Jaquote:Op maandag 9 juni 2014 19:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit klinkt niet al te best. Ligt dat aan de stream of wat?
Yo, Elslooquote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef THEFXR het volgende:
yo, hier in elsloo is het nacht en gaat het los
Natuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 19:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, paniekzaaien is nodig wil je zeggen.... En geloof me maar, Jan staat in rechtstreeks contact met alles en iedereen aan hulpdiensten.
Gewoon weer van die blije harries met hoge stemmetjes muziek.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Inderdaad. Arcade Fire, meh, zeg niet dat het slecht is, maar niet echt heel boeiend.
Zenden ze Rudimental op NED3 uit?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:53 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat kut dit, in de buitenlucht. In de tent is Rudimental een stuk beter, dunkt mij.
Deden ze dat maar...quote:
Stukje.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zenden ze Rudimental op NED3 uit?
Volgens mij is er nu niets meer in de tent, toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:54 schreef THEFXR het volgende:
gaan ze die tent sluiten ivm met de harde wind?
Niet prettig.quote:
Dat had ik helaas zelf ookquote:Op maandag 9 juni 2014 19:57 schreef Cee het volgende:
Mexicanobakkert, ik had hier meer van verwacht.
Nee maar je kunt wel normaal doen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:57 schreef Skietzo het volgende:
[..]
Hier word hogere wiskunde onderwezen ?
Je kunt toch naar buiten kijken?quote:
Ze hebben een GRAMMY gewonnen hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 19:55 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben ff naar de stream aan het kijken , wat is dit voor een kutband.
Waardeloze 'zanger' , maar ze proberen zic h waarschijnlijk te onderscheiden door een zooi muzikanten in de de band te hebben.
Je punt?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:57 schreef Skietzo het volgende:
[..]
Hier word hogere wiskunde onderwezen ?
ik hoef maar naar buiten te kijken. landgraaf zal niet veel verschillenquote:
Wat vind jij goede bands dan? Ben overigens geen Arcade Fire fan, maar ben wel benieuwd dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:55 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben ff naar de stream aan het kijken , wat is dit voor een kutband.
Waardeloze 'zanger' , maar ze proberen zic h waarschijnlijk te onderscheiden door een zooi muzikanten in de de band te hebben.
Dat is waar, hier hetzelfdequote:Op maandag 9 juni 2014 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoef maar naar buiten te kijken. landgraaf zal niet veel verschillen
waar ben jij ergens?quote:
RIP aan de nabestaanden.twitter:bootiebo twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:53:34Uh oh.... #pp14 http://t.co/Rj6PT7CEdz reageer retweet
Een echte Vermeer dit.quote:
Sprawl II is sowieso genotquote:Op maandag 9 juni 2014 20:00 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Lekker ja! Net als die overgang van heart of glass en sprawl 2 op coachella
twitter:JohndenBraber twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:56:49LED-borden Pinkpop: ‘WAARSCHUWING: GA GEHURKT OP DE GROND ZITTEN EN BLIJF UIT DE BUURT VAN BOMEN!’ #PP14 reageer retweet
Wist niet dat Boris Flood integraal speelde op Pinkpop dit jaar.quote:
Nog nooit live gehoord.quote:
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:59:21Jan Smeets heeft publiek opgeroepen rustig te blijven, niet in tenten te schuilen en weg te blijven bij hoge masten http://t.co/KFhAe2B7Eo reageer retweet
Lijkt me lastig tijdens Metallicaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:01 schreef Sinister-D- het volgende:
En deze schiet net langs mijn Twitter account
twitter:JohndenBraber twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:56:49LED-borden Pinkpop: ‘WAARSCHUWING: GA GEHURKT OP DE GROND ZITTEN EN BLIJF UIT DE BUURT VAN BOMEN!’ #PP14 reageer retweet
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog nooit live gehoord.Een echte fan ben ik niet.
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:01 schreef Luigi het volgende:
Maar... Wordt Metallica nou nog uitgezonden?
zullen ze eerst nog op het podium moeten komen he..quote:Op maandag 9 juni 2014 20:01 schreef Luigi het volgende:
Maar... Wordt Metallica nou nog uitgezonden?
Weer van die 3FM meuk inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gewoon weer van die blije harries met hoge stemmetjes muziek.
Ja ze zijn niet echt van de zuivere zang ofzo.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is die zanger eigenlijk slecht zeg
Dansen in de regenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Metallica begint gewoon ook al zo natuurlijk
Open veld is het wel het veiligste, dan maar zeiknat regenen. Op Pukkelpop vluchtten mensen tenten e.d. in, we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Moet het podium er nog wel staanquote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zullen ze eerst nog op het podium moeten komen he..
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:03 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Moet het podium er nog wel staan
Loopt 20 minuten achter.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:05 schreef d4v1d het volgende:
Is die stream niet live? Daar lijkt het minder erg.
twitter:jochemgeerdink twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:53:02Smeets roept nu om dat tent (Brand Bier Stage), waar Gogol Bordello net begonnen is, ontruimd wordt. "Terrein is veilig, blijf hier." #PP14 reageer retweet
twitter:JiggyDje twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:59:49Hier nog een kiekje van Pinkpop. http://t.co/GLtipWBloN reageer retweet
JAN SMEETS TELT ALLEEN ZIJN GELD, HIJ HAD ALLANG MOETEN ONTRUIMEN MET EEN CODE ROOD, NU ZITTEN ER 60.000 MENSEN IN DE VAL!quote:Op maandag 9 juni 2014 20:01 schreef Cee het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:59:21Jan Smeets heeft publiek opgeroepen rustig te blijven, niet in tenten te schuilen en weg te blijven bij hoge masten http://t.co/KFhAe2B7Eo reageer retweet
echt vrolijk kun je het ook weer niet noemen hoorquote:
Jammer. Toch een van de leukste bandjes deze Pinkpop.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:05 schreef Tourniquet het volgende:
Tent waar Gogol Bordello zou spelen is wel ontruimd trouwens
twitter:jochemgeerdink twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:53:02Smeets roept nu om dat tent (Brand Bier Stage), waar Gogol Bordello net begonnen is, ontruimd wordt. "Terrein is veilig, blijf hier." #PP14 reageer retweet
het waait hard genoeg jaquote:
ramptoerist!quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
JAN SMEETS TELT ALLEEN ZIJN GELD, HIJ HAD ALLANG MOETEN ONTRUIMEN MET EEN CODE ROOD, NU ZITTEN ER 60.000 MENSEN IN DE VAL!
Jan is allang opzij geschoven door de burgermeester van Landgraaf. Iets met Grip3 ouzo.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, paniekzaaien is nodig wil je zeggen.... En geloof me maar, Jan staat in rechtstreeks contact met alles en iedereen aan hulpdiensten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |