quote:
Mooie TTquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Een islamitische staaf in Nederlandik zie een paar mooie cartoons aankomen.
Islamitische staaf #86quote:
Nou nou, om er nou weer een foto van Theo van Gogh bij te plaatsen, is wel weer heel erg doorschieten in je angst....quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:25 schreef IBAZ het volgende:
Ik zou hier een foto van een mislukte besneden lul kunnen plaatsen. Maar dat doe ik niet. Dan krijg ik een ban.
Hebben ze wel eens geprobeerd om jou gevoel voor humor bij te brengen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nou nou, om er nou weer een foto van Theo van Gogh bij te plaatsen, is wel weer heel erg doorschieten in je angst....
Ik weet niet hoe oud je bent, maar Theo van Gogh was de eerste geweest die dat een prima grap had genoemd....quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:32 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Hebben ze wel eens geprobeerd om jou gevoel voor humor bij te brengen?
Islam is vrede, het is de fout van christenen dat ze christen zijn. Daarmee provoceren ze! Ik begin langzaam te denken dat de Tempelieren ons hebben gered want als de kruistochten er niet waren dan waren misschien alle moslims ons binnen gevallen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:58 schreef adnapekkid het volgende:
http://shoebat.com/2014/0(...)500-innocent-people/
Met als bonustypo "Islamatische" i.p.v. "Islamitische".quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:14 schreef Spongeboss het volgende:
JA ER ZIT EEN TYPO in door mijn woede en het onrecht dat ik voelde werd het staat i.p.v. staat no worries.
De PVV was er toch juist voor om ze mee het bos in te nemen en daar af te schieten?quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:53 schreef chroestjov het volgende:
Die likes zijn alleen maar handig, zo weet je precies wie je allemaal van bed moet lichten en op de trein naar Siberië moet zetten.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:28 schreef Zaktabak het volgende:
Hé deadprez, is dit de naam van de nieuwe frikandel in de snackbar van jou en voeder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:44 schreef Pulzzar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Die video zou fucking voorpagina nieuws moeten zijn in alle westerse media.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:58 schreef adnapekkid het volgende:
Niks.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:07 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ga een FB pagina aanmaken met "Islamitische staat van Nederland", wat zou er dan gebeuren?
Het lijkt mij zeer onwenselijk om de toch al schaars aanwezige natuurgebieden te verzieken met dat soort activiteiten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De PVV was er toch juist voor om ze mee het bos in te nemen en daar af te schieten?
Bedankt voor je berichtje, geliked.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:20 schreef deadprez het volgende:
Goede pagina, zal meteen al mijn broeders oproepen om te liken.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:28 schreef Zaktabak het volgende:
Hé deadprez, is dit de naam van de nieuwe frikandel in de snackbar van jou en voeder?
Ik weet het niet maar deze link stink wel heel erg naar een blanke autochtonengrap.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:14 schreef Spongeboss het volgende:
https://www.facebook.com/(...)lderswijkII/timeline
quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:44 schreef Pulzzar het volgende:
Ik heb hier een foto van een echte Hollandse staaf. De mijne namelijk! Wie wil deze liken?
Actions speak louder than words.
Dat ga ik dus niet kijken hè.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:58 schreef adnapekkid het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |