Zei pukkelpop toentertijd ook niet dat ze goed voorbereidt waren?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:25 schreef trabant het volgende:
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)r-verontruste-ouders
twitter:timopisart twitterde op maandag 09-06-2014 om 15:21:52Dit is dé foto van de dag. Papa Emeritus II van Ghost, backstage met zijn dochtertje (door @jelmerdehaas) #pp14 http://t.co/69FbXrdQXd reageer retweet
quote:
quote:
twitter:timopisart twitterde op maandag 09-06-2014 om 15:21:52Dit is dé foto van de dag. Papa Emeritus II van Ghost, backstage met zijn dochtertje (door @jelmerdehaas) #pp14 http://t.co/69FbXrdQXd reageer retweet
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:30 schreef alors het volgende:
[..]
Maddie McCann met de priester des doods.
GODVERDOMME. alors.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:30 schreef alors het volgende:
[..]
Dan kan ook niemand het met mobieltjes filmenquote:Op maandag 9 juni 2014 16:28 schreef richolio het volgende:
[..]
Zei pukkelpop toentertijd ook niet dat ze goed voorbereidt waren?Pinkpop heeft wel t geluk dat ze niet veel bomen/takken heeft. Wellicht maakt hevige wind en regen de Metallica show nog vetter
Oh, zag ik even over het hoofdquote:Op maandag 9 juni 2014 16:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]twitter:timopisart twitterde op maandag 09-06-2014 om 15:21:52Dit is dé foto van de dag. Papa Emeritus II van Ghost, backstage met zijn dochtertje (door @jelmerdehaas) #pp14 http://t.co/69FbXrdQXd reageer retweet
Verdomme, ik moest lachen.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:30 schreef alors het volgende:
[..]
Iedere dag carnavalquote:Op maandag 9 juni 2014 16:32 schreef richolio het volgende:
Niemand durft met dat meisje om te gaan, allemaal bang voor de vader
Kan je chil biertje drinkenquote:Op maandag 9 juni 2014 16:34 schreef Vatta het volgende:
Stel je komt zoiets snachts in een donker bos tegen.
Hij heeft ook een hele leuke blazerquote:Op maandag 9 juni 2014 16:49 schreef Cee het volgende:
Paolo
Over een jaar of twintig heeft ie een permanente bochel, dat wel.
Bochel?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:49 schreef Cee het volgende:
Paolo
Over een jaar of twintig heeft ie een permanente bochel, dat wel.
Ik zag 'm al.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:52 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Maar die in een wit met zwartee stipjes-overhemd met korte mouwen
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 09-06-2014 om 16:50:11HET livemoment van dit weekend is niet van #pp14, maar uit Amerika: drummer van @Weezer reageert ultracool op frisbee http://t.co/UdLOiqJhql reageer retweet
Ik vond meneer Young the Giant ook wel een hapje.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik dacht wel dat jij die ook leuk zou vinden
Jaaaazo heerlijk
Ja die heeft ook wel wat iddquote:Op maandag 9 juni 2014 16:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond meneer Young the Giant ook wel een hapje.
Die grijze? Nee die mag je hebben. De drummer is ook wel prima trouwensquote:
Hahah oh dan heroverweeg ik hetquote:Op maandag 9 juni 2014 16:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Die met dat witte hemd, voor de kijkers links.
Dank je.
Gavin Fitzjohnquote:Op maandag 9 juni 2014 16:52 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Maar die in een wit met zwarte stipjes-overhemd met korte mouwen
Zal wel lekker cashenquote:Op maandag 9 juni 2014 17:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dit het goede topic is, maar lolwot
Wiki is nu al up to datequote:Op maandag 9 juni 2014 17:02 schreef Tourniquet het volgende:
Rik Mayall overleden![]()
http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-27770266
Dat al niet gedaan hebbenquote:Op maandag 9 juni 2014 17:03 schreef whosvegas het volgende:
Dat paolo Nutini klinkt lekker
EEns opzoeken op Spotifi
Hoi Rinusquote:Op maandag 9 juni 2014 17:04 schreef Xaxax het volgende:
pinkpop is voor homoos
en voor bejaarde hippies....
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:05 schreef alors het volgende:
in b4 New Shoes verkrachtingSkip dat nummer gewoon Paolo.
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:02 schreef Tourniquet het volgende:
WAIT WUT.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:02 schreef Tourniquet het volgende:
Again, wait wut?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:03 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah hij doet ook modellenwerk
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:02 schreef Tourniquet het volgende:
Hey kids stop snogging and pay attention to me! Cos if you're a wild eyed loner standing at the gates of oblivion then hitch a ride with us, cos we're on the last freedom moped out of nowhere city, and we haven't even told our parents what time we'll be back. So pull on your dancing trousers and get down to the total and utter king of Rock and Roll!quote:
Ja hij is wel wat frisser nuquote:Op maandag 9 juni 2014 17:18 schreef Cee het volgende:
Ik heb 'm nog nooit live gezien, alleen live optredens op tv maar goed om te zien dat hij niet meer constant naar de vloer kijkt. En hij is rechtop gaan staan.
Zo klonk ie ook. Je kan 'm nu ook gewoon verstaan, hij klinkt niet meer als een zeverend opaatje.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hij is wel wat frisser nuAl was dat tijdens eigen optredens lang zo erg niet als bij tv optredens. Hij was ook nogal eens beneveld vroeger
Als hij praat nog steeds hoor. Ik ben best handig met accenten, maar die van hem is echt heel ergquote:Op maandag 9 juni 2014 17:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo klonk ie ook. Je kan 'm nu ook gewoon verstaan, hij klinkt niet meer als een zeverend opaatje.
Als, dan als laatst denk ik. Het is bij concerten eigenlijk altijd de afsluiter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:23 schreef richolio het volgende:
Tussenstandje1 middagje posten en ik sta derdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe reeks.
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 09-06-2014 om 17:25:28Veel vragen in 1x: We mogen wat van Stromae uitzenden, Metallica is nog in onderhandeling. reageer retweet
Het is altijd een beetje voor de stoerdoenerij en om dan te kunnen roepen dat het ze gelukt is ofzo. Zie andere festivals, daar is het volgens mij eerder regel dan uitzondering dat er gewoon gestreamed wordt.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:29 schreef Luigi het volgende:
Metallica wordt nu onderhandelt mbt uitzenden volgens Leo blokhuis. Ben ik de enige die dat erg amateuristisch vind staan, zo vlak voor een optreden? Regel dat van tevoren zou je denken. Gedoe altijd.
Ben er bang voorquote:Op maandag 9 juni 2014 17:32 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 09-06-2014 om 17:25:28Veel vragen in 1x: We mogen wat van Stromae uitzenden, Metallica is nog in onderhandeling. reageer retweet
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:29 schreef Luigi het volgende:
Metallica wordt nu onderhandelt mbt uitzenden volgens Leo blokhuis. Ben ik de enige die dat erg amateuristisch vind staan, zo vlak voor een optreden? Regel dat van tevoren zou je denken. Gedoe altijd.
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 09-06-2014 om 17:31:43@avdm01 Wat denk jij. Dat doen we natuurlijk, maar artiesten willen vaak eerst de gig afwachten. Of de manager wil eerst niet en dan wel. reageer retweet
Alsjeblieft nietquote:
Dit moet gewoon in een donkere rokerige kroegquote:
Ja dit komt niet helemaal uit op zo'n groot open podium bij daglicht. Maarja blijft een steengoed nummer.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dit moet gewoon in een donkere rokerige kroeg
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:44 schreef richolio het volgende:
Op de 'If you loved me, why'd you leave me' van Kodaline werd wel gezeken, maar op de 'I'll be there, waiting for you' van Paolo niet
November HMH. of je gaat tussen de hipsters en bejaarden staan op De Wereld Draait Buiten.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:45 schreef Cee het volgende:
Wordt toch een tijd dat ik die knakker live ga zien. Speelde niet heel lang geleden nog 500 meter van m'n huis vandaan, kon 'm horen vanaf m'n balkon.
Kodaline is gecastreerde muziek.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:44 schreef richolio het volgende:
Op de 'If you loved me, why'd you leave me' van Kodaline werd wel gezeken, maar op de 'I'll be there, waiting for you' van Paolo niet
Dat zingt hij alleen als hij kacheltje lam isquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zingt hij alleen als hij kacheltje lam is
Hij deed een paar zinnetjes tijdens Jenny Don't Be Hasty. Mooi toch, klaar met dat nummer.quote:
Ik denk dat hij z'n oma een cactus geeft voor haar verjaardag. Zo'n jongen.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:53 schreef richolio het volgende:
Zou hij aardig zijn tegen zijn bandleden?
Mijn oma zou er blij mee zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 17:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat hij z'n oma een cactus geeft voor haar verjaardag. Zo'n jongen.
Hoiquote:Op maandag 9 juni 2014 17:55 schreef MaJo het volgende:
Ik vind zijn muziek best ok eigenlijk
En hoi weer
Tegenwoordig is elke artiest overhypt oid. Ik weet het allemaal niet meer hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:57 schreef Kerftminister het volgende:
Jake Bugg is toch wel een van de meest overhypte artiesten van het moment hoor, daar hoor ik het écht niet in.
Dat mag, maar ik kan je er helaas weinig over vertellenquote:
Niet in mijn ogen, zat geweldige nieuwe artiesten, maar dit is iemand waar ik echt niks bijzonders in hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Tegenwoordig is elke artiest overhypt oid. Ik weet het allemaal niet meer hoor.
Wat is dat? Automatische piloot?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:59 schreef Zocalo het volgende:
Gevalletje automatische piloot (zoals bekend bij hem) dit.
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat hij z'n oma een cactus geeft voor haar verjaardag. Zo'n jongen.
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Boeiuh. Jake is toch leukerEindelijk eens wat gitaren
Dadelijk A7Xquote:Op maandag 9 juni 2014 18:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Boeiuh. Jake is toch leukerEindelijk eens wat gitaren
Dat vind ik echt vreselijkquote:Op maandag 9 juni 2014 18:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dadelijk A7X(Kom er maar in Mexicanobakker
)
Arcade Fire gaat je verbazenquote:
Genot manquote:Op maandag 9 juni 2014 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik echt vreselijkZoals ik zei, echt voor emoes.
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik echt vreselijkZoals ik zei, echt voor emoes.
Ik ben positief ingesteld.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel knap dat Richolio zo positief is telkens
Straks doet hij denk ik nog wel What Doesn't Kill You en Taste It ofzo. Das best ruig. Powerchords enzeu.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jake zou eens wat ruigere muziek moeten maken
Nooit de moeite genomen om het te luisteren, ik ken alleen Reflektor. Moet zeggen dat die dan wel tof klinkt. Ik geloof je dus zoquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Nooit de moeite genomen om het te luisteren, ik ken alleen Reflektor. Moet zeggen dat die dan wel tof klinkt. Ik geloof je dus zo
Valt ook nog wel mee. Je wordt niet gillend gek zoals bij Kodalinequote:Op maandag 9 juni 2014 18:19 schreef Burner82 het volgende:
Jake is een half uur pas bezig, maar voelt als een eeuwigheid.
Zo ff kijken:quote:Op maandag 9 juni 2014 18:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Nooit de moeite genomen om het te luisteren, ik ken alleen Reflektor. Moet zeggen dat die dan wel tof klinkt. Ik geloof je dus zo
Hm, wel apart. Klinkt wel leuk.quote:
Ja echt superquote:Op maandag 9 juni 2014 17:35 schreef richolio het volgende:
[..]
En? Leuke show? Ik ga hem nog zien, ben wel benieuwd dus
Ga je speciaal naar de Hi-stand om dit te delen?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja echt superVond het een van de leukste optredens van dit weekend
Nee gewoon 3G, vriendinnen zijn naast mij in het gras in slaap gevallen dus ik verveel mijquote:Op maandag 9 juni 2014 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga je speciaal naar de Hi-stand om dit te delen?
Doe ze de groetenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee gewoon 3G, vriendinnen zijn naast mij in het gras in slaap gevallen dus ik verveel mij
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:59 schreef Zocalo het volgende:
Gevalletje automatische piloot (zoals bekend bij hem) dit.
Bij metal gaan de haren meestal net losquote:Op maandag 9 juni 2014 18:36 schreef -Hakuna- het volgende:
Ben mij nu aan het klaarmaken voor de laatste ronde was vanmiddag al ook al geweest en tot mijn verbazing vond ik Stromae best wel aardig en aanstekelijk klinken.. Een geslaagde mix tussen dance, hiphop en drum 'n bass
Stromae
[ afbeelding ]
Mijn haren zijn nu opgestoken in een stevige knot, want er wordt zowel zwaar weer verwacht alsook stevige metal.
Om 20:45 breekt de metal hel los.
Ik had echt nul internetquote:Op maandag 9 juni 2014 18:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee gewoon 3G, vriendinnen zijn naast mij in het gras in slaap gevallen dus ik verveel mij
Je wilt niet dat ze vast komen te zitten tussen een horloge ofzo bij het losgaanquote:Op maandag 9 juni 2014 18:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij metal gaan de haren meestal net los
Ik heb Hiquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zal ik doen zodra ze wakker worden
Bij mij vast, want vanmiddag was er een meid die even aan mijn staart trok om te voelen of het wel echt haar was, en dat deed wel zeer. Ze bood wel haar excuus aan.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij metal gaan de haren meestal net los
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:40 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Bij mij vast, want vanmiddag was er een meid die even aan mijn staart trok om te voelen of het wel echt haar was, en dat deed wel zeer. Ze bood wel haar excuus aan.
[..]
Bij mij vast, want vanmiddag was er een meid die even aan mijn staart trok om te voelen of het wel echt haar was, en dat deed wel zeer. Ze bood wel haar excuus aan.
Ben zuinig op mijn haar.
Ben je gay of zoquote:Op maandag 9 juni 2014 18:40 schreef richolio het volgende:
Hij lachtBest schattig als hij lacht. Beetje een verlegen lach.
[..]
Ben zuinig op mijn haar.
Nee, ik zag het ook!quote:Op maandag 9 juni 2014 18:45 schreef whosvegas het volgende:
Hey zag ik daar enige interactie met het publiek bij Jake, met zelfs een glimlach?
Zal ik me wel verbeeld hebben
Zou tijd worden. Smelt weg hier.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:46 schreef Tourniquet het volgende:
Ze krijgen straks wel de volle laag
[ afbeelding ]
Lekker voor ze. Als ik Metallica niet live mag zien, mag niemand dat.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:46 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Zou ik niet pikken hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vrouwen die lang haar op echtheid checkenGebeurt ook vooral als ze gezopen hebben
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Lekker voor ze. Als ik Metallica niet live mag zien, mag niemand dat.Had je gister maar rock am ring moeten kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Dus ik heb het me niet verbeeldquote:Op maandag 9 juni 2014 18:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, ik zag het ook!Wat een fenomeen.
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Had je gister maar rock am ring moeten kijken.
Als dat maar goed gaatquote:Op maandag 9 juni 2014 18:46 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Wel leuk inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:48 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dus ik heb het me niet verbeeld
Toch een goede show
Ik ga de schuilkelder opzoekenquote:
WEERALARM: Van het zuiden uit zware onweersbuien.quote:
Goeiequote:Op maandag 9 juni 2014 18:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft Metallica daar toestemming voor gegeven?
Omdat het hier 26 graden is binnen. Ben wel toe aan verkoeling.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:59 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Goeie![]()
Waarom moet dat noodweer in Limburg het heftigst worden
Dit is geen hard rock, maar metalquote:Op maandag 9 juni 2014 19:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind deze hard rockers irritant
Ik mis de mullets.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind deze hard rockers irritant
Ik vind het niet echt metal, mij een beetje te droolerig allemaal met af en toe een oppepper maar erna begint dat langdradige weer.quote:
Doet me wat aan Iron Maiden denkenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt metal, mij een beetje te droolerig allemaal met af en toe een oppepper maar erna begint dat langdradige weer.
haha in 2007, iedereen bij de kluisjes schuilenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:11 schreef H.Kemper het volgende:
Regen en onweer, kan iemand Marilyn Manson nog herinneren?
Als ze nog gaan spelenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Cool Metallica in noodweer, heeft wel wat denk ik
Hahaquote:
Idd kan ook nog, dit zou best een tegenvaller zijn voor veel mensen. Maar dan moet het wel heel erg tekeer gaan willen ze het aflasten.quote:
quote:
Als je op #Pinkpop staat, maak dan dat je wegkomt. Noodweer is onderweg, dat gaat een chaos worden. #sterktequote:Op maandag 9 juni 2014 19:21 schreef whosvegas het volgende:
https://twitter.com/hashtag/Pinkpop?src=hash
Ik mis een legenda. Waar kijk ik naar?quote:
twitter:DanielleDvhN twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:20:32@JoeyKoele Goed advies. Zoek stabiel gebouw....Er staan alleen tenten. Geen gebouw in de buurt van festivalterrein #pinkpop reageer retweet
Ik denk regen want het is blauwquote:Op maandag 9 juni 2014 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik mis een legenda. Waar kijk ik naar?
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:24 schreef Caland het volgende:
Al die hipsters op pinkpop gaan nu gillend naar huis.
Ja, goed idee, advies aannemen van een tokkiewijf met 6 hersencellenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:24 schreef richolio het volgende:
Daan weet.twitter:DanielleDvhN twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:20:32@JoeyKoele Goed advies. Zoek stabiel gebouw....Er staan alleen tenten. Geen gebouw in de buurt van festivalterrein #pinkpop reageer retweet
twitter:EdAldus twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:02:07Wel vreemd dat de organisatie van #Pinkpop geen maatregelen gaat nemen! #weeralarm reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |