ts is 20 en valt op jongens van 18-23 maar evt ook 13-17 als die er leuk uitzien, kort gezegdquote:Op maandag 28 juli 2014 18:53 schreef summer2bird het volgende:
Oh wouw, zoveel ophef om een topic waarvan de OP weg is.
Waar ging het topic precies over? Wil TS echt kindjes misbruiken?
De oorspronkelijke OP van TS staat hier: KLB / Volk dat alles doet om hun gelijk te halenquote:Op maandag 28 juli 2014 18:53 schreef summer2bird het volgende:
Oh wouw, zoveel ophef om een topic waarvan de OP weg is.
Waar ging het topic precies over? Wil TS echt kindjes misbruiken?
Die gasten van de AIVD zitten zich nu zelf af te trekken op dit topic.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:29 schreef Eyip het volgende:
[..]
Niet alleen met eigen leeftijd. AIVD kijkt met je mee.
Bij deze wou ik nog even de groeten doen aan Gerrit en Vincent van digitale recherche. Ja, dit topic heb ik jullie gemaild. Even die gast dfh door het systeem halen....
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ts is 20 en valt op jongens van 18-23 maar evt ook 13-17 als die er leuk uitzien, kort gezegd
Dit dus, maar TS krijgt een stortvloed over zich heen van een aantal onverlatenquote:Op maandag 28 juli 2014 18:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo.
Zolang hij niet echt dingen gaat doen met kinderen van 13-14 en daarna zou het prima moeten zijn om gewoon interesse te hebben.
Die meiden van nu dutten zich ook dusdanig op alsof ze 17 zijn.
Precies. En daarom is zijn klacht in dit topic terecht.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:59 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dit dus, maar TS krijgt een stortvloed over zich heen van een aantal onverlaten
Daar geef ik je - achteraf gezien - gelijk in. Ik had niet moeten reageren.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Jij vervuilt het topic eigenlijk wel met je pedofilie. TS fantaseert niet over jongetjes van 7 of zo. Zijn interesse ligt bij jongere jongens dan hijzelf en dat begint bij 13, zo zei hij. En dan zijn het slechts gevoelens, geen behoefte aan seks.
Het zou dus net zo goed kunnen dat TS iemand van 17 of zo tegen het lijf loopt. Dat heeft dan helemaal niks met pedofilie te maken. Misschien moet je je pedo-discussie elders gaan voeren en dan die Gilles de la Tourette meenemen.
Nou, welkom op FOK! dan maar.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:50 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mensen hun hele leven geen seks hebben
wat kan hij er aan doen?quote:Op maandag 28 juli 2014 18:12 schreef Eyip het volgende:
R&P / Waarom is "de liefde voor jongens" moreel verwerpelijk?
het is dus echt zo
Wel om van seks tussen twee jongens van vergelijkbare leeftijd te walgen.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:33 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Homofobie? Je hoeft er echt geen homofoob voor te zijn om te walgen van twinks
Trouwens ook wel heel sneu dat je een kloontje nodig had om te durven reageren op mijn topic.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:12 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Beter dan jij in elk geval. Dat is een ding dat 100% zeker is ja.
Zeer waarschijnlijk jaquote:Op maandag 28 juli 2014 18:38 schreef Homijn het volgende:
Het zou dus net zo goed kunnen dat TS iemand van 17 of zo tegen het lijf loopt.
Jij bent opzoek naar een 60 jarige bear aka wolf, tja, het is maar wat je liever hebtquote:
Waarschijnlijk waarneer de 60 jarige wolf een piemel in z'n smoel stopt. Kan ik wel voor 'm regelenquote:
Nu moet je echt gaan dimmen vriend. Je begint me nu wel op de wekker te gaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. TS zit met gevoelens, meer eigenlijk niet. Hij brengt die gevoelens niet in de praktijk, heeft geen behoefte aan seks met (te) jonge jongens en valt daarnaast ook nog op minder jonge jongens (dus meer richting eigen leeftijd). Eigenlijk is er dus geen enkel probleem, behalve een paar rare onverdraagzame types (waaronder jij) die TS graag als een soort freak willen afschilderen.
Ligt eraan hoe oud ze geworden zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:31 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Nu moet je echt gaan dimmen vriend. Je begint me nu wel op de wekker te gaan.
13 jarigen zijn helemaal niet ''richting eigen leeftijd'' voor TS. 13 jarigen vallen onder een tótaal andere leeftijdscategorie dan TS.
En het is wel degelijk een probleem! Als het mij onverdraagzaam maakt dat ik pedofilie niet tolereer, nou dan ben ik maar onverdraagzaam. Het zal me wordt wezen!
13 jarigen zijn dertien mensen die vandaag jarig zijn. En als het je allemaal "wordt" zal wezen, waarom zit je dan zo veel energie te steken in je haatdragende berichtjes? Ga je druk maken over je eigen sores (KLB / Leuke onbereikbare mannen) en laat TS met rust.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:31 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
13 jarigen zijn helemaal niet ''richting eigen leeftijd'' voor TS. 13 jarigen vallen onder een tótaal andere leeftijdscategorie dan TS.
En het is wel degelijk een probleem! Als het mij onverdraagzaam maakt dat ik pedofilie niet tolereer, nou dan ben ik maar onverdraagzaam. Het zal me wordt wezen!
Je mocht willen dat Homijn je vriend was!quote:Op maandag 28 juli 2014 19:31 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Hou eens op met het verzinnen van je eigen waarheden.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ts is 20 en valt op jongens van 18-23 maar evt ook 13-17 als die er leuk uitzien, kort gezegd
Dat doe jij toch juistquote:Op maandag 28 juli 2014 20:06 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Hou eens op met het verzinnen van je eigen waarheden.
De spoken en stemmen in je hoofd nemen toe merk ik.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Trouwens ook wel heel sneu dat je een kloontje nodig had om te durven reageren op mijn topic.
Van jou zijn je motieven me inmiddels wel duidelijk. Dit topic begint langzaam een verzamelplaats voor pedo's te worden. Momenteel staat de teller al op minstens 3quote:
Die samenvatting is accurater dan de pedo-bullshit die jij uitkraamt, raar figuur.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:06 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Hou eens op met het verzinnen van je eigen waarheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |