is 20 en valt op jongens van 18-23 maar evt ook 13-17 als die er leuk uitzien, kort gezegd
Dit dus, maar TS krijgt een stortvloed over zich heen van een aantal onverlatenquote:Op maandag 28 juli 2014 18:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo.
Zolang hij niet echt dingen gaat doen met kinderen van 13-14 en daarna zou het prima moeten zijn om gewoon interesse te hebben.
Die meiden van nu dutten zich ook dusdanig op alsof ze 17 zijn.
Precies. En daarom is zijn klacht in dit topic terecht.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:59 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dit dus, maar TS krijgt een stortvloed over zich heen van een aantal onverlaten
Daar geef ik je - achteraf gezien - gelijk in. Ik had niet moeten reageren.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Jij vervuilt het topic eigenlijk wel met je pedofilie. TS fantaseert niet over jongetjes van 7 of zo. Zijn interesse ligt bij jongere jongens dan hijzelf en dat begint bij 13, zo zei hij. En dan zijn het slechts gevoelens, geen behoefte aan seks.
Het zou dus net zo goed kunnen dat TS iemand van 17 of zo tegen het lijf loopt. Dat heeft dan helemaal niks met pedofilie te maken. Misschien moet je je pedo-discussie elders gaan voeren en dan die Gilles de la Tourette meenemen.
Nou, welkom op FOK! dan maar.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:50 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mensen hun hele leven geen seks hebben
wat kan hij er aan doen?quote:Op maandag 28 juli 2014 18:12 schreef Eyip het volgende:
R&P / Waarom is "de liefde voor jongens" moreel verwerpelijk?
het is dus echt zo
Wel om van seks tussen twee jongens van vergelijkbare leeftijd te walgen.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:33 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Homofobie? Je hoeft er echt geen homofoob voor te zijn om te walgen van twinks
Trouwens ook wel heel sneu dat je een kloontje nodig had om te durven reageren op mijn topic.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:12 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Beter dan jij in elk geval. Dat is een ding dat 100% zeker is ja.
Zeer waarschijnlijk jaquote:Op maandag 28 juli 2014 18:38 schreef Homijn het volgende:
Het zou dus net zo goed kunnen dat TS iemand van 17 of zo tegen het lijf loopt.
Jij bent opzoek naar een 60 jarige bear aka wolf, tja, het is maar wat je liever hebtquote:
Waarschijnlijk waarneer de 60 jarige wolf een piemel in z'n smoel stopt. Kan ik wel voor 'm regelenquote:
Nu moet je echt gaan dimmen vriend. Je begint me nu wel op de wekker te gaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. TS zit met gevoelens, meer eigenlijk niet. Hij brengt die gevoelens niet in de praktijk, heeft geen behoefte aan seks met (te) jonge jongens en valt daarnaast ook nog op minder jonge jongens (dus meer richting eigen leeftijd). Eigenlijk is er dus geen enkel probleem, behalve een paar rare onverdraagzame types (waaronder jij) die TS graag als een soort freak willen afschilderen.
Ligt eraan hoe oud ze geworden zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:31 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Nu moet je echt gaan dimmen vriend. Je begint me nu wel op de wekker te gaan.
13 jarigen zijn helemaal niet ''richting eigen leeftijd'' voor TS. 13 jarigen vallen onder een tótaal andere leeftijdscategorie dan TS.
En het is wel degelijk een probleem! Als het mij onverdraagzaam maakt dat ik pedofilie niet tolereer, nou dan ben ik maar onverdraagzaam. Het zal me wordt wezen!
13 jarigen zijn dertien mensen die vandaag jarig zijn. En als het je allemaal "wordt" zal wezen, waarom zit je dan zo veel energie te steken in je haatdragende berichtjes? Ga je druk maken over je eigen sores (KLB / Leuke onbereikbare mannen) en laat TS met rust.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:31 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
13 jarigen zijn helemaal niet ''richting eigen leeftijd'' voor TS. 13 jarigen vallen onder een tótaal andere leeftijdscategorie dan TS.
En het is wel degelijk een probleem! Als het mij onverdraagzaam maakt dat ik pedofilie niet tolereer, nou dan ben ik maar onverdraagzaam. Het zal me wordt wezen!
Je mocht willen dat Homijn je vriend was!quote:Op maandag 28 juli 2014 19:31 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Hou eens op met het verzinnen van je eigen waarheden.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ts is 20 en valt op jongens van 18-23 maar evt ook 13-17 als die er leuk uitzien, kort gezegd
Dat doe jij toch juistquote:Op maandag 28 juli 2014 20:06 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Hou eens op met het verzinnen van je eigen waarheden.
De spoken en stemmen in je hoofd nemen toe merk ik.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Trouwens ook wel heel sneu dat je een kloontje nodig had om te durven reageren op mijn topic.
Van jou zijn je motieven me inmiddels wel duidelijk. Dit topic begint langzaam een verzamelplaats voor pedo's te worden. Momenteel staat de teller al op minstens 3quote:
Die samenvatting is accurater dan de pedo-bullshit die jij uitkraamt, raar figuur.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:06 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Hou eens op met het verzinnen van je eigen waarheden.
Dat is weer 1 van jou waanideeën.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:08 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
De spoken en stemmen in je hoofd nemen toe merk ik.
Post gerapporteerd, aangezien je niet uit jezelf kunt ophouden.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:09 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Van jou zijn je motieven me inmiddels wel duidelijk. Dit topic begint langzaam een verzamelplaats voor pedo's te worden. Momenteel staat de teller al op minstens 3
Weer mijn woorden verdraaien. Je valt in herhalingquote:Op maandag 28 juli 2014 19:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
13 jarigen zijn dertien mensen die vandaag jarig zijn. En als het je allemaal "wordt" zal wezen, waarom zit je dan zo veel energie te steken in je haatdragende berichtjes? Ga je druk maken over je eigen sores (KLB / Leuke onbereikbare mannen) en laat TS met rust.
Ga nou maar gewoon ergens anders huilie huilie lopen doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:12 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Weer mijn woorden verdraaien. Je valt in herhaling![]()
Het zal me worst wezen dat jullie mij bestempelen als onverdraagzaam. Wat me niet worst zal wezen is wanneer jullie seksueel contact zoeken met kinderen.
Say whut?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Post gerapporteerd, aangezien je niet uit jezelf kunt ophouden.
Laat dat beetje maar weg.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:14 schreef deadprez het volgende:
Maareh, het is toch ook een beetje vreemd om op 13-jarige jongetjes te geilen?
WO2:quote:Op maandag 28 juli 2014 20:09 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Van jou zijn je motieven me inmiddels wel duidelijk. Dit topic begint langzaam een verzamelplaats voor pedo's te worden. Momenteel staat de teller al op minstens 3
Als je opkomt voor nazi's ben je zelf een nazi.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:15 schreef oksel12 het volgende:
[..]
WO2:
Als je opkomt voor joden ben jezelf een jood.
Na WO2:
Als je opkomt voor homo's ben jezelf een homo.
Nu:
Als je opkomt voor pedo's ben jezelf een pedo.
Nee.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Als je opkomt voor nazi's ben je zelf een nazi.
Nee heel normaal, doe ik zelf ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:14 schreef deadprez het volgende:
Maareh, het is toch ook een beetje vreemd om op 13-jarige jongetjes te geilen?
Iemand die voor absolute vrijheid van meningsuiting is.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:16 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Wat dan? Een vredesactivist zeker
Waarom wordt er hier dan zo raar gereageerd op die GdlT¿quote:
Als je eindelijk eens ging lezen, dan wist je dat Demon duidelijk aangeeft dat hij geen seksueel contact zoekt. En waar je de bizarre gedachte vandaan hebt dat ik zoiets wil... - misschien kun je even de post aanwijzen waar je dat hebt gelezen? Anders gaat er even een berichtje uit naar KLB-FB.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:12 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Weer mijn woorden verdraaien. Je valt in herhaling![]()
Het zal me worst wezen dat jullie mij bestempelen als onverdraagzaam. Wat me niet worst zal wezen is wanneer jullie seksueel contact zoeken met kinderen.
Zo duidelijk geeft hij dat anders niet aan in dat andere topic. Het komt op zijn minst nogal dubieus over allemaal.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:17 schreef Homijn het volgende:
Als je eindelijk eens ging lezen, dan wist je dat Demon duidelijk aangeeft dat hij geen seksueel contact zoekt.
Goede vraag.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom wordt er hier dan zo raar gereageerd op die GdlT¿
Omdat die de situatie van Demon doelbewust overdrijft en uitbreidt. Demon spreekt slechts over gevoelens en zegt expliciet geen seks te willen. GdlT maakt ervan dat Demon (en ook anderen hier!) uit zijn op seks met kinderen.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom wordt er hier dan zo raar gereageerd op die GdlT¿
Ik ben het ook niet geheel eens met het overdreven gedrag dat hij in dit topic en samen met Ouder1 in dat andere topic vertoont, maar ik vind het helemaal niet zo duidelijk dat Demon er geen seks mee wil. Vooral omdat hij zichzelf continu tegenspreekt in dat andere topic.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:19 schreef Homijn het volgende:
[..]
Omdat die de situatie van Demon doelbewust overdrijft en uitbreidt. Demon spreekt slechts over gevoelens en zegt expliciet geen seks te willen. GdlT maakt ervan dat Demon (en ook anderen hier!) uit zijn op seks met kinderen.
Iemand die niet zuiver discussieert en de discussie doelbewust verziekt, krijgt zo'n reactie. Volkomen terecht.
Stuur jij maar lekker een berichtje naar KLB-FB. Je hebt beweerd dat het heel normaal is voor TS om op 13 jarige jongetjes te vallen. Tenzij je zelf gelijke interesses hebt gaat het er bij mij niet in dat iemand dit normaal zou kunnen vinden.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:17 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als je eindelijk eens ging lezen, dan wist je dat Demon duidelijk aangeeft dat hij geen seksueel contact zoekt. En waar je de bizarre gedachte vandaan hebt dat ik zoiets wil... - misschien kun je even de post aanwijzen waar je dat hebt gelezen? Anders gaat er even een berichtje uit naar KLB-FB.
Jij leest alleen wat je wilt lezen. Demon heeft gezegd dat hij wél seks zou hebben met die kinderen als de maatschappij het toe zou staan. Demon heeft ook gezegd te overwegen de grens over te trekken naar gebieden waar dat het geval is. Daarmee heeft Demon dus verklaart wel degelijk te overwegen om deze seksualiteit te praktiseren.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:19 schreef Homijn het volgende:
[..]
Omdat die de situatie van Demon doelbewust overdrijft en uitbreidt. Demon spreekt slechts over gevoelens en zegt expliciet geen seks te willen. GdlT maakt ervan dat Demon (en ook anderen hier!) uit zijn op seks met kinderen.
Iemand die niet zuiver discussieert en de discussie doelbewust verziekt, krijgt zo'n reactie. Volkomen terecht.
Ja, dit is dus ook zo ongeveer wat ik eruit op kon maken.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:23 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Jij leest alleen wat je wilt lezen. Demon heeft gezegd dat hij wél seks zou hebben met die kinderen als de maatschappij het toe zou staan. Demon heeft ook gezegd te overwegen de grens over te trekken naar gebieden waar dat het geval is. Daarmee heeft Demon dus verklaart wel degelijk te overwegen om deze seksualiteit te praktiseren.
Lekker boeiend, domme kneus.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Paar maandjes ja
Met ongeveer een kwart van de posts
Leugenaar:quote:Op maandag 28 juli 2014 20:23 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Jij leest alleen wat je wilt lezen. Demon heeft gezegd dat hij wél seks zou hebben met die kinderen als de maatschappij het toe zou staan. Demon heeft ook gezegd te overwegen de grens over te trekken naar gebieden waar dat het geval is. Daarmee heeft Demon dus verklaart wel degelijk te overwegen om deze seksualiteit te praktiseren.
quote:Nee, ik had het over mogelijk verhuizen naar een land waar op het moment dat je in de buurt van een kind komt ouders niet meteen doen alsof je ze wat aan probeert te doen en waar je dus ook gewoon een normale omgang kan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |