quote:Op maandag 9 juni 2014 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop zelf nog op Wake Up en The Sprawl II
Is We Used To Wait al geweest? Ik was even douchen tussendoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die komen wel. Tenzij ze eerder moesten stoppen..quote:Op maandag 9 juni 2014 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook op de stream?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef Metalfreak het volgende:
Net op L1 bevestigd dat Metallica doorgaat.
Nog niet op Cultura iig. Weet niet wanneer het stilgelegd is.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef alors het volgende:
[..]
Is We Used To Wait al geweest? Ik was even douchen tussendoor.
alleen die duitsers in kerkradequote:Op maandag 9 juni 2014 20:39 schreef Caland het volgende:
Kan het ook zo zijn dat heel Limburg weggevaahd wordt? Dat zou dan wel een positief bij-effect zijn.
Nopequote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef alors het volgende:
[..]
Is We Used To Wait al geweest? Ik was even douchen tussendoor.
En niet meer doorgaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja die komen wel. Tenzij ze eerder moesten stoppen..
Trek het even volledig uit de contextquote:Op maandag 9 juni 2014 20:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik geloof hem niet, metallica gaan hun leven niet op het spel zetten
Het schept wel een soort van saamhorigheid ja, zelf ook wel eens gehad.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef BoerBert het volgende:
Stiekem is het natuurlijk wel lachen zo in de regen. Dat het gevaarlijk kan worden daarna, ja, dat is kut, maar wat je nu op cultura ziet is wel gezellig
is gewoon om de mensen rustig te houden en niet gaan rellenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef Metalfreak het volgende:
Net op L1 bevestigd dat Metallica doorgaat.
Ga lekker ergens anders trollen klapjosti.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een feestje dit Arcade Fire hoor. Die mensen gaan helemaal los;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |