Die grotequote:
Ik denk dat Arcade Fire afgelopen is.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was dat op die stream met incheckpoortjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef richolio het volgende:
TussenstandjeBoeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
euh, het KNMI deed dat zeker ook toen ze een paar uur geleden code rood uitgaven? sukkelquote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef Kerftminister het volgende:
Al die mongolen op Twitter die allemaal paniek gaan lopen zaaien. Ga lekker even iets nuttigs doen ofzo.
Dat zijn echt van die figuren die denken dat ze op Twitter leuk kritisch en vermakelijk zijn voor hun volgers en die op elk triviale nieuwsfeit eens even lekker laten weten wat ze ervan vinden! En dan als ze een interactie hebben met een bekend iemand dat ze het trots bookmarken en op Facebook posten.
Eh wat? Volgens mij begrijp je mijn punt niet helemaal.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
euh, het KNMI deed dat zeker ook toen ze een paar uur geleden code rood uitgaven? sukkel
Verschrikkelijke lui zijn dat inderdaadquote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef Kerftminister het volgende:
Al die mongolen op Twitter die allemaal paniek gaan lopen zaaien. Ga lekker even iets nuttigs doen ofzo.
Dat zijn echt van die figuren die denken dat ze op Twitter leuk kritisch en vermakelijk zijn voor hun volgers en die op elk triviale nieuwsfeit eens even lekker laten weten wat ze ervan vinden! En dan als ze een interactie hebben met een bekend iemand dat ze het trots bookmarken en op Facebook posten.
UPC kanaal 317, Arcade Fire, met 20 minute vertraging.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:26 schreef satecl het volgende:
Kan je nergens live meekijken met geluid? ik heb nu alleen 3fm radio.
De beste stuurlui, jeweettoggquote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef Kerftminister het volgende:
Al die mongolen op Twitter die allemaal paniek gaan lopen zaaien.
twitter:RobuitLeiden twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:30:10Nooduitgangen gaan open op #Pinkpop2014 #pinkpop reageer retweet
De codes van het KNMI hebben al lang geleden hun waarde verloren.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
euh, het KNMI deed dat zeker ook toen ze een paar uur geleden code rood uitgaven? sukkel
Dat wordt tv aanzettenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:30 schreef Burner82 het volgende:
Op dit moment worden er werkzaamheden door onze hosting provider uitgevoerd en is deze site niet bereikbaar.
De website zal vanaf 07:00 uur weer beschikbaar zijn.
Nou. Fijn moment voor werkzaamheden
nat worden ze in ieder geval welquote:Op maandag 9 juni 2014 20:31 schreef louter_genieten het volgende:
Volgens mij lijkt het allemaal mee te vallen?
Sorry hoor, maar flikker op met je stats. En trouwens ook met Metallica. We zitten hier te kijken of er geen doden vallen.quote:
idd, dit had gewoon code paars moeten zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
De codes van het KNMI hebben al lang geleden hun waarde verloren.
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:30:49Arcade Fire lijkt er op het 3FM podium mee te stoppen. Een half uur te vroeg, maar het is noodweer op #pp14 reageer retweet
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar flikker op met je stats. En trouwens ook met Metallica. We zitten hier te kijken of er geen doden vallen.
Sowieso ook 20 minuten eerder begonnen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef Cee het volgende:
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:30:49Arcade Fire lijkt er op het 3FM podium mee te stoppen. Een half uur te vroeg, maar het is noodweer op #pp14 reageer retweet
Ze begonnen dan ook 20 min te vroegquote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef Cee het volgende:
F5 en werkzaamheden waren ineens voorbijquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar flikker op met je stats. En trouwens ook met Metallica. We zitten hier te kijken of er geen doden vallen.
Reken maar op Here Comes the Nighttime en We Used to Wait.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaan ze Supersymmetry ook nog doen?
twitter:giel3fm twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:30:56Vandaag is rood! de kleur van de weercode. Bij arcade fire regende t net confetti. En die tent is nu impotent #PP14 http://t.co/W2PGG4S8IG reageer retweet
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:33 schreef zeebeschuit het volgende:
Wat een watjes allemaal zeg. Ga eens naar het zuiden en mid-west van Amerika.
Daar moeten we niet vanuit gaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dramaqueen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |