Ja echt superquote:Op maandag 9 juni 2014 17:35 schreef richolio het volgende:
[..]
En? Leuke show? Ik ga hem nog zien, ben wel benieuwd dus
Ga je speciaal naar de Hi-stand om dit te delen?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja echt superVond het een van de leukste optredens van dit weekend
Nee gewoon 3G, vriendinnen zijn naast mij in het gras in slaap gevallen dus ik verveel mijquote:Op maandag 9 juni 2014 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga je speciaal naar de Hi-stand om dit te delen?
Doe ze de groetenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee gewoon 3G, vriendinnen zijn naast mij in het gras in slaap gevallen dus ik verveel mij
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:59 schreef Zocalo het volgende:
Gevalletje automatische piloot (zoals bekend bij hem) dit.
Bij metal gaan de haren meestal net losquote:Op maandag 9 juni 2014 18:36 schreef -Hakuna- het volgende:
Ben mij nu aan het klaarmaken voor de laatste ronde was vanmiddag al ook al geweest en tot mijn verbazing vond ik Stromae best wel aardig en aanstekelijk klinken.. Een geslaagde mix tussen dance, hiphop en drum 'n bass
Stromae
[ afbeelding ]
Mijn haren zijn nu opgestoken in een stevige knot, want er wordt zowel zwaar weer verwacht alsook stevige metal.
Om 20:45 breekt de metal hel los.
Ik had echt nul internetquote:Op maandag 9 juni 2014 18:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee gewoon 3G, vriendinnen zijn naast mij in het gras in slaap gevallen dus ik verveel mij
Je wilt niet dat ze vast komen te zitten tussen een horloge ofzo bij het losgaanquote:Op maandag 9 juni 2014 18:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij metal gaan de haren meestal net los
Ik heb Hiquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zal ik doen zodra ze wakker worden
Bij mij vast, want vanmiddag was er een meid die even aan mijn staart trok om te voelen of het wel echt haar was, en dat deed wel zeer. Ze bood wel haar excuus aan.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij metal gaan de haren meestal net los
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:40 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Bij mij vast, want vanmiddag was er een meid die even aan mijn staart trok om te voelen of het wel echt haar was, en dat deed wel zeer. Ze bood wel haar excuus aan.
[..]
Bij mij vast, want vanmiddag was er een meid die even aan mijn staart trok om te voelen of het wel echt haar was, en dat deed wel zeer. Ze bood wel haar excuus aan.
Ben zuinig op mijn haar.
Ben je gay of zoquote:Op maandag 9 juni 2014 18:40 schreef richolio het volgende:
Hij lachtBest schattig als hij lacht. Beetje een verlegen lach.
[..]
Ben zuinig op mijn haar.
Nee, ik zag het ook!quote:Op maandag 9 juni 2014 18:45 schreef whosvegas het volgende:
Hey zag ik daar enige interactie met het publiek bij Jake, met zelfs een glimlach?
Zal ik me wel verbeeld hebben
Zou tijd worden. Smelt weg hier.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:46 schreef Tourniquet het volgende:
Ze krijgen straks wel de volle laag
[ afbeelding ]
Lekker voor ze. Als ik Metallica niet live mag zien, mag niemand dat.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:46 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Zou ik niet pikken hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vrouwen die lang haar op echtheid checkenGebeurt ook vooral als ze gezopen hebben
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Lekker voor ze. Als ik Metallica niet live mag zien, mag niemand dat.Had je gister maar rock am ring moeten kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Dus ik heb het me niet verbeeldquote:Op maandag 9 juni 2014 18:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, ik zag het ook!Wat een fenomeen.
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Had je gister maar rock am ring moeten kijken.
Als dat maar goed gaatquote:Op maandag 9 juni 2014 18:46 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Wel leuk inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:48 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dus ik heb het me niet verbeeld
Toch een goede show
Ik ga de schuilkelder opzoekenquote:
WEERALARM: Van het zuiden uit zware onweersbuien.quote:
Goeiequote:Op maandag 9 juni 2014 18:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft Metallica daar toestemming voor gegeven?
Omdat het hier 26 graden is binnen. Ben wel toe aan verkoeling.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:59 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Goeie![]()
Waarom moet dat noodweer in Limburg het heftigst worden
Dit is geen hard rock, maar metalquote:Op maandag 9 juni 2014 19:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind deze hard rockers irritant
Ik mis de mullets.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind deze hard rockers irritant
Ik vind het niet echt metal, mij een beetje te droolerig allemaal met af en toe een oppepper maar erna begint dat langdradige weer.quote:
Doet me wat aan Iron Maiden denkenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt metal, mij een beetje te droolerig allemaal met af en toe een oppepper maar erna begint dat langdradige weer.
haha in 2007, iedereen bij de kluisjes schuilenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:11 schreef H.Kemper het volgende:
Regen en onweer, kan iemand Marilyn Manson nog herinneren?
Als ze nog gaan spelenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Cool Metallica in noodweer, heeft wel wat denk ik
Hahaquote:
Idd kan ook nog, dit zou best een tegenvaller zijn voor veel mensen. Maar dan moet het wel heel erg tekeer gaan willen ze het aflasten.quote:
quote:
Als je op #Pinkpop staat, maak dan dat je wegkomt. Noodweer is onderweg, dat gaat een chaos worden. #sterktequote:Op maandag 9 juni 2014 19:21 schreef whosvegas het volgende:
https://twitter.com/hashtag/Pinkpop?src=hash
Ik mis een legenda. Waar kijk ik naar?quote:
twitter:DanielleDvhN twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:20:32@JoeyKoele Goed advies. Zoek stabiel gebouw....Er staan alleen tenten. Geen gebouw in de buurt van festivalterrein #pinkpop reageer retweet
Ik denk regen want het is blauwquote:Op maandag 9 juni 2014 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik mis een legenda. Waar kijk ik naar?
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:24 schreef Caland het volgende:
Al die hipsters op pinkpop gaan nu gillend naar huis.
Ja, goed idee, advies aannemen van een tokkiewijf met 6 hersencellenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:24 schreef richolio het volgende:
Daan weet.twitter:DanielleDvhN twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:20:32@JoeyKoele Goed advies. Zoek stabiel gebouw....Er staan alleen tenten. Geen gebouw in de buurt van festivalterrein #pinkpop reageer retweet
twitter:EdAldus twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:02:07Wel vreemd dat de organisatie van #Pinkpop geen maatregelen gaat nemen! #weeralarm reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |