Die grotequote:
Ik denk dat Arcade Fire afgelopen is.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was dat op die stream met incheckpoortjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef richolio het volgende:
TussenstandjeBoeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
euh, het KNMI deed dat zeker ook toen ze een paar uur geleden code rood uitgaven? sukkelquote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef Kerftminister het volgende:
Al die mongolen op Twitter die allemaal paniek gaan lopen zaaien. Ga lekker even iets nuttigs doen ofzo.
Dat zijn echt van die figuren die denken dat ze op Twitter leuk kritisch en vermakelijk zijn voor hun volgers en die op elk triviale nieuwsfeit eens even lekker laten weten wat ze ervan vinden! En dan als ze een interactie hebben met een bekend iemand dat ze het trots bookmarken en op Facebook posten.
Eh wat? Volgens mij begrijp je mijn punt niet helemaal.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
euh, het KNMI deed dat zeker ook toen ze een paar uur geleden code rood uitgaven? sukkel
Verschrikkelijke lui zijn dat inderdaadquote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef Kerftminister het volgende:
Al die mongolen op Twitter die allemaal paniek gaan lopen zaaien. Ga lekker even iets nuttigs doen ofzo.
Dat zijn echt van die figuren die denken dat ze op Twitter leuk kritisch en vermakelijk zijn voor hun volgers en die op elk triviale nieuwsfeit eens even lekker laten weten wat ze ervan vinden! En dan als ze een interactie hebben met een bekend iemand dat ze het trots bookmarken en op Facebook posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |