Wat een bagger is dit ja. Hier zou ik niet mijn leven voor riskeren.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:26 schreef alors het volgende:
Duurt dit echt nog twintig minuten? Wat tergend.
Present! Reporting for dutyquote:
Hoor veel goede dingen over Stromae. Misschien komt het dan toch goed op Lowlandstwitter:snellie twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:24:52Spontaan dagje #Pinkpop met @jazzyjazz88 was super! Kodaline was genieten, Stromae t beste dat ik ooit op een festival zag & hoorde! #genie reageer retweet
Man, ga toch eens lekker vissen ofzo, en kap met als een vervelende opa iedere dag 3x dat podium te beklimmen om open deuren in te trappenquote:Mocht het tot gevaarlijke situaties leiden op Pinkpop, dan zal Jan Smeets optreden. "Als het straks echt dreigend wordt, dan stap ik het podium op en spreek de mensen toe." Hij zal mensen dan aanraden open ruimtes op te zoeken aangezien het gevaarlijk kan zijn om in of bij de grote tenten te blijven.
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:30 schreef Cee het volgende:
Wel erg om te zien, al die lachende mensen in het publiek zijn over een uur dood.
Jij doet niet aan genre-overschrijding? Is heel bevrijdendquote:
twitter:huistekoop_2431 twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:14:58@PinkpopWeer: #front #ardennen: wat doen jullie #noodweer . Mijn kind (en nog vele anderen) zit er wel mooi middenin! Graag #reactie reageer retweet
twitter:Carolien2510 twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:18:07@huistekoop_2431 @PinkpopWeer zorg dat hij/zij daar nu weg komt voor er straks eventueel paniek uitbreekt... (sorry voor ongewild advies) reageer retweet
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:31 schreef richolio het volgende:
twitter:huistekoop_2431 twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:14:58@PinkpopWeer: #front #ardennen: wat doen jullie #noodweer . Mijn kind (en nog vele anderen) zit er wel mooi middenin! Graag #reactie reageer retweet
twitter:Carolien2510 twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:18:07@huistekoop_2431 @PinkpopWeer zorg dat hij/zij daar nu weg komt voor er straks eventueel paniek uitbreekt... (sorry voor ongewild advies) reageer retweet
Zijn mensen echt zo een mietjes geworden?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:31 schreef richolio het volgende:
Mee eens doch een blijvertje. Maar een goede mop had ook leuk geweest. Volgende keer zal ik een combo breaker toelaten.quote:
De godverdomme was nogal luid. Het echoot nog na van een aantal topics geledenquote:
6 topics met deze TT nu, Burner begonquote:Op maandag 9 juni 2014 19:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
De godverdomme was nogal luid. Het echoot nog na van een aantal topics geleden
Kinderen zijn tegenwoordig van suiker en worden gelijmd met stroopquote:Op maandag 9 juni 2014 19:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn mensen echt zo een mietjes geworden?![]()
Burner kan flink tekeer gaanquote:Op maandag 9 juni 2014 19:33 schreef richolio het volgende:
[..]
6 topics met deze TT nu, Burner begon
Heb ik het weer gedaanquote:Op maandag 9 juni 2014 19:33 schreef richolio het volgende:
[..]
6 topics met deze TT nu, Burner begon
Ik word vrolijk van je UIquote:
Het gebied met de meeste bliksemontladingen lijkt op te splitsen: http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nlquote:Op maandag 9 juni 2014 19:35 schreef richolio het volgende:
Volgens mij wordt het veel te veel opgeblazen, in het nieuws en social media. Denk dat hij heus niet zo erg gaat worden. Kan het ook bij het verkeerde eind hebben.
helaas maar een enkel nummer, toch maar ff bekijken op lowlands als het uitkomtquote:Op maandag 9 juni 2014 19:33 schreef whosvegas het volgende:
Stromae op NL 3
Toch benieuwd na een aantal lovende recenties
Volume vol openquote:
Net of er nog nooit eerder onweer/regen op een festival geweest isquote:Op maandag 9 juni 2014 19:35 schreef richolio het volgende:
Volgens mij wordt het veel te veel opgeblazen, in het nieuws en social media. Denk dat hij heus niet zo erg gaat worden. Kan het ook bij het verkeerde eind hebben.
Inderdaadquote:Op maandag 9 juni 2014 19:38 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Net of er nog nooit eerder onweer/regen op een festival geweest is
code rood en dan niks ondernemen, wat is dat voor lamme tak gedrag??quote:Pinkpop
Ondanks het weeralarm voor Limburg worden tijdens Pinkpop in Landgraaf geen extra maatregelen genomen vanwege het verwachte noodweer. Dat hebben de gemeente en de politie besloten na overleg met de organisatie van het muziekevenement.
De hulpdiensten overlegden 's middags of er iets geregeld moest worden in verband met de veiligheid van de tienduizenden mensen die Pinkpop dit pinksterweekend bezoeken.
Volgens een politiewoordvoerder is tijdens het overleg het draaiboek dat klaarligt voor het geval noodweer uitbreekt, doorgesproken. "We hebben besloten dat de bestaande maatregelen die we kunnen treffen bij zwaar weer genoeg zijn en dat er geen extra actie hoeft te worden genomen", aldus de politie. "Het normale draaiboek volstaat ook voor code rood (weeralarm)."
Zijn ze ook meteen blut als ze weg gaan...quote:Op maandag 9 juni 2014 19:40 schreef gianni61 het volgende:
krijg al foto's door van vrienden die een veilig onderkomen hebben gezocht bij het oxfam kraampje
Hopen voor ze dat dat betonnen atoom bunker is uit de koude oorlogquote:Op maandag 9 juni 2014 19:40 schreef gianni61 het volgende:
krijg al foto's door van vrienden die een veilig onderkomen hebben gezocht bij het oxfam kraampje
dat niet, maar een vast hard dak is beter dan nietsquote:Op maandag 9 juni 2014 19:41 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Hopen voor ze dat dat betonnen atoom bunker is uit de koude oorlog
Jaquote:Op maandag 9 juni 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo doe nu maar een Arcade Fire topshow
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo doe nu maar een Arcade Fire topshow
Verder nog niets?quote:
hier n zuid limburg is het nog droog, maar kan nooit meer lang durenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:47 schreef Burnedgamer het volgende:
Onweer is begonnen hier in Zuid-Limburg
Nee nee, als er wél wat gebeurt gaat Jan de menigte toesprekenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
code rood en dan niks ondernemen, wat is dat voor lamme tak gedrag??
twitter:3voor12 twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:46:11YES! We gaan over enkele ogenblikken Arcade Fire uitzenden! semi-live: ongeveer 20 min. vertraagd doordat de band eerder begonnen is #PP14 reageer retweet
Eerder begonnen, dat gebeurt ook niet vaakquote:Op maandag 9 juni 2014 19:48 schreef Tourniquet het volgende:
Zijn eerder begonnen iddtwitter:3voor12 twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:46:11YES! We gaan over enkele ogenblikken Arcade Fire uitzenden! semi-live: ongeveer 20 min. vertraagd doordat de band eerder begonnen is #PP14 reageer retweet
Echt zo spannend dit.twitter:michielveenstra twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:48:44Incoming. #coderood #pp14 http://t.co/lo5cHgnrnq reageer retweet
Waarom?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:48 schreef Tourniquet het volgende:
Zijn eerder begonnen iddtwitter:3voor12 twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:46:11YES! We gaan over enkele ogenblikken Arcade Fire uitzenden! semi-live: ongeveer 20 min. vertraagd doordat de band eerder begonnen is #PP14 reageer retweet
Nee, paniekzaaien is nodig wil je zeggen.... En geloof me maar, Jan staat in rechtstreeks contact met alles en iedereen aan hulpdiensten.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nee, als er wél wat gebeurt gaat Jan de menigte toespreken
Kan er niet veel van zeggen maar gezien de liverep van AF verwacht ik dat wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit klinkt niet al te best. Ligt dat aan de stream of wat?
Ok. Doei.quote:
Op Cultura klinkt het best okquote:Op maandag 9 juni 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan er niet veel van zeggen maar gezien de liverep van AF verwacht ik dat wel.
Inderdaad. Arcade Fire, meh, zeg niet dat het slecht is, maar niet echt heel boeiend.quote:
Ik denk dat ze wat meer muzikanten nodig hebben, dan klinkt het wat voller.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Jaquote:Op maandag 9 juni 2014 19:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Yo, Elslooquote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef THEFXR het volgende:
yo, hier in elsloo is het nacht en gaat het los
Natuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 19:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, paniekzaaien is nodig wil je zeggen.... En geloof me maar, Jan staat in rechtstreeks contact met alles en iedereen aan hulpdiensten.
Gewoon weer van die blije harries met hoge stemmetjes muziek.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Inderdaad. Arcade Fire, meh, zeg niet dat het slecht is, maar niet echt heel boeiend.
Zenden ze Rudimental op NED3 uit?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:53 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat kut dit, in de buitenlucht. In de tent is Rudimental een stuk beter, dunkt mij.
Deden ze dat maar...quote:
Stukje.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zenden ze Rudimental op NED3 uit?
Volgens mij is er nu niets meer in de tent, toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:54 schreef THEFXR het volgende:
gaan ze die tent sluiten ivm met de harde wind?
Niet prettig.quote:
Dat had ik helaas zelf ookquote:Op maandag 9 juni 2014 19:57 schreef Cee het volgende:
Mexicanobakkert, ik had hier meer van verwacht.
Nee maar je kunt wel normaal doen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:57 schreef Skietzo het volgende:
[..]
Hier word hogere wiskunde onderwezen ?
Je kunt toch naar buiten kijken?quote:
Ze hebben een GRAMMY gewonnen hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 19:55 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben ff naar de stream aan het kijken , wat is dit voor een kutband.
Waardeloze 'zanger' , maar ze proberen zic h waarschijnlijk te onderscheiden door een zooi muzikanten in de de band te hebben.
Je punt?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:57 schreef Skietzo het volgende:
[..]
Hier word hogere wiskunde onderwezen ?
ik hoef maar naar buiten te kijken. landgraaf zal niet veel verschillenquote:
Wat vind jij goede bands dan? Ben overigens geen Arcade Fire fan, maar ben wel benieuwd dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:55 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben ff naar de stream aan het kijken , wat is dit voor een kutband.
Waardeloze 'zanger' , maar ze proberen zic h waarschijnlijk te onderscheiden door een zooi muzikanten in de de band te hebben.
Dat is waar, hier hetzelfdequote:Op maandag 9 juni 2014 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoef maar naar buiten te kijken. landgraaf zal niet veel verschillen
waar ben jij ergens?quote:
RIP aan de nabestaanden.twitter:bootiebo twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:53:34Uh oh.... #pp14 http://t.co/Rj6PT7CEdz reageer retweet
Een echte Vermeer dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |