Hahaquote:
Idd kan ook nog, dit zou best een tegenvaller zijn voor veel mensen. Maar dan moet het wel heel erg tekeer gaan willen ze het aflasten.quote:
quote:
Als je op #Pinkpop staat, maak dan dat je wegkomt. Noodweer is onderweg, dat gaat een chaos worden. #sterktequote:Op maandag 9 juni 2014 19:21 schreef whosvegas het volgende:
https://twitter.com/hashtag/Pinkpop?src=hash
Ik mis een legenda. Waar kijk ik naar?quote:
twitter:DanielleDvhN twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:20:32@JoeyKoele Goed advies. Zoek stabiel gebouw....Er staan alleen tenten. Geen gebouw in de buurt van festivalterrein #pinkpop reageer retweet
Ik denk regen want het is blauwquote:Op maandag 9 juni 2014 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik mis een legenda. Waar kijk ik naar?
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:24 schreef Caland het volgende:
Al die hipsters op pinkpop gaan nu gillend naar huis.
Ja, goed idee, advies aannemen van een tokkiewijf met 6 hersencellenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:24 schreef richolio het volgende:
Daan weet.twitter:DanielleDvhN twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:20:32@JoeyKoele Goed advies. Zoek stabiel gebouw....Er staan alleen tenten. Geen gebouw in de buurt van festivalterrein #pinkpop reageer retweet
twitter:EdAldus twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:02:07Wel vreemd dat de organisatie van #Pinkpop geen maatregelen gaat nemen! #weeralarm reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |