Lekker met je zoontje in het park wandelen terwijl er even verderop een gangbang plaatsvindt. Doodnormaal joh.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Klein ja dat zal wel , maar als ik boodschappen ga doen ik neem me de kleinste rij er staat altijd wel ee zeur tussen en dan sta ik nog het langste.
Zal met dat ook niet anders worden dan, stel ik zou eens gaan uit eten gaan en net daar op die plaats word het gedaan, LOL.
Volgens mij gaat de wereld ten onder als ik dat lees, LOL?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker met je zoontje in het park wandelen terwijl er even verderop een gangbang plaatsvindt. Doodnormaal joh.
Niks mis mee, niemand heeft er last van.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:50 schreef Dven het volgende:
Een gemiddelde maandagmorgen op het Leidseplein
[ afbeelding ]
Een gezonde ouder.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:54 schreef john2406 het volgende:
Ik word wel nieuwsgierig wie zou dit of die persoon opgevoed hebben wat met zulke ideeen komt?
okquote:
Dat is wel een goede vraag ja. Maar zoals ik in de OP al zei kan het ook positieve effecten hebben.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als het niet door de samenleving wordt getolereerd, waarom zou het dan toegestaan worden?
Wat zijn de positieve effecten dan? Seks is een doodnormaal iets maar wel iets wat voor jezelf en de persoon / personen waarmee je het doet bedoeld is. Niemand heeft er wat aan wanneer personen ongewenst met seks geconfronteerd worden. Beetje hetzelfde als dat je niet met je muziek schallend uit een luidspreker over straat loopt.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is wel een goede vraag ja. Maar zoals ik in de OP al zei kan het ook positieve effecten hebben.
Lastig. Nu neig ik toch meer naar een "Nee" denk ik.
Het is maar net hoe je wordt opgevoed.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat zijn de positieve effecten dan? Seks is een doodnormaal iets maar wel iets wat voor jezelf en de persoon / personen waarmee je het doet bedoeld is. Niemand heeft er wat aan wanneer personen ongewenst met seks geconfronteerd worden. Beetje hetzelfde als dat je niet met je muziek schallend uit een luidspreker over straat loopt.
Je stoort er anderen mensen mee. Niet doen dus.
Weet je... Eigenlijk zou ik dat ook niet zo'n fris idee vinden.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:42 schreef Tem het volgende:
Naja, we zijn toch geen apen meer mensen.Ik zit niet te wachten dat iemand in de trein naast me z'n zwans ff in een ander steekt om vijf over zeven in de morgen.
De positieve effecten zijn dat mensen ook lichamen van normale mensen zien en niet enkel hoe het in de media wordt gebracht (die laten altijd sterk geïdealiseerde vormen van naakt zien).quote:Op zondag 8 juni 2014 17:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat zijn de positieve effecten dan? Seks is een doodnormaal iets maar wel iets wat voor jezelf en de persoon / personen waarmee je het doet bedoeld is. Niemand heeft er wat aan wanneer personen ongewenst met seks geconfronteerd worden. Beetje hetzelfde als dat je niet met je muziek schallend uit een luidspreker over straat loopt.
Je stoort er anderen mensen mee. Niet doen dus.
Om Theo Maassen maar te citeren; Wanneer je iedere dag met een elektrische tandenborstel in poepgaatje gaat roeren zal dat ook wennen maar dat is nog geen reden om het maar te gaan doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:05 schreef robin007bond het volgende:
Maar zou het niet wennen na een tijdje waardoor je er geen last meer van hebt?
Nou dan zie ik toch liever de geidealiseerde vormen op TVquote:Op zondag 8 juni 2014 21:05 schreef robin007bond het volgende:
De positieve effecten zijn dat mensen ook lichamen van normale mensen zien en niet enkel hoe het in de media wordt gebracht (die laten altijd sterk geïdealiseerde vormen van naakt zien).
Roken mag niet in de trein, maar neuken welquote:Op zondag 8 juni 2014 20:42 schreef Tem het volgende:
Naja, we zijn toch geen apen meer mensen.Ik zit niet te wachten dat iemand in de trein naast me z'n zwans ff in een ander steekt om vijf over zeven in de morgen.
Theo heeft waarschijnlijk gelijk maar is dat niet de manier waarop je uiteindelijk alles wat je nu normaal vindt bent gaan accepteren? Als je opgroeit in een wereld waarin iedereen met een elektrische tandenborstel in zijn poepgat roert zal je geschokt reageren als iemand voorstelt dat niet langer te doen. Je zal het gebruik met verve verdedigen met het opsommen van allerhande doemscenario's als niemand het meer doet.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Om Theo Maassen maar te citeren; Wanneer je iedere dag met een elektrische tandenborstel in poepgaatje gaat roeren zal dat ook wennen maar dat is nog geen reden om het maar te gaan doen.
Die normale lichamen kunnen ze thuis toch gewoon al zien?!?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weet je... Eigenlijk zou ik dat ook niet zo'n fris idee vinden.
Maar zou het niet wennen na een tijdje waardoor je er geen last meer van hebt?
[..]
De positieve effecten zijn dat mensen ook lichamen van normale mensen zien en niet enkel hoe het in de media wordt gebracht (die laten altijd sterk geïdealiseerde vormen van naakt zien).
Lekker blijven overdrijven jij.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Theo heeft waarschijnlijk gelijk maar is dat niet de manier waarop je uiteindelijk alles wat je nu normaal vindt bent gaan accepteren? Als je opgroeit in een wereld waarin iedereen met een elektrische tandenborstel in zijn poepgat roert zal je geschokt reageren als iemand voorstelt dat niet langer te doen. Je zal het gebruik met verve verdedigen met het opsommen van allerhande doemscenario's als niemand het meer doet.
Neuken is zo natuurlijk als het maar kan zijn. Net zoals naaktheid. Toch vindt iedereen het zo raar dat het alleen kan in de slaapkamer met de deur op slot en het licht uit. Dezelfde mensen vinden herverdeling van inkomen via de staat dan weer de normaalste zaak van de wereld terwijl dat het equivalent is van de tandenborstel.
Het zijn de mechanismen die je iedere dag kunt waarnemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.a man convinced against his will is of the same opinion still
quote:Op maandag 9 juni 2014 08:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het zijn de mechanismen die je iedere dag kunt waarnemen.Ah, het befaamde hoogdenken van de verlichte en vrije geestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ook jij eens weg joh. Seks is doodnormaal en ongelofelijk natuurlijk maar niet iets wat je doet voor het oog van mensen die daar helemaal niet mee te maken willen hebben."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ja hoor, dat is precies hetzelfdequote:Op maandag 9 juni 2014 07:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Theo heeft waarschijnlijk gelijk maar is dat niet de manier waarop je uiteindelijk alles wat je nu normaal vindt bent gaan accepteren? Als je opgroeit in een wereld waarin iedereen met een elektrische tandenborstel in zijn poepgat roert zal je geschokt reageren als iemand voorstelt dat niet langer te doen. Je zal het gebruik met verve verdedigen met het opsommen van allerhande doemscenario's als niemand het meer doet.
Neuken is zo natuurlijk als het maar kan zijn. Net zoals naaktheid. Toch vindt iedereen het zo raar dat het alleen kan in de slaapkamer met de deur op slot en het licht uit. Dezelfde mensen vinden herverdeling van inkomen via de staat dan weer de normaalste zaak van de wereld terwijl dat het equivalent is van de tandenborstel.
Je vergeet er bij te zeggen in onze cultuur. In Afrika is het doodnormaal zoals het hier doodnormaal was nog maar een paar honderd jaar geleden.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah, het befaamde hoogdenken van de verlichte en vrije geesten
Ga ook jij eens weg joh. Seks is doodnormaal en ongelofelijk natuurlijk maar niet iets wat je doet voor het oog van mensen die daar helemaal niet mee te maken willen hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |