Wie?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:02 schreef Tourniquet het volgende:
Rik Mayall overleden![]()
http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-27770266
Hey kids stop snogging and pay attention to me! Cos if you're a wild eyed loner standing at the gates of oblivion then hitch a ride with us, cos we're on the last freedom moped out of nowhere city, and we haven't even told our parents what time we'll be back. So pull on your dancing trousers and get down to the total and utter king of Rock and Roll!quote:
Ja hij is wel wat frisser nuquote:Op maandag 9 juni 2014 17:18 schreef Cee het volgende:
Ik heb 'm nog nooit live gezien, alleen live optredens op tv maar goed om te zien dat hij niet meer constant naar de vloer kijkt. En hij is rechtop gaan staan.
Zo klonk ie ook. Je kan 'm nu ook gewoon verstaan, hij klinkt niet meer als een zeverend opaatje.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hij is wel wat frisser nuAl was dat tijdens eigen optredens lang zo erg niet als bij tv optredens. Hij was ook nogal eens beneveld vroeger
Als hij praat nog steeds hoor. Ik ben best handig met accenten, maar die van hem is echt heel ergquote:Op maandag 9 juni 2014 17:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo klonk ie ook. Je kan 'm nu ook gewoon verstaan, hij klinkt niet meer als een zeverend opaatje.
Als, dan als laatst denk ik. Het is bij concerten eigenlijk altijd de afsluiter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:23 schreef richolio het volgende:
Tussenstandje1 middagje posten en ik sta derdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe reeks.
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 09-06-2014 om 17:25:28Veel vragen in 1x: We mogen wat van Stromae uitzenden, Metallica is nog in onderhandeling. reageer retweet
Het is altijd een beetje voor de stoerdoenerij en om dan te kunnen roepen dat het ze gelukt is ofzo. Zie andere festivals, daar is het volgens mij eerder regel dan uitzondering dat er gewoon gestreamed wordt.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:29 schreef Luigi het volgende:
Metallica wordt nu onderhandelt mbt uitzenden volgens Leo blokhuis. Ben ik de enige die dat erg amateuristisch vind staan, zo vlak voor een optreden? Regel dat van tevoren zou je denken. Gedoe altijd.
Ben er bang voorquote:Op maandag 9 juni 2014 17:32 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 09-06-2014 om 17:25:28Veel vragen in 1x: We mogen wat van Stromae uitzenden, Metallica is nog in onderhandeling. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |