quote:
Mooie TTquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Een islamitische staaf in Nederlandik zie een paar mooie cartoons aankomen.
Islamitische staaf #86quote:
Nou nou, om er nou weer een foto van Theo van Gogh bij te plaatsen, is wel weer heel erg doorschieten in je angst....quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:25 schreef IBAZ het volgende:
Ik zou hier een foto van een mislukte besneden lul kunnen plaatsen. Maar dat doe ik niet. Dan krijg ik een ban.
Hebben ze wel eens geprobeerd om jou gevoel voor humor bij te brengen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nou nou, om er nou weer een foto van Theo van Gogh bij te plaatsen, is wel weer heel erg doorschieten in je angst....
Ik weet niet hoe oud je bent, maar Theo van Gogh was de eerste geweest die dat een prima grap had genoemd....quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:32 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Hebben ze wel eens geprobeerd om jou gevoel voor humor bij te brengen?
Islam is vrede, het is de fout van christenen dat ze christen zijn. Daarmee provoceren ze! Ik begin langzaam te denken dat de Tempelieren ons hebben gered want als de kruistochten er niet waren dan waren misschien alle moslims ons binnen gevallen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:58 schreef adnapekkid het volgende:
http://shoebat.com/2014/0(...)500-innocent-people/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |