In vergelijking met jou zeker.quote:
En straks tegen de rechter zeggen dat hij een goede man is, altijd goed opgevoed en nooit aan zichzelf dacht. Hij kon het niet laten om het één keer te doen. De jongen is nog zo jong hij zal het toch niet meer herinneren.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:11 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
TS heeft eindelijk wat hij wil. Een excuus om zich niets aan te trekken van de ander en puur en alleen maar te denken aan zichzelf. Bravo.
Dit was toch al de hele tijd waar je op uit was. Vanaf het allereerste begin. Een reden zoeken om het probleem vooral niet bij jezelf te leggen maar bij alles en iedereen die niet verantwoordelijk is voor jouw pedo/efebofilie.
Echt een kanjer ben je.
In vergelijking met niemand niet. Jij bent echt het laagste op de sociale ladder in deze maatschappij.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
In vergelijking met jou zeker.
Is het er zo ééntje?quote:Op maandag 28 juli 2014 18:13 schreef deadprez het volgende:
Hij schijnt ook graag dingen in zijn plasbuis te steken, ik bedoel maar.
Nou nou, ik denk dat de lozers waar jij onder valt nog wel een paar treden lager staat.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Op maandag 28 juli 2014 18:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
In vergelijking met jou zeker.
In vergelijking met niemand niet. Jij bent echt het laagste op de sociale ladder in deze maatschappij.
Ik kan me nog dingen herinneren van toen ik 6 jaar oud was. Ik denk dat een Jongen van 14-15 echt wel dingen onthoud. Maar je hebt wel gelijk dat ik een goede kerel benquote:Op maandag 28 juli 2014 18:14 schreef Eyip het volgende:
[..]
En straks tegen de rechter zeggen dat hij een goede man is, altijd goed opgevoed en nooit aan zichzelf dacht. Hij kon het niet laten om het één keer te doen. De jongen is nog zo jong hij zal het toch niet meer herinneren.
![]()
Waarom, zoveel mensen leven zonder seks, zonder vriendin. Zoveel hetero's komen nooit aan de vrouw, mijn God, dit hele forum zit vol maagden.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dan is de kans toch ook groot dat je een keer schijt hebt aan de maatschappij en het toch doet?
Ik bedoel, je gaat dit zo geen 60 jaar meer volhouden
Ik vind twinks ook wel leuk én zolang de prositutie leeftijd niet omhoog gaat, moet dat dus ook wel goed komenquote:Op maandag 28 juli 2014 18:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Waarom, zoveel mensen leven zonder seks, zonder vriendin. Zoveel hetero's komen nooit aan de vrouw, mijn God, dit hele forum zit vol maagden.
En dat gaat toch ook goed. Ik ken nauwelijks mensen met een partner, nu ja, mijn vader en moeder dan, maar de meesten zijn alleen.
Waarom zou dat moeilijk zijn?
Alsof elke FOK!ker hier die eeuwig maagd is direct een vrouw de bosjes in sleurt. Welnee, je leert ermee leven dat je in deze incarnatie geen seks zult hebben en je kan je richten op andere leuke zaken. Zoals het lezen van spoorboekjes, filosofie, boeken van Thea Beckman, beetje zwemmen, fietsen, talen leren, trollen op FOK!, , klassieke muziek luisteren, er is zoveel meer dan seks.![]()
Misschien is seks niet eens leuk in het echt. Wie zal het zeggen?Al zou de staat seks legaliseren zou ik alsnog geen seks hebben, denk ik. Het boeit me eigenlijk nauwelijks.
Goede post.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:15 schreef tijnhet het volgende:
[..]
Hij gelooft (of geloofde?) dat de schadelijkheid van seks op jonge leeftijd grotendeels of volledig komt door de hysterie van de maatschappij die erop volgt. "Als de maatschappij het prima vindt" impliceert dan dat die schade er ook niet meer is. Dus hij zou dat dan best willen, vermoed ik.
Zelf denk ik dat de schade afhangt van de mate van manipulatie/vrijwilligheid van het contact en de leeftijd van het kind/puber, maar ook van de mening of reactie van de maatschappij. Maar ik voorzie niet echt dat die maatschappelijke mening gaat veranderen, dus mogelijke onschadelijkheid van zulke contacten is een puur theoretische discussie.. Die het voeren niet waard is.
wtf is een twink? oh laat maarquote:Op maandag 28 juli 2014 18:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik vind twinks ook wel leuk én zolang de prositutie leeftijd niet omhoog gaat, moet dat dus ook wel goed komen
ja, heel smerig dat ik seks wil met jongens van mijn leeftijd. Poehoe. flikker op met je homofobie.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:20 schreef Eyip het volgende:
[..]
wtf is een twink? oh laat maar
18 jaar tot 23 jaar gayboys.![]()
Niet alleen met eigen leeftijd. AIVD kijkt met je mee.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
ja, heel smerig dat ik seks wil met jongens van mijn leeftijd. Poehoe. flikker op met je homofobie.
Je spoort niet, een andere conclusie kan ik niet trekken. Jij schildert TS af als een pedoseksueel; iemand die (actief) seks heeft met jonge kinderen. Dat is complete waanzin. Ten eerste valt TS op minder jonge jongens dan kleine kinderen, ten tweede geeft hij uitdrukkelijk aan dat hem niet om seks is te doen. Hij heeft dus geen seks met die jongens.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:12 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
TS heeft al aangegeven dat hij zich aangetrokken voelt tot het jeugdige. Het gaat hier dus niet om iemand die zich aangetrokken voelt tot een jonger iemand die ouder oogt. Dat is nu wat jij er zomaar van maakt.
Je zegt dat je het hele topic hebt doorgelezen, maar kennelijk heb je dat dan erg slordig gedaan. Je mist namelijk een aantal belangrijke punten.
Maar ik ben een beetje moe van alle mensen hier die zo nodig de behoefte voelen om een pedoseksueel te portretteren als een of andere engel die een slachtoffer is van de grote boze veroordelende maatschappij.
Als je het mij vraagt is er ook bij mensen als jou toch iets niet helemaal lekker daarboven. Het gedrag van iemand die een duidelijk standpunt tegen pedofilie neemt vreemder vinden dan iemand die toegeeft dat hij een ontzettend sterk verlangen heeft naar seks met minderjarigen
Iemand als jij zou nog begrip proberen te hebben voor een pedofiel die je eigen kind misbruikt had.
Homofobie? Je hoeft er echt geen homofoob voor te zijn om te walgen van twinksquote:Op maandag 28 juli 2014 18:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
ja, heel smerig dat ik seks wil met jongens van mijn leeftijd. Poehoe. flikker op met je homofobie.
De mensen die het hardst tegen pedofilie ageren, zijn vaak zelf pedoseksuelen of pedofielen. Iedereen is trouwens een potentiële dader, een potentiële dader van verkrachting, van oplichting, van fraude, van diefstal en zelfs een potentiële terrorist. Ook u, GDLT. Het is een inhoudsloos begrip. Potentieel. In potentie ben ik multimiljardair. Ik werkelijkheid heb ik net genoeg geld voor een enkele reis naar Kopenhagen.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:18 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik heb mijn emoties prima onder controle. Ik ben gewoon van mening dat TS geen subtiele aanpak verdiend. Die aanpak bleek namelijk duidelijk niet te werken. Dus als het niet soft kan dan maar hard.
Ook heb ik genoeg van het ''arme TS'' fenomeen. Hij is geen slachtoffer maar een potentiële dader.
Wél alleen met jongens van eigen leeftijd. Waarom wordt er zo slecht gelezen? TS heeft duidelijk aangegeven dat hij gevoelens heeft voor jongere jongens, maar geen enkele behoefte aan seks.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:29 schreef Eyip het volgende:
[..]
Niet alleen met eigen leeftijd. AIVD kijkt met je mee.
Bij deze wou ik nog even de groeten doen aan Gerrit en Vincent van digitale recherche. Ja, dit topic heb ik jullie gemaild. Even die gast dfh door het systeem halen....
Homijn, je bent een selectieve lezer, net als TS. Dus blijf vooral lekker in een kringetje draaien en het opnemen voor een jongen die de weg ver zoek is.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je spoort niet, een andere conclusie kan ik niet trekken. Jij schildert TS af als een pedoseksueel; iemand die (actief) seks heeft met jonge kinderen. Dat is complete waanzin. Ten eerste valt TS op minder jonge jongens dan kleine kinderen, ten tweede geeft hij uitdrukkelijk aan dat hem niet om seks is te doen. Hij heeft dus geen seks met die jongens.
Dat jij desondanks toch dat label plakt, is bijzonder kwalijk en eigenlijk ook een vorm van laster. Ik portretteer TS niet als slachtoffer, ik neem het wel voor hem op omdat hij door figuren als jou doelbewust in een kwaad daglicht wordt gesteld. In een kwader daglicht dan op basis van zijn uitlatingen nodig is. Net zoals je nu ook probeert om mij een mening aan te leunen, over dat ik begrip zou hebben voor pedo's die zich aan kinderen vergrijpen. Dat is allemaal jouw verzinsel en het is precies waarom ik vind dat je niet spoort.
Er valt geen standpunt in te nemen tegen pedofilie (overigens niet waar TS last van heeft, maar ach... aangezien je het onderwerp aansnijdt, waarom ook niet), want het is een feit. Pedo's hebben nu eenmaal hun gevoelens; daar verander je niks aan. Het gaat er bij pedo's om dat ze de gevoelens niet in de praktijk brengen, dus dat ze niet actief pedoseksueel worden. Mensen die voor hun pedofiele gevoelens uitkomen, verdienen zo veel mogelijk ondersteuning. Pedo's die zich aan kinderen vergrijpen, moeten worden gestraft.
Bazenpost.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:30 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Als we jou vingers laten amputeren kan je ook niet meer zoveel onzin verkondigen op FOK!, ik raad aan dat jij dat laat doen. Ik ben fucking 20, en jij (of Ouder1) liep te verkondigen dat de hersennen pas op 24 jarige leeftijd zijn volgroeid.
Hier moest ik eens hartelijk om lachenquote:Op maandag 28 juli 2014 18:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De mensen die het hardst tegen pedofilie ageren, zijn vaak zelf pedoseksuelen of pedofielen. Iedereen is trouwens een potentiële dader, een potentiële dader van verkrachting, van oplichting, van fraude, van diefstal en zelfs een potentiële terrorist. Ook u, GDLT. Het is een inhoudsloos begrip. Potentieel. In potentie ben ik multimiljardair. Ik werkelijkheid heb ik net genoeg geld voor een enkele reis naar Kopenhagen.
Jij vervuilt het topic eigenlijk wel met je pedofilie. TS fantaseert niet over jongetjes van 7 of zo. Zijn interesse ligt bij jongere jongens dan hijzelf en dat begint bij 13, zo zei hij. En dan zijn het slechts gevoelens, geen behoefte aan seks.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De mensen die het hardst tegen pedofilie ageren, zijn vaak zelf pedoseksuelen of pedofielen. Iedereen is trouwens een potentiële dader, een potentiële dader van verkrachting, van oplichting, van fraude, van diefstal en zelfs een potentiële terrorist. Ook u, GDLT. Het is een inhoudsloos begrip. Potentieel. In potentie ben ik multimiljardair. Ik werkelijkheid heb ik net genoeg geld voor een enkele reis naar Kopenhagen.
Ik vind het wel meevallen. TS zit met gevoelens, meer eigenlijk niet. Hij brengt die gevoelens niet in de praktijk, heeft geen behoefte aan seks met (te) jonge jongens en valt daarnaast ook nog op minder jonge jongens (dus meer richting eigen leeftijd). Eigenlijk is er dus geen enkel probleem, behalve een paar rare onverdraagzame types (waaronder jij) die TS graag als een soort freak willen afschilderen.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:37 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Homijn, je bent een selectieve lezer, net als TS. Dus blijf vooral lekker in een kringetje draaien en het opnemen voor een jongen die de weg ver zoek is.
Dit.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:32 schreef tijnhet het volgende:
[..]
Zo heel erg waar dit.![]()
Die krompen elk jaar weer.
[..]
Ik vind ja, en ik vind nee. Ja, het zijn echt nog kinderen, en ze moeten ook als dusdanig worden gezien. Maar tegelijk moeten we niet doen alsof pubers totaal wereldvreemde of onkundige wezens zijn. Wanneer pubers met elkaar experimenteren op seksueel gebied, vinden we dat prima. Dat hoort erbij, we willen wel graag dat ze goed zijn voorgelicht over SOA's en voorbehoedsmiddelen, maar daar houdt het ook bij op. Dus kennelijk vinden we ze wel "capabel" genoeg om dat soort dingen te kunnen doen, en te mogen beslissen. Alleen wanneer wij vinden dat de leeftijden te ver uit elkaar gaan liggen, vinden we dat ze dat níet meer mogen beslissen. En hoewel ik er absoluut een voorstander van ben om minderjarigen een vorm van extra bescherming te geven tegen de manipulatie die kan komen kijken bij seks met een (veel) ouder iemand, wéét ik dat het dan tegelijk eigenlijk 'dubbel' is dat we dat soort contacten bij leeftijdsgenoten wél gewoon accepteren. Dat we een minderjarige leeftijdsgenoot een verantwoordelijker partner vinden dan een ouder iemand. (Terwijl we tegelijk lopen te betogen dat minderjarigen geen beslissingsvermogen hebben..!)
Het zijn wij volwassenen die dat leeftijdsverschil zo "belangrijk" vinden. Dat doen we omdat wij kennis hebben van de manipulatie die erbij kan komen kijken, en we gaan ervan uit dat dat risico groter is bij grote leeftijdsverschillen (en terecht, vanwege de scheve verhoudingen die er bestaan tussen pubers en 'volwassenen'). Toch kan ik me niet onttrekken aan het gevoel dat de maatschappelijke mening een grote rol speelt in het ontstaan van schade binnen de wat minder "manipulatieve" contacten. Ter vergelijking: als we alle seks onder de 16 net zo hardnekkig zouden veroordelen (dus zelfs met leeftijdsgenoten), dan zou seks onder de 16 ook véél vaker tot schade leiden. Veel jonge homo's hebben seksuele contacten op relatief jonge leeftijd, en die ervaringen zijn slechts bij hoge uitzondering negatief.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen hun hele leven geen seks hebbenquote:Op maandag 28 juli 2014 18:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Waarom, zoveel mensen leven zonder seks, zonder vriendin. Zoveel hetero's komen nooit aan de vrouw, mijn God, dit hele forum zit vol maagden.
En dat gaat toch ook goed. Ik ken nauwelijks mensen met een partner, nu ja, mijn vader en moeder dan, maar de meesten zijn alleen.
Waarom zou dat moeilijk zijn?
Alsof elke FOK!ker hier die eeuwig maagd is direct een vrouw de bosjes in sleurt. Welnee, je leert ermee leven dat je in deze incarnatie geen seks zult hebben en je kan je richten op andere leuke zaken. Zoals het lezen van spoorboekjes, filosofie, boeken van Thea Beckman, beetje zwemmen, fietsen, talen leren, trollen op FOK!, , klassieke muziek luisteren, er is zoveel meer dan seks.![]()
Misschien is seks niet eens leuk in het echt. Wie zal het zeggen?Al zou de staat seks legaliseren zou ik alsnog geen seks hebben, denk ik. Het boeit me eigenlijk nauwelijks.
quote:Op maandag 28 juli 2014 18:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik moet wel toegeven dat m'n schuldgevoel wel wegzakt; toen ik in het begin er achter kwam dat iemand anders het had opgemerkt en het dus "echt" zo was, heb ik weken lang aan de fles gezeten en non-stop kalmeringsmiddelen e.d. geslikt. Het begon al weg te zakken, maar ik was toch bang voor dat zwaar hysterische volk. Nu ik er achter ben dat dat het volk is dat me voor alles wel kan veroordelen en eigenlijk geen fatsoenlijk vermogen hebben zich te verplaatsen in anderen; interesseerd hun gevoel me eigenlijk niet meer.
Ik ben een homoseksuele efebofiel en als het je niet bevalt heb je eigenlijk gewoon pech gehad, mijn gevoel ga ik niet veranderen.
haha sukkelquote:Op maandag 28 juli 2014 18:38 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Hier moest ik eens hartelijk om lachen![]()
Ik val op brede harige mannen. Heel erg pedoseksueel ja.
Nee, u als kastpedo bent een aanwinst op dit forum.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:07 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je zoveel beter bent hè met je efebofilie sticker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |