We Used to Wait is MH geweest op 3fm.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk toch Wake Up. Die stond zelfs 1 jaar in de keuzelijst van de Top2000
nee, is een samenzwering op heel twitter, liegen allemaal,lolquote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef whosvegas het volgende:
Op Twitter wordt gezegd dat pp is stilgelegd, klopt dat?
Ga me er eens wat meer in verdiepen. Zeker goede band! Dacht dat 't zo'n standaard gitaar bandje zou zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee. Dat is Reflektor denk ik. En anders heb je nog Rebellion (Lies).
ja maar wat is nou HET radioevenementquote:Op maandag 9 juni 2014 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We Used to Wait is MH geweest op 3fm.
Ik verwacht het niet. Zou ontzettend flauw zijn aangezien ze bij Cultura de djingles wel met Metallica muziek laten horen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef Caland het volgende:
Klaart alweer op. De dramaqueens kunnen weer rustig doen.
Party tent op Camping A?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:48 schreef Crientj het volgende:
Het schijnt dat er een tent is bezweken door het vele water.
ik denk nog wel mer dan 1quote:Op maandag 9 juni 2014 20:48 schreef Crientj het volgende:
Het schijnt dat er een tent is bezweken door het vele water.
foto?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef Caland het volgende:
Klaart alweer op. De dramaqueens kunnen weer rustig doen.
3fm serious request.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ja maar wat is nou HET radioevenement
Iets intiemers had leuker geweest ja, bij john mayer welquote:Op maandag 9 juni 2014 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat werkt alleen niet op zo'n groot open veld lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |