Kou is een punt.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:25 schreef Webschip het volgende:
[..]
Kou?
Vervelende aanzichten?
Schaafwonden?
Het is niet erg zolang een bloot lichaam niet direct in verband gebracht wordt met seks. Het lichaam wordt niet als normaal gezien.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar als je dat vaak genoeg zou zien treedt er wel gewenning op lijkt me? Is het dan nog zo erg?
Haha, het land Coïtha. Waar inderdaad eten in het openbaar als pervers werd gezien en neuken als normaal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:59 schreef Ixnay het volgende:
Dat dit niet mag stamt nog uit het christendom.
Er is niks schokkends aan vrijen, juist omdat er zo geheimzinnig over gedaan wordt is het iets dat niet hoort en daarom niet mag. En daarom blijft het zoals het is.
Eten in het openbaar mag wel, is ook een eerste levensbehoefte. Waarom doe je dat niet stiekem ergens waar niemand het kan zien?
Dat doet toch niemand.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:04 schreef trovey het volgende:
Ik hoef mijn buren niet wippend tussen rollen beschuit aan te treffen in de supermarkt....die dingen komen alzo nooit heel aan in mijn huis dus dan is de kans nog kleiner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ik ken een verhaal waarin eten een taboe is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:59 schreef Ixnay het volgende:
Er is niks schokkends aan vrijen, juist omdat er zo geheimzinnig over gedaan wordt is het iets dat niet hoort en daarom niet mag. En daarom blijft het zoals het is.
Eten in het openbaar mag wel, is ook een eerste levensbehoefte. Waarom doe je dat niet stiekem ergens waar niemand het kan zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat doet toch niemand.
Je hebt zoveel rare soorten fetisj, alles kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Gelukkig is nudisme inderdaad wel normaal in de islamitische wereld, en in China, en in India, en overal buiten het westen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:59 schreef Ixnay het volgende:
in landen als japan moet je rokje zo kort mogelijk zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:05 schreef waht het volgende:
[..]
Gelukkig is nudisme inderdaad wel normaal in de islamitische wereld, en in China, en in India, en overal buiten het westen.
Oh wacht.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ken een verhaal waarin eten een taboe is.Het land Coïtha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het staan in de kast, diverse delen, maar niet allemaal over dat land.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
Sex voor de Buch maakte het mogelijk. Hilarische televisie onder het genot van een biertje met een aantal vrienden.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Meneer gaat wel effe in de barre winter kleinduimpje spelen op straat hoor
Yep, spannende tijden zo in het gras. Dat heeft altijd al gewerkt.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:04 schreef Hexagon het volgende:
Maar in het buitengebied zouden ze de regels wat mij betreft wat ruimer mogen nemen. Als verliefde stelletjes naakt in het gras willen rollebollen in de wei dan vind ik het prima.
Zal psychologisch en sociologisch gezien averechts werken, zal ook politieke gevolgen gaan krijgen (een anti beweging, stichting en/of partij, dus een voordeel voor machthebbers)quote:Op zondag 8 juni 2014 15:56 schreef robin007bond het volgende:
Wat voor gevolgen zou het toestaan van nudisme en seks in het openbaar hebben?
Andere godsdiensten ook, maar in NL is het christendom overheersend geweest in de vorming van onze normen en waarden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:05 schreef waht het volgende:
[..]
Gelukkig is nudisme inderdaad wel normaal in de islamitische wereld, en in China, en in India, en overal buiten het westen.
Oh wacht.
of andersomquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:08 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Zal psychologisch en sociologisch gezien averechts werken, zal ook politieke gevolgen gaan krijgen (een anti beweging, stichting en/of partij, dus een voordeel voor machthebbers)
Denk maar eens over het volgende na, op het strand lopen veel vrouwen ontspannen topless rond terwijl er mannen rondlopen, zodra die van het strand lopen gaan de topjes om (verandering omgeving) Naakt op straat is psychologisch anders dan naakt op het strand, als men seks en nudisme in het openbaar zou toestaan zal het nooit gaan gebeuren, druist in tegen de menselijke natuur (evolutie)
Dieren doen het wel in het 'openbaar', in de natuur (er is geen openbaar in de natuur, is door de mens gecreeerd) De mens heeft zich 'buiten' de natuur weten te bewegen binnen het ecosysteem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |