En jij weet dat ze dat niet gedaan hebben natuurlijk. Jij weet precies wat er allemaal gedaan en besproken is.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want waarschuwen en zelf op de achtergrond zorgen dat je alles extra vastzet/checkt/zekert is al paniek veroorzaken. Rightttttt, jij zal veel paniekaanvallen hebben dan.
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:21 schreef THEFXR het volgende:
fuck, vette hagel, mijn auto ziet morgen uit als een golfbal
Slecht? Hoogstens saai. Het klonk prima.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:21 schreef satecl het volgende:
Jeetje. Wat was John Mayer slecht zeg, afgelopen zaterdag.
Het moest even warmdraaien maar is nu wel tofquote:Op maandag 9 juni 2014 20:21 schreef richolio het volgende:
Leuk feestje, Arcade FireMexicano had toch wel gelijk.
Dat hebben ze zelf 2 uur geleden verklaart, dus ja...quote:Op maandag 9 juni 2014 20:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En jij weet dat ze dat niet gedaan hebben natuurlijk. Jij weet precies wat er allemaal gedaan en besproken is.
Ik denk dat ik trouwens weinig paniekaanvallen heb
welke regio? hier begint het alweer wat zachter te regenenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:21 schreef THEFXR het volgende:
fuck, vette hagel, mijn auto ziet morgen uit als een golfbal
Eens.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:22 schreef theodoor9 het volgende:
Ik vind het godverdomme echt een lekker optreden
?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tamara moet ook weer even zichzelf tonen hoor, verdomme
Hij wil de violistequote:Op maandag 9 juni 2014 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Noobie is drie drumster niet wat voor jou?
Dat vind de zanger niet leukquote:Op maandag 9 juni 2014 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een show als een diesel.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het moest even warmdraaien maar is nu wel tof
Tweets op 101 tv.quote:
Bezetquote:Op maandag 9 juni 2014 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
it's not gonna rain, it's in our riderquote:
Die grotequote:
Ik denk dat Arcade Fire afgelopen is.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was dat op die stream met incheckpoortjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef richolio het volgende:
TussenstandjeBoeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
euh, het KNMI deed dat zeker ook toen ze een paar uur geleden code rood uitgaven? sukkelquote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef Kerftminister het volgende:
Al die mongolen op Twitter die allemaal paniek gaan lopen zaaien. Ga lekker even iets nuttigs doen ofzo.
Dat zijn echt van die figuren die denken dat ze op Twitter leuk kritisch en vermakelijk zijn voor hun volgers en die op elk triviale nieuwsfeit eens even lekker laten weten wat ze ervan vinden! En dan als ze een interactie hebben met een bekend iemand dat ze het trots bookmarken en op Facebook posten.
Eh wat? Volgens mij begrijp je mijn punt niet helemaal.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
euh, het KNMI deed dat zeker ook toen ze een paar uur geleden code rood uitgaven? sukkel
Verschrikkelijke lui zijn dat inderdaadquote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef Kerftminister het volgende:
Al die mongolen op Twitter die allemaal paniek gaan lopen zaaien. Ga lekker even iets nuttigs doen ofzo.
Dat zijn echt van die figuren die denken dat ze op Twitter leuk kritisch en vermakelijk zijn voor hun volgers en die op elk triviale nieuwsfeit eens even lekker laten weten wat ze ervan vinden! En dan als ze een interactie hebben met een bekend iemand dat ze het trots bookmarken en op Facebook posten.
UPC kanaal 317, Arcade Fire, met 20 minute vertraging.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:26 schreef satecl het volgende:
Kan je nergens live meekijken met geluid? ik heb nu alleen 3fm radio.
De beste stuurlui, jeweettoggquote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef Kerftminister het volgende:
Al die mongolen op Twitter die allemaal paniek gaan lopen zaaien.
twitter:RobuitLeiden twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:30:10Nooduitgangen gaan open op #Pinkpop2014 #pinkpop reageer retweet
De codes van het KNMI hebben al lang geleden hun waarde verloren.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
euh, het KNMI deed dat zeker ook toen ze een paar uur geleden code rood uitgaven? sukkel
Dat wordt tv aanzettenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:30 schreef Burner82 het volgende:
Op dit moment worden er werkzaamheden door onze hosting provider uitgevoerd en is deze site niet bereikbaar.
De website zal vanaf 07:00 uur weer beschikbaar zijn.
Nou. Fijn moment voor werkzaamheden
nat worden ze in ieder geval welquote:Op maandag 9 juni 2014 20:31 schreef louter_genieten het volgende:
Volgens mij lijkt het allemaal mee te vallen?
Sorry hoor, maar flikker op met je stats. En trouwens ook met Metallica. We zitten hier te kijken of er geen doden vallen.quote:
idd, dit had gewoon code paars moeten zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
De codes van het KNMI hebben al lang geleden hun waarde verloren.
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:30:49Arcade Fire lijkt er op het 3FM podium mee te stoppen. Een half uur te vroeg, maar het is noodweer op #pp14 reageer retweet
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar flikker op met je stats. En trouwens ook met Metallica. We zitten hier te kijken of er geen doden vallen.
Sowieso ook 20 minuten eerder begonnen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef Cee het volgende:
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:30:49Arcade Fire lijkt er op het 3FM podium mee te stoppen. Een half uur te vroeg, maar het is noodweer op #pp14 reageer retweet
Ze begonnen dan ook 20 min te vroegquote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef Cee het volgende:
F5 en werkzaamheden waren ineens voorbijquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar flikker op met je stats. En trouwens ook met Metallica. We zitten hier te kijken of er geen doden vallen.
Reken maar op Here Comes the Nighttime en We Used to Wait.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaan ze Supersymmetry ook nog doen?
twitter:giel3fm twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:30:56Vandaag is rood! de kleur van de weercode. Bij arcade fire regende t net confetti. En die tent is nu impotent #PP14 http://t.co/W2PGG4S8IG reageer retweet
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:33 schreef zeebeschuit het volgende:
Wat een watjes allemaal zeg. Ga eens naar het zuiden en mid-west van Amerika.
Daar moeten we niet vanuit gaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dramaqueen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Camping A ontruimdquote:
Of ride the lightning.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:30 schreef Poespas het volgende:
En dan is dadelijk het laatste wat je hoort Enter Sandman
F5 is your best friendquote:Op maandag 9 juni 2014 20:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
F5 en werkzaamheden waren ineens voorbij
Agossiequote:Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel leuk uit al die poncho's
Ga dat in een nieuwstopic doen ofzo. Er gaan toch geen doden vallen en de meesten hier kijken voor de muziek. Dit is dus typisch zo'n politiek correct figuur zoals er honderden op Twitter de wijsneus zitten uit te hangen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
ik mag hopen dat die gratis zijnquote:
Godverdomme.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:36 schreef zeebeschuit het volgende:
Hoezo programma stilgelegd? Op cultura spleen ze nog en is live volgens hen.
Loopt 20 min achterquote:Op maandag 9 juni 2014 20:36 schreef zeebeschuit het volgende:
Dat loopt 20 min achter omdat ze 20 min eerder zijn begonnenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:36 schreef zeebeschuit het volgende:
die loopt 20 minuten achterquote:Op maandag 9 juni 2014 20:36 schreef zeebeschuit het volgende:
Zal wel dan. Ik zou Intervention, Une Annee, Neon Bible of Flashbulb Eyes nog wel willen. Of zijn die al geweest?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Reken maar op Here Comes the Nighttime en We Used to Wait.
Ooooh.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Dat loopt 20 min achter omdat ze 20 min eerder zijn begonnen
Haha nou daar is je antwoordquote:Op maandag 9 juni 2014 20:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ga dat in een nieuwstopic doen ofzo. Er gaan toch geen doden vallen en de meesten hier kijken voor de muziek. Dit is dus typisch zo'n politiek correct figuur zoals er honderden op Twitter de wijsneus zitten uit te hangen.
Overigens waar is Norrage? Die werkt toch in de weerindustrie?
alorsgodinquote:
Neequote:Op maandag 9 juni 2014 20:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zal wel dan. Ik zou Intervention, Une Annee, Neon Bible of Flashbulb Eyes nog wel willen. Of zijn die al geweest?
Nee, uit mijn hoofd Reflektor, Afterlife, Suburbs, Ready to Start, No Cars Go, Tunnels, Power Out en Rebellion. Misschien nog 1 ander nummer.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zal wel dan. Ik zou Intervention, Une Annee, Neon Bible of Flashbulb Eyes nog wel willen. Of zijn die al geweest?
twitter:JohndenBraber twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:35:50Eric Corton roept het publiek op om uit de buurt van metalen constructies te blijven. Metallica gaat vooralsnog gewoon door. #PP14 reageer retweet
Eric Corton is wel van de woordgrapjes.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:38 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:JohndenBraber twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:35:50Eric Corton roept het publiek op om uit de buurt van metalen constructies te blijven. Metallica gaat vooralsnog gewoon door. #PP14 reageer retweet
Ook allemaal goed hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, uit mijn hoofd Reflektor, Afterlife, Suburbs, Ready to Start, No Cars Go, Tunnels, Power Out en Rebellion. Misschien nog 1 ander nummer.
Ik hoop zelf nog op Wake Up en The Sprawl IIquote:
ik geloof hem niet, metallica gaan hun leven niet op het spel zettenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:38 schreef Tourniquet het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop zelf nog op Wake Up en The Sprawl II
Is We Used To Wait al geweest? Ik was even douchen tussendoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die komen wel. Tenzij ze eerder moesten stoppen..quote:Op maandag 9 juni 2014 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook op de stream?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef Metalfreak het volgende:
Net op L1 bevestigd dat Metallica doorgaat.
Nog niet op Cultura iig. Weet niet wanneer het stilgelegd is.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef alors het volgende:
[..]
Is We Used To Wait al geweest? Ik was even douchen tussendoor.
alleen die duitsers in kerkradequote:Op maandag 9 juni 2014 20:39 schreef Caland het volgende:
Kan het ook zo zijn dat heel Limburg weggevaahd wordt? Dat zou dan wel een positief bij-effect zijn.
Nopequote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef alors het volgende:
[..]
Is We Used To Wait al geweest? Ik was even douchen tussendoor.
En niet meer doorgaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja die komen wel. Tenzij ze eerder moesten stoppen..
Trek het even volledig uit de contextquote:Op maandag 9 juni 2014 20:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik geloof hem niet, metallica gaan hun leven niet op het spel zetten
Het schept wel een soort van saamhorigheid ja, zelf ook wel eens gehad.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef BoerBert het volgende:
Stiekem is het natuurlijk wel lachen zo in de regen. Dat het gevaarlijk kan worden daarna, ja, dat is kut, maar wat je nu op cultura ziet is wel gezellig
is gewoon om de mensen rustig te houden en niet gaan rellenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef Metalfreak het volgende:
Net op L1 bevestigd dat Metallica doorgaat.
Ga lekker ergens anders trollen klapjosti.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een feestje dit Arcade Fire hoor. Die mensen gaan helemaal los;
Volgens L1 (extra nieuwsuitzending) niet officiëel, maar wel de mogelijkheid gegeven om daar te schuilen en spullen te droppen.quote:
Opgelost!twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:41:32Het ergste lijkt achter de rug op #pp14 het is donker, maar vrijwel weer droog. reageer retweet
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:42 schreef zeebeschuit het volgende:
Ze moeten eigenlijk zo'n verfbom over het terrein gooien vanuit een helicopter. Zo'n color run idee.
madquote:Op maandag 9 juni 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders trollen klapjosti.
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:43 schreef Cee het volgende:
Opgelost!twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:41:32Het ergste lijkt achter de rug op #pp14 het is donker, maar vrijwel weer droog. reageer retweet
waar is de foto?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:43 schreef Cee het volgende:
noodweer is omquote:Op maandag 9 juni 2014 20:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eerst zien en geloven, die helicopters vliegen zelfs niet voor metallica met dit noodweer
Dat woord zocht ikquote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
Het schept wel een soort van saamhorigheid ja, zelf ook wel eens gehad.
Kijk uit dat je geen hartaanval krijgt.quote:
Ja idd, in het donker komt het allemaal veel beter tot zijn rechtquote:Op maandag 9 juni 2014 20:44 schreef Cee het volgende:
Ik vind ze in het donker leuker dan toen het nog licht was.
Nee, in de Vaalserberg.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:45 schreef linebear het volgende:
Is de bliksem in de Snowworld berg ingeslagen?
Norrage haat meezingersquote:Op maandag 9 juni 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Norrage vindt dit toch een kutnummer?
Normal Person moet ook nogquote:Op maandag 9 juni 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel opvallend dat ze alleen maar singles van de laatste plaat hebben gespeeld.
Die vind ik ook stom.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:45 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Norrage haat meezingers. Net als Karma Police.
Geef hem eens ongelijk. Matigste nummer van de set.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Norrage vindt dit toch een kutnummer?
Eens met Mex.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hun bekendste nummer in NL is opzeker We Used to Wait hoor.
jaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef whosvegas het volgende:
Op Twitter wordt gezegd dat pp is stilgelegd, klopt dat?
Heel Nederland baaltquote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef Caland het volgende:
Klaart alweer op. De dramaqueens kunnen weer rustig doen.
Ik denk toch Wake Up. Die stond zelfs 1 jaar in de keuzelijst van de Top2000quote:Op maandag 9 juni 2014 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hun bekendste nummer in NL is opzeker We Used to Wait hoor.
ja, tijdelijkquote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef whosvegas het volgende:
We Used to Wait is MH geweest op 3fm.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk toch Wake Up. Die stond zelfs 1 jaar in de keuzelijst van de Top2000
nee, is een samenzwering op heel twitter, liegen allemaal,lolquote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef whosvegas het volgende:
Ga me er eens wat meer in verdiepen. Zeker goede band! Dacht dat 't zo'n standaard gitaar bandje zou zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee. Dat is Reflektor denk ik. En anders heb je nog Rebellion (Lies).
ja maar wat is nou HET radioevenementquote:Op maandag 9 juni 2014 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We Used to Wait is MH geweest op 3fm.
Ik verwacht het niet. Zou ontzettend flauw zijn aangezien ze bij Cultura de djingles wel met Metallica muziek laten horen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef Caland het volgende:
Party tent op Camping A?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:48 schreef Crientj het volgende:
Het schijnt dat er een tent is bezweken door het vele water.
ik denk nog wel mer dan 1quote:Op maandag 9 juni 2014 20:48 schreef Crientj het volgende:
Het schijnt dat er een tent is bezweken door het vele water.
foto?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef Caland het volgende:
3fm serious request.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ja maar wat is nou HET radioevenement
Iets intiemers had leuker geweest ja, bij john mayer welquote:Op maandag 9 juni 2014 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat werkt alleen niet op zo'n groot open veld lijkt me.
Ja, was gewoon prima toch? Gewoon leukquote:Op maandag 9 juni 2014 20:49 schreef alors het volgende:
[..]
? Niet? Wat was er slecht dan? Dat het je smaak niet is okay.
Godverdomme silverlightquote:Op maandag 9 juni 2014 20:49 schreef gianni61 het volgende:
L1 stream is wel interessant er bij http://www.l1.nl/epg_nowon/popup/tv
Precies het meezingstukquote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik ook stom.
Alleen dat einde is baas.
sporthal op camping a. lekker knus nuquote:
Ik kan niet meezingen met die sirene hoorquote:
Verdorie, ik heb echt genoten. Jaloersquote:Op maandag 9 juni 2014 20:50 schreef MaJo het volgende:
Goeie opmaat voor arcade fire morgen in Antwerpen het optreden net
Haha, wist niet dat je dat bedoelde.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan niet meezingen met die sirene hoor
De tussenstukjes die door een DJ aan elkaar worden geluld wel.quote:
Vind het maar wat 13 in een dozijn, de muziek dan. Is de enige ooit ook die van die Afrikaanse gitaarrifs weet te verwerken in zijn muziek en het irritant maakt voor mij.quote:
whahaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:50 schreef Kerftminister het volgende:
Jongens een hele betrouwbare bron heeft mij verteld dat Godzilla opgedoken is in een Pinkpop tent vanwege het noodweer en Metallica nu alleen maar K3-covers gaat spelen als protest.
Mastodon, speelden erg vet live hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoogtepunten: The Scene waarbij de tent uit zn voegen barstte bij de singles. De Stones die er klassieker na klassieker uit gooien op het eind van de set. Editors in zijn geheel. Jett Rebel met no-nonsense rock, Mastodon die technisch het beste zijn van allemaal en Arcade Fire met alleen maar knallers en confettiregen
live dood, wordt gecensureerd in dit landquote:Op maandag 9 juni 2014 20:53 schreef Susi het volgende:
De site van 3voor12 heeft 'technische storingen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |