Ben je voorheen al eens gestopt? Ander account? En gewoon. Een kut user.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:54 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Nee die werd lid toen ik er een tijd mee gestopt was, vertel?
Ja WTF, die ging mij net DM's sturen over hoe geil hij kleine jongetjes wel niet vindt.quote:
Neequote:Op maandag 11 augustus 2014 01:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jaa.
Maar vertel nou, is je post al verkocht
Hoe kan ik zo'n mooi vrouwke nu vergeten?quote:
uhmquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:56 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nee
Heb wel een fotolijstje besteld van een knaak en een foto van die quote laten maken
Zal dinsdag wel komen
[..]
Hoe kan ik zo'n mooi vrouwke nu vergeten?
O zo ken ik er nog wel eentjequote:Op maandag 11 augustus 2014 01:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja WTF, die ging mij net DM's sturen over hoe geil hij kleine jongetjes wel niet vindt.![]()
Ah vandaar dat hij RetRY zo leuk vind.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja WTF, die ging mij net DM's sturen over hoe geil hij kleine jongetjes wel niet vindt.![]()
wat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:57 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Wat is er gebeurd met die gozer die in zijn topics jailbait verstopte?
Moet ik nu bang zijn? Ik ben klein en jong.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden...quote:
Ik verzin het niet hoor.quote:
Was een gozert die dan van bepaalde letters een link maakte en klikte je erop kwam je bij schaars geklede 14 jarigen uitquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:57 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden...
Ik denk gewoon vanaf nu aan je, goed?
Rquote:
Ricky nog wat toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |