Wat een bagger is dit ja. Hier zou ik niet mijn leven voor riskeren.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:26 schreef alors het volgende:
Duurt dit echt nog twintig minuten? Wat tergend.
Present! Reporting for dutyquote:
Hoor veel goede dingen over Stromae. Misschien komt het dan toch goed op Lowlandstwitter:snellie twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:24:52Spontaan dagje #Pinkpop met @jazzyjazz88 was super! Kodaline was genieten, Stromae t beste dat ik ooit op een festival zag & hoorde! #genie reageer retweet
Man, ga toch eens lekker vissen ofzo, en kap met als een vervelende opa iedere dag 3x dat podium te beklimmen om open deuren in te trappenquote:Mocht het tot gevaarlijke situaties leiden op Pinkpop, dan zal Jan Smeets optreden. "Als het straks echt dreigend wordt, dan stap ik het podium op en spreek de mensen toe." Hij zal mensen dan aanraden open ruimtes op te zoeken aangezien het gevaarlijk kan zijn om in of bij de grote tenten te blijven.
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:30 schreef Cee het volgende:
Wel erg om te zien, al die lachende mensen in het publiek zijn over een uur dood.
Jij doet niet aan genre-overschrijding? Is heel bevrijdendquote:
twitter:huistekoop_2431 twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:14:58@PinkpopWeer: #front #ardennen: wat doen jullie #noodweer . Mijn kind (en nog vele anderen) zit er wel mooi middenin! Graag #reactie reageer retweet
twitter:Carolien2510 twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:18:07@huistekoop_2431 @PinkpopWeer zorg dat hij/zij daar nu weg komt voor er straks eventueel paniek uitbreekt... (sorry voor ongewild advies) reageer retweet
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:31 schreef richolio het volgende:
twitter:huistekoop_2431 twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:14:58@PinkpopWeer: #front #ardennen: wat doen jullie #noodweer . Mijn kind (en nog vele anderen) zit er wel mooi middenin! Graag #reactie reageer retweet
twitter:Carolien2510 twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:18:07@huistekoop_2431 @PinkpopWeer zorg dat hij/zij daar nu weg komt voor er straks eventueel paniek uitbreekt... (sorry voor ongewild advies) reageer retweet
Zijn mensen echt zo een mietjes geworden?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:31 schreef richolio het volgende:
Mee eens doch een blijvertje. Maar een goede mop had ook leuk geweest. Volgende keer zal ik een combo breaker toelaten.quote:
De godverdomme was nogal luid. Het echoot nog na van een aantal topics geledenquote:
6 topics met deze TT nu, Burner begonquote:Op maandag 9 juni 2014 19:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
De godverdomme was nogal luid. Het echoot nog na van een aantal topics geleden
Kinderen zijn tegenwoordig van suiker en worden gelijmd met stroopquote:Op maandag 9 juni 2014 19:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn mensen echt zo een mietjes geworden?![]()
Burner kan flink tekeer gaanquote:Op maandag 9 juni 2014 19:33 schreef richolio het volgende:
[..]
6 topics met deze TT nu, Burner begon
Heb ik het weer gedaanquote:Op maandag 9 juni 2014 19:33 schreef richolio het volgende:
[..]
6 topics met deze TT nu, Burner begon
Ik word vrolijk van je UIquote:
Het gebied met de meeste bliksemontladingen lijkt op te splitsen: http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nlquote:Op maandag 9 juni 2014 19:35 schreef richolio het volgende:
Volgens mij wordt het veel te veel opgeblazen, in het nieuws en social media. Denk dat hij heus niet zo erg gaat worden. Kan het ook bij het verkeerde eind hebben.
helaas maar een enkel nummer, toch maar ff bekijken op lowlands als het uitkomtquote:Op maandag 9 juni 2014 19:33 schreef whosvegas het volgende:
Stromae op NL 3
Toch benieuwd na een aantal lovende recenties
Volume vol openquote:
Net of er nog nooit eerder onweer/regen op een festival geweest isquote:Op maandag 9 juni 2014 19:35 schreef richolio het volgende:
Volgens mij wordt het veel te veel opgeblazen, in het nieuws en social media. Denk dat hij heus niet zo erg gaat worden. Kan het ook bij het verkeerde eind hebben.
Inderdaadquote:Op maandag 9 juni 2014 19:38 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Net of er nog nooit eerder onweer/regen op een festival geweest is
code rood en dan niks ondernemen, wat is dat voor lamme tak gedrag??quote:Pinkpop
Ondanks het weeralarm voor Limburg worden tijdens Pinkpop in Landgraaf geen extra maatregelen genomen vanwege het verwachte noodweer. Dat hebben de gemeente en de politie besloten na overleg met de organisatie van het muziekevenement.
De hulpdiensten overlegden 's middags of er iets geregeld moest worden in verband met de veiligheid van de tienduizenden mensen die Pinkpop dit pinksterweekend bezoeken.
Volgens een politiewoordvoerder is tijdens het overleg het draaiboek dat klaarligt voor het geval noodweer uitbreekt, doorgesproken. "We hebben besloten dat de bestaande maatregelen die we kunnen treffen bij zwaar weer genoeg zijn en dat er geen extra actie hoeft te worden genomen", aldus de politie. "Het normale draaiboek volstaat ook voor code rood (weeralarm)."
Zijn ze ook meteen blut als ze weg gaan...quote:Op maandag 9 juni 2014 19:40 schreef gianni61 het volgende:
krijg al foto's door van vrienden die een veilig onderkomen hebben gezocht bij het oxfam kraampje
Hopen voor ze dat dat betonnen atoom bunker is uit de koude oorlogquote:Op maandag 9 juni 2014 19:40 schreef gianni61 het volgende:
krijg al foto's door van vrienden die een veilig onderkomen hebben gezocht bij het oxfam kraampje
dat niet, maar een vast hard dak is beter dan nietsquote:Op maandag 9 juni 2014 19:41 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Hopen voor ze dat dat betonnen atoom bunker is uit de koude oorlog
Jaquote:Op maandag 9 juni 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo doe nu maar een Arcade Fire topshow
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo doe nu maar een Arcade Fire topshow
Verder nog niets?quote:
hier n zuid limburg is het nog droog, maar kan nooit meer lang durenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:47 schreef Burnedgamer het volgende:
Onweer is begonnen hier in Zuid-Limburg
Nee nee, als er wél wat gebeurt gaat Jan de menigte toesprekenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
code rood en dan niks ondernemen, wat is dat voor lamme tak gedrag??
twitter:3voor12 twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:46:11YES! We gaan over enkele ogenblikken Arcade Fire uitzenden! semi-live: ongeveer 20 min. vertraagd doordat de band eerder begonnen is #PP14 reageer retweet
Eerder begonnen, dat gebeurt ook niet vaakquote:Op maandag 9 juni 2014 19:48 schreef Tourniquet het volgende:
Zijn eerder begonnen iddtwitter:3voor12 twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:46:11YES! We gaan over enkele ogenblikken Arcade Fire uitzenden! semi-live: ongeveer 20 min. vertraagd doordat de band eerder begonnen is #PP14 reageer retweet
Echt zo spannend dit.twitter:michielveenstra twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:48:44Incoming. #coderood #pp14 http://t.co/lo5cHgnrnq reageer retweet
Waarom?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:48 schreef Tourniquet het volgende:
Zijn eerder begonnen iddtwitter:3voor12 twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:46:11YES! We gaan over enkele ogenblikken Arcade Fire uitzenden! semi-live: ongeveer 20 min. vertraagd doordat de band eerder begonnen is #PP14 reageer retweet
Nee, paniekzaaien is nodig wil je zeggen.... En geloof me maar, Jan staat in rechtstreeks contact met alles en iedereen aan hulpdiensten.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nee, als er wél wat gebeurt gaat Jan de menigte toespreken
Kan er niet veel van zeggen maar gezien de liverep van AF verwacht ik dat wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit klinkt niet al te best. Ligt dat aan de stream of wat?
Ok. Doei.quote:
Op Cultura klinkt het best okquote:Op maandag 9 juni 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan er niet veel van zeggen maar gezien de liverep van AF verwacht ik dat wel.
Inderdaad. Arcade Fire, meh, zeg niet dat het slecht is, maar niet echt heel boeiend.quote:
Ik denk dat ze wat meer muzikanten nodig hebben, dan klinkt het wat voller.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Jaquote:Op maandag 9 juni 2014 19:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Yo, Elslooquote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef THEFXR het volgende:
yo, hier in elsloo is het nacht en gaat het los
Natuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 19:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, paniekzaaien is nodig wil je zeggen.... En geloof me maar, Jan staat in rechtstreeks contact met alles en iedereen aan hulpdiensten.
Gewoon weer van die blije harries met hoge stemmetjes muziek.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Inderdaad. Arcade Fire, meh, zeg niet dat het slecht is, maar niet echt heel boeiend.
Zenden ze Rudimental op NED3 uit?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:53 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat kut dit, in de buitenlucht. In de tent is Rudimental een stuk beter, dunkt mij.
Deden ze dat maar...quote:
Stukje.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zenden ze Rudimental op NED3 uit?
Volgens mij is er nu niets meer in de tent, toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:54 schreef THEFXR het volgende:
gaan ze die tent sluiten ivm met de harde wind?
Niet prettig.quote:
Dat had ik helaas zelf ookquote:Op maandag 9 juni 2014 19:57 schreef Cee het volgende:
Mexicanobakkert, ik had hier meer van verwacht.
Nee maar je kunt wel normaal doen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:57 schreef Skietzo het volgende:
[..]
Hier word hogere wiskunde onderwezen ?
Je kunt toch naar buiten kijken?quote:
Ze hebben een GRAMMY gewonnen hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 19:55 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben ff naar de stream aan het kijken , wat is dit voor een kutband.
Waardeloze 'zanger' , maar ze proberen zic h waarschijnlijk te onderscheiden door een zooi muzikanten in de de band te hebben.
Je punt?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:57 schreef Skietzo het volgende:
[..]
Hier word hogere wiskunde onderwezen ?
ik hoef maar naar buiten te kijken. landgraaf zal niet veel verschillenquote:
Wat vind jij goede bands dan? Ben overigens geen Arcade Fire fan, maar ben wel benieuwd dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:55 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben ff naar de stream aan het kijken , wat is dit voor een kutband.
Waardeloze 'zanger' , maar ze proberen zic h waarschijnlijk te onderscheiden door een zooi muzikanten in de de band te hebben.
Dat is waar, hier hetzelfdequote:Op maandag 9 juni 2014 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoef maar naar buiten te kijken. landgraaf zal niet veel verschillen
waar ben jij ergens?quote:
RIP aan de nabestaanden.twitter:bootiebo twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:53:34Uh oh.... #pp14 http://t.co/Rj6PT7CEdz reageer retweet
Een echte Vermeer dit.quote:
Sprawl II is sowieso genotquote:Op maandag 9 juni 2014 20:00 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Lekker ja! Net als die overgang van heart of glass en sprawl 2 op coachella
twitter:JohndenBraber twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:56:49LED-borden Pinkpop: ‘WAARSCHUWING: GA GEHURKT OP DE GROND ZITTEN EN BLIJF UIT DE BUURT VAN BOMEN!’ #PP14 reageer retweet
Wist niet dat Boris Flood integraal speelde op Pinkpop dit jaar.quote:
Nog nooit live gehoord.quote:
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:59:21Jan Smeets heeft publiek opgeroepen rustig te blijven, niet in tenten te schuilen en weg te blijven bij hoge masten http://t.co/KFhAe2B7Eo reageer retweet
Lijkt me lastig tijdens Metallicaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:01 schreef Sinister-D- het volgende:
En deze schiet net langs mijn Twitter account
twitter:JohndenBraber twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:56:49LED-borden Pinkpop: ‘WAARSCHUWING: GA GEHURKT OP DE GROND ZITTEN EN BLIJF UIT DE BUURT VAN BOMEN!’ #PP14 reageer retweet
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog nooit live gehoord.Een echte fan ben ik niet.
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:01 schreef Luigi het volgende:
Maar... Wordt Metallica nou nog uitgezonden?
zullen ze eerst nog op het podium moeten komen he..quote:Op maandag 9 juni 2014 20:01 schreef Luigi het volgende:
Maar... Wordt Metallica nou nog uitgezonden?
Weer van die 3FM meuk inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gewoon weer van die blije harries met hoge stemmetjes muziek.
Ja ze zijn niet echt van de zuivere zang ofzo.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is die zanger eigenlijk slecht zeg
Dansen in de regenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Metallica begint gewoon ook al zo natuurlijk
Open veld is het wel het veiligste, dan maar zeiknat regenen. Op Pukkelpop vluchtten mensen tenten e.d. in, we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Moet het podium er nog wel staanquote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zullen ze eerst nog op het podium moeten komen he..
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:03 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Moet het podium er nog wel staan
Loopt 20 minuten achter.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:05 schreef d4v1d het volgende:
Is die stream niet live? Daar lijkt het minder erg.
twitter:jochemgeerdink twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:53:02Smeets roept nu om dat tent (Brand Bier Stage), waar Gogol Bordello net begonnen is, ontruimd wordt. "Terrein is veilig, blijf hier." #PP14 reageer retweet
twitter:JiggyDje twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:59:49Hier nog een kiekje van Pinkpop. http://t.co/GLtipWBloN reageer retweet
JAN SMEETS TELT ALLEEN ZIJN GELD, HIJ HAD ALLANG MOETEN ONTRUIMEN MET EEN CODE ROOD, NU ZITTEN ER 60.000 MENSEN IN DE VAL!quote:Op maandag 9 juni 2014 20:01 schreef Cee het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:59:21Jan Smeets heeft publiek opgeroepen rustig te blijven, niet in tenten te schuilen en weg te blijven bij hoge masten http://t.co/KFhAe2B7Eo reageer retweet
echt vrolijk kun je het ook weer niet noemen hoorquote:
Jammer. Toch een van de leukste bandjes deze Pinkpop.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:05 schreef Tourniquet het volgende:
Tent waar Gogol Bordello zou spelen is wel ontruimd trouwens
twitter:jochemgeerdink twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:53:02Smeets roept nu om dat tent (Brand Bier Stage), waar Gogol Bordello net begonnen is, ontruimd wordt. "Terrein is veilig, blijf hier." #PP14 reageer retweet
het waait hard genoeg jaquote:
ramptoerist!quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
JAN SMEETS TELT ALLEEN ZIJN GELD, HIJ HAD ALLANG MOETEN ONTRUIMEN MET EEN CODE ROOD, NU ZITTEN ER 60.000 MENSEN IN DE VAL!
Jan is allang opzij geschoven door de burgermeester van Landgraaf. Iets met Grip3 ouzo.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, paniekzaaien is nodig wil je zeggen.... En geloof me maar, Jan staat in rechtstreeks contact met alles en iedereen aan hulpdiensten.
Ja dat is raar, maar ze wilde het hele optreden van Arcade Fire uitzenden, dat hebben ze wel gemeld.quote:
JA MENSEN DAAR HOOR JE DE HOGE HEREN IN DEN HAAG NIET OVER HE!!!!111quote:Op maandag 9 juni 2014 20:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
JAN SMEETS TELT ALLEEN ZIJN GELD, HIJ HAD ALLANG MOETEN ONTRUIMEN MET EEN CODE ROOD, NU ZITTEN ER 60.000 MENSEN IN DE VAL!
Jaquote:
Ouzo, lekker.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:07 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Jan is allang opzij geschoven door de burgermeester van Landgraaf. Iets met Grip3 ouzo.
twitter:3voor12 twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:05:08Jan Smeets excuseert zich voor eerdere berichtgeving en waarschuwt voor zwaar onweer. http://t.co/99BePDQNbw #PP14 reageer retweet
tot nu toe is het alleen een hele bak water. iets waarin je in poncho makkelijk overleefd. zolang het onweer maar niet erger wordtquote:Op maandag 9 juni 2014 20:07 schreef whosvegas het volgende:
Die foto's, dit gaat echt niet leuk worden
Hopen dat er geen gewonden of zelfs doden vallen
Zo amateuristisch, 2 uur geleden nog overleggen en zeggen dat er niks gaat gebeuren terwijl het KNMI al de hele middag roept dat er onweer aankomt en met code rood voor Limburg komt.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:3voor12 twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:05:08Jan Smeets excuseert zich voor eerdere berichtgeving en waarschuwt voor zwaar onweer. http://t.co/99BePDQNbw #PP14 reageer retweet
op zich zou dat voor het hele festival alleen maar goed zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
Te hopen voor Jantje dat het allemaal goed afloopt, anders komt z'n pensioen snel dichterbij
Ik dacht dat Krezip altijd de invalband was?quote:
Want hij heeft invloed op de hulpdiensten?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo amateuristisch, 2 uur geleden nog overleggen en zeggen dat er niks gaat gebeuren terwijl het KNMI al de hele middag roept dat er onweer aankomt en met code rood voor Limburg komt.
Te hopen voor Jantje dat het allemaal goed afloopt, anders komt z'n pensioen snel dichterbij
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik dacht dat Krezip altijd de invalband was?
Kan zijn dat de campings wel de volle laag krijgen dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:10 schreef Cee het volgende:
Op 3fm reportert een van de DJ's dat het er naar uitziet dat ze 'geschampt' worden door de wolken. Voornamelijk donker, windvlagen en regen.
Heb je weleens de filmpjes van Pukkelpop gezien? Snap je uberhaupt hoe zo'n storm te keer kan gaan? Skunk Anasie kon toen rennen voor de takken...quote:Op maandag 9 juni 2014 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wordt Arcade Fire niet stilgelegd danZou toch jammer zijn, hoewel begrijpelijk als het echt te ver gaat..
wtf, dat was al uren bekend, de lijer, vuile downplayer dat het isquote:Op maandag 9 juni 2014 20:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een lamzakquote:Op maandag 9 juni 2014 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo amateuristisch, 2 uur geleden nog overleggen en zeggen dat er niks gaat gebeuren terwijl het KNMI al de hele middag roept dat er onweer aankomt en met code rood voor Limburg komt.
Joh. Daarom, zou jammer zijn, maar begrijpelijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je weleens de filmpjes van Pukkelpop gezien? Snap je uberhaupt hoe zo'n storm te keer kon gaan. Skunk Anasie kon toen rennen voor de takken...
volgens mij zijn ze niet live?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wordt Arcade Fire niet stilgelegd danZou toch jammer zijn, hoewel begrijpelijk als het echt te ver gaat..
Hij heeft invloed op de bezoekers en is het uithangbord, dus ja, je mag hem kwalijk nemen als hij 2 uur geleden nog roept dat er niks aan het handje is en niks extras hoeft te gebeuren, en daar nu last minute ineens op terugkomt als hij (letterlijk) de bui ziet hangen, en het al te laat is om maatregelen te nemen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Want hij heeft invloed op de hulpdiensten?
IK heb het op Pinkpop ook al een keer meegemaakt dat het er in bakken uitviel om het festivalterrein, maar dat er geen druppel viel op het festivalterrein zelf.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan zijn dat de campings wel de volle laag krijgen dan.
Paniek veroorzaken is nog slechter.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heeft invloed op de bezoekers en is het uithangbord, dus ja, je mag hem kwalijk nemen als hij 2 uur geleden nog roept dat er niks aan het handje is en niks extras hoeft te gebeuren, en daar nu last minute ineens op terugkomt als hij (letterlijk) de bui ziet hangen, en het al te laat is om maatregelen te nemen.
En vanaf 1 a 2 uur geleden kon je op buienradar precies zien dat de rode vlek tussen 8 en 9 over Landgraaf zou komenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lach inderdaad aan de 3voor12 site, ik schrokquote:Op maandag 9 juni 2014 20:11 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Via de site van cultura doet die het nog, 3voor12 site is aan het haperen
Oja dat is 3fm livedingetje ja.quote:
die liegen, alleen maar om iedereen rustig te houdenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:10 schreef Cee het volgende:
Op 3fm reportert een van de DJ's dat het er naar uitziet dat ze 'geschampt' worden door de wolken. Voornamelijk donker, windvlagen en regen.
hahahahahaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik dacht dat Krezip altijd de invalband was?
DENK NIET ZWARTquote:
twitter:wa_Dem twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:10:45Vijf minuten later, pikkedonker. Alle hulpdiensten gaan naar Pinkpop. http://t.co/n2ea1ME1CS reageer retweet
godverdommequote:Op maandag 9 juni 2014 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DENK NIET ZWART
DENK NIET WIT
DENK NIET ZWARTWIT
maar denk in de kleur van je hart.
Npo 101 jaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:14 schreef Cee het volgende:
Op 3fm livestream van Arcade Fire. Kan je zien hoe het daar nu pikkedonker is.
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allemaal best leuk en aardig, dat weer, maar die violiste is best lekker toch?
npo cultura is live met 20 minuten vertraging ofzo.quote:
Waar wil je heen ontruimen? Zeker in zo'n gebied kan je niet even 55.000 man ergens binnen laten in een gebouw wat wel storm-proof is. Ze hadden gewoon beter moeten waarschuwen, en boel extra zekeren, geen 'oh het loopt wel los, die tenten en installaties kunnen windkracht 10 aan'. Dat is PRECIES wat er na pukkelpop ook werd gezegd...quote:
Nu nog evacueren is een beetje laatquote:Op maandag 9 juni 2014 20:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat moeten ze dan doen, nu al iedereen evacueren ofzo?
Dan klimt Giel het podium op en schreeuwt ren voor je leven.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Tot zover is er niets aan de hand. Men zal best een scenario hebben klaar liggen igv noodweer. Wat moeten ze dan doen, nu al iedereen evacueren ofzo?
ja, net zoals met de duitse danceparade, waren ook genoeg hulpdiensten aanwezig en was het ook nog eens mooi weerquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:16 schreef quinoahipster het volgende:
https://twitter.com/FRGerardo/status/476063968612876288
True
Ik had ook niet weggegaan, zou het wel spannend vindenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:16 schreef quinoahipster het volgende:
https://twitter.com/FRGerardo/status/476063968612876288
True
twitter:Mennovanwinden twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:15:17Ik geniet van jullie Pinkpop grapjes alsjeblieft ga door Bilbao is geweldig ook hier donkere wolken hoe gaat het daar #pp14? reageer retweet
Wel een leuk sfeertje met zulke wolkenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zweer je, volgende jaren willen de manden niets anders meer dan zo'n dreigend buitje
dat bedoel ik, vertrouwen op politie en hulpdiensten, no way, vertrouw alleen op je zelfquote:Op maandag 9 juni 2014 20:12 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
En vanaf 1 a 2 uur geleden kon je op buienradar precies zien dat de rode vlek tussen 8 en 9 over Landgraaf zou komen
Nee hoor. Maar paniek veroorzaken wat jij wilt is het ook niet.quote:
Want waarschuwen en zelf op de achtergrond zorgen dat je alles extra vastzet/checkt/zekert is al paniek veroorzaken. Rightttttt, jij zal veel paniekaanvallen hebben dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar paniek veroorzaken wat jij wilt is het ook niet.
Ben je er wel eens geweest? 60000 man ontruim je niet zomaar? Zeker daar niet. Waar moeten ze naar toe? Moet de lokale bevolking van Landgraaf hun woonkamer openstellen voor natgeregende Pinkoppers?quote:
Concert wordt met 20 minuten vertraging uitgezonden, om het volledige concert te laten zienquote:Op maandag 9 juni 2014 20:19 schreef iBenny het volgende:
Waarom dat tijdsverschil tussen Cultura en 101?
mettalica gaat gewoon niet spelen in dit code rood onweerquote:Op maandag 9 juni 2014 20:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zielig voor metallica: die zouden het optreden hebben met de invallende donkerte, nu gaat AF met die eer strijken
Ahaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:19 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Concert wordt met 20 minuten vertraging uitgezonden, om het volledige concert te laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |