Zal wel dan. Ik zou Intervention, Une Annee, Neon Bible of Flashbulb Eyes nog wel willen. Of zijn die al geweest?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Reken maar op Here Comes the Nighttime en We Used to Wait.
Ooooh.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Dat loopt 20 min achter omdat ze 20 min eerder zijn begonnen
Haha nou daar is je antwoordquote:Op maandag 9 juni 2014 20:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ga dat in een nieuwstopic doen ofzo. Er gaan toch geen doden vallen en de meesten hier kijken voor de muziek. Dit is dus typisch zo'n politiek correct figuur zoals er honderden op Twitter de wijsneus zitten uit te hangen.
Overigens waar is Norrage? Die werkt toch in de weerindustrie?
alorsgodinquote:
Neequote:Op maandag 9 juni 2014 20:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zal wel dan. Ik zou Intervention, Une Annee, Neon Bible of Flashbulb Eyes nog wel willen. Of zijn die al geweest?
Nee, uit mijn hoofd Reflektor, Afterlife, Suburbs, Ready to Start, No Cars Go, Tunnels, Power Out en Rebellion. Misschien nog 1 ander nummer.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zal wel dan. Ik zou Intervention, Une Annee, Neon Bible of Flashbulb Eyes nog wel willen. Of zijn die al geweest?
twitter:JohndenBraber twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:35:50Eric Corton roept het publiek op om uit de buurt van metalen constructies te blijven. Metallica gaat vooralsnog gewoon door. #PP14 reageer retweet
Eric Corton is wel van de woordgrapjes.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:38 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:JohndenBraber twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:35:50Eric Corton roept het publiek op om uit de buurt van metalen constructies te blijven. Metallica gaat vooralsnog gewoon door. #PP14 reageer retweet
Ook allemaal goed hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, uit mijn hoofd Reflektor, Afterlife, Suburbs, Ready to Start, No Cars Go, Tunnels, Power Out en Rebellion. Misschien nog 1 ander nummer.
Ik hoop zelf nog op Wake Up en The Sprawl IIquote:
ik geloof hem niet, metallica gaan hun leven niet op het spel zettenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:38 schreef Tourniquet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |