Hij deed een paar zinnetjes tijdens Jenny Don't Be Hasty. Mooi toch, klaar met dat nummer.quote:
Ik denk dat hij z'n oma een cactus geeft voor haar verjaardag. Zo'n jongen.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:53 schreef richolio het volgende:
Zou hij aardig zijn tegen zijn bandleden?
Mijn oma zou er blij mee zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 17:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat hij z'n oma een cactus geeft voor haar verjaardag. Zo'n jongen.
Hoiquote:Op maandag 9 juni 2014 17:55 schreef MaJo het volgende:
Ik vind zijn muziek best ok eigenlijk
En hoi weer
Tegenwoordig is elke artiest overhypt oid. Ik weet het allemaal niet meer hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:57 schreef Kerftminister het volgende:
Jake Bugg is toch wel een van de meest overhypte artiesten van het moment hoor, daar hoor ik het écht niet in.
Dat mag, maar ik kan je er helaas weinig over vertellenquote:
Niet in mijn ogen, zat geweldige nieuwe artiesten, maar dit is iemand waar ik echt niks bijzonders in hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Tegenwoordig is elke artiest overhypt oid. Ik weet het allemaal niet meer hoor.
Wat is dat? Automatische piloot?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:59 schreef Zocalo het volgende:
Gevalletje automatische piloot (zoals bekend bij hem) dit.
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat hij z'n oma een cactus geeft voor haar verjaardag. Zo'n jongen.
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Boeiuh. Jake is toch leukerEindelijk eens wat gitaren
Dadelijk A7Xquote:Op maandag 9 juni 2014 18:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Boeiuh. Jake is toch leukerEindelijk eens wat gitaren
Dat vind ik echt vreselijkquote:Op maandag 9 juni 2014 18:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dadelijk A7X(Kom er maar in Mexicanobakker
)
Arcade Fire gaat je verbazenquote:
Genot manquote:Op maandag 9 juni 2014 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik echt vreselijkZoals ik zei, echt voor emoes.
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik echt vreselijkZoals ik zei, echt voor emoes.
Ik ben positief ingesteld.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel knap dat Richolio zo positief is telkens
Straks doet hij denk ik nog wel What Doesn't Kill You en Taste It ofzo. Das best ruig. Powerchords enzeu.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jake zou eens wat ruigere muziek moeten maken
Nooit de moeite genomen om het te luisteren, ik ken alleen Reflektor. Moet zeggen dat die dan wel tof klinkt. Ik geloof je dus zoquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Nooit de moeite genomen om het te luisteren, ik ken alleen Reflektor. Moet zeggen dat die dan wel tof klinkt. Ik geloof je dus zo
Valt ook nog wel mee. Je wordt niet gillend gek zoals bij Kodalinequote:Op maandag 9 juni 2014 18:19 schreef Burner82 het volgende:
Jake is een half uur pas bezig, maar voelt als een eeuwigheid.
Zo ff kijken:quote:Op maandag 9 juni 2014 18:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Nooit de moeite genomen om het te luisteren, ik ken alleen Reflektor. Moet zeggen dat die dan wel tof klinkt. Ik geloof je dus zo
Hm, wel apart. Klinkt wel leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |