quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:38 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Godverdomme jij bent echt nog erger dan Copthorne
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:36 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
En met Copthorne want die geeft me aan
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:22 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van Copthorne
quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:43 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Hij krijgt waarschijnlijk geen interesse in zijn "copthorne's boekenclub" topic.
Als ik TR's maak, dan krijg ik de volgende reactie:quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:48 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Nee omdat Copthorne
Ik ben zelf twee weken weggeweest, omdat ik geïrriteerd reageerde. Het zou fijn zijn als TR's serieus worden genomen en als newbies niet doorlopend de kans krijgen om het bloed onder je nagels vandaan te halen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:41 schreef yvonne het volgende:
Als je zo doorgaat met die TR's word ík vervelend.
Ik ben het hier mee wel eensquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:06 schreef Copthorne het volgende:
Kan er eindelijk wat gedaan worden aan bepaalde users die nieuw zijn en die maar blijven provoceren?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Als ik TR's maak, dan krijg ik de volgende reactie:
[..]
Ik ben zelf twee weken weggeweest, omdat ik geïrriteerd reageerde. Het zou fijn zijn als TR's serieus worden genomen en als newbies niet doorlopend de kans krijgen om het bloed onder je nagels vandaan te halen.
Dit is teveel eer voor iemand die pas vanaf 21 juli aan het aanrommelen is, maar het valt me tegen dat er niet wordt opgetreden als een user blijft klieren, terwijl je wel een vermaning krijgt als je een paar keer die TR-knop gbruikt.
Vriendelijke groeten,
Copthorne.
Natuurlijk!quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:15 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik word via DM gestalkt door Copthorne, kan daar ook iets aan gedaan worden?
In deze heb je gelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:06 schreef Copthorne het volgende:
Kan er eindelijk wat gedaan worden aan bepaalde users die nieuw zijn en die maar blijven provoceren?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Als ik TR's maak, dan krijg ik de volgende reactie:
[..]
Ik ben zelf twee weken weggeweest, omdat ik geïrriteerd reageerde. Het zou fijn zijn als TR's serieus worden genomen en als newbies niet doorlopend de kans krijgen om het bloed onder je nagels vandaan te halen.
Dit is teveel eer voor iemand die pas vanaf 21 juli aan het aanrommelen is, maar het valt me tegen dat er niet wordt opgetreden als een user blijft klieren, terwijl je wel een vermaning krijgt als je een paar keer die TR-knop gebruikt.
Vriendelijke groeten,
Copthorne.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:15 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik word via DM gestalkt door Copthorne, kan daar ook iets aan gedaan worden?
Niet klootviolenquote:
yvonnequote:
P!quote:
kom mee baggeren: KLB / Zondagavonbagger #6 Gezellig drukquote:
slaap lekkerquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met al die kloontjes?
Niet zo piepen hoor. Het is allemaal al weg.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met al die kloontjes? constant van die topics maken waarna de andere weer een vergelijkbare tt maakt wat grappig moet zijn? zie ze daarna gewoon weer posten? is dat het beleid tegenwoordig? alles maar toelaten?
De paar leuke topics verdwijnen zo uit het zicht....
Mag wel wat harder tegen op getreden worden zulken.
Ok dus je mag hier geen feedback meer geven? of is feedback geven ook piepen? want zo breng je het wel heel negatief natuurlijk en wil straks niemand meer feedback gevenquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Niet zo piepen hoor. Het is allemaal al weg.
Dat zou wel zo rustig zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok dus je mag hier geen feedback meer geven? of is feedback geven ook piepen? want zo breng je het wel heel negatief natuurlijk en wil straks niemand meer feedback geven
Ah ok, gisteren keek ik ook ff en toen zag ik topics van A tot bijna Z volgens mij door 1 userquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat zou wel zo rustig zijn.Ik bedoelde dat wij die topicdiarree en bijbehorende kutklonen heus wel opruimen als we ze zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |