Nee, ik zag het ook!quote:Op maandag 9 juni 2014 18:45 schreef whosvegas het volgende:
Hey zag ik daar enige interactie met het publiek bij Jake, met zelfs een glimlach?
Zal ik me wel verbeeld hebben
Zou tijd worden. Smelt weg hier.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:46 schreef Tourniquet het volgende:
Ze krijgen straks wel de volle laag
[ afbeelding ]
Lekker voor ze. Als ik Metallica niet live mag zien, mag niemand dat.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:46 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Zou ik niet pikken hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vrouwen die lang haar op echtheid checkenGebeurt ook vooral als ze gezopen hebben
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Lekker voor ze. Als ik Metallica niet live mag zien, mag niemand dat.Had je gister maar rock am ring moeten kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Dus ik heb het me niet verbeeldquote:Op maandag 9 juni 2014 18:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, ik zag het ook!Wat een fenomeen.
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Had je gister maar rock am ring moeten kijken.
Als dat maar goed gaatquote:Op maandag 9 juni 2014 18:46 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Wel leuk inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:48 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dus ik heb het me niet verbeeld
Toch een goede show
Ik ga de schuilkelder opzoekenquote:
WEERALARM: Van het zuiden uit zware onweersbuien.quote:
Goeiequote:Op maandag 9 juni 2014 18:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft Metallica daar toestemming voor gegeven?
Omdat het hier 26 graden is binnen. Ben wel toe aan verkoeling.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:59 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Goeie![]()
Waarom moet dat noodweer in Limburg het heftigst worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |