quote:Op maandag 9 juni 2014 17:29 schreef Luigi het volgende:
Metallica wordt nu onderhandelt mbt uitzenden volgens Leo blokhuis. Ben ik de enige die dat erg amateuristisch vind staan, zo vlak voor een optreden? Regel dat van tevoren zou je denken. Gedoe altijd.
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 09-06-2014 om 17:31:43@avdm01 Wat denk jij. Dat doen we natuurlijk, maar artiesten willen vaak eerst de gig afwachten. Of de manager wil eerst niet en dan wel. reageer retweet
Alsjeblieft nietquote:
Dit moet gewoon in een donkere rokerige kroegquote:
Ja dit komt niet helemaal uit op zo'n groot open podium bij daglicht. Maarja blijft een steengoed nummer.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dit moet gewoon in een donkere rokerige kroeg
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:44 schreef richolio het volgende:
Op de 'If you loved me, why'd you leave me' van Kodaline werd wel gezeken, maar op de 'I'll be there, waiting for you' van Paolo niet
November HMH. of je gaat tussen de hipsters en bejaarden staan op De Wereld Draait Buiten.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:45 schreef Cee het volgende:
Wordt toch een tijd dat ik die knakker live ga zien. Speelde niet heel lang geleden nog 500 meter van m'n huis vandaan, kon 'm horen vanaf m'n balkon.
Kodaline is gecastreerde muziek.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:44 schreef richolio het volgende:
Op de 'If you loved me, why'd you leave me' van Kodaline werd wel gezeken, maar op de 'I'll be there, waiting for you' van Paolo niet
Dat zingt hij alleen als hij kacheltje lam isquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zingt hij alleen als hij kacheltje lam is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |