abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juni 2014 @ 16:46:58 #101
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140835508
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:44 schreef john2406 het volgende:

[..]

Klein ja dat zal wel , maar als ik boodschappen ga doen ik neem me de kleinste rij er staat altijd wel ee zeur tussen en dan sta ik nog het langste.
Zal met dat ook niet anders worden dan, stel ik zou eens gaan uit eten gaan en net daar op die plaats word het gedaan, LOL.
Lekker met je zoontje in het park wandelen terwijl er even verderop een gangbang plaatsvindt. Doodnormaal joh.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_140835541
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Lekker met je zoontje in het park wandelen terwijl er even verderop een gangbang plaatsvindt. Doodnormaal joh.
Volgens mij gaat de wereld ten onder als ik dat lees, LOL?
  zondag 8 juni 2014 @ 16:50:26 #103
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140835582
Een gemiddelde maandagmorgen op het Leidseplein

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 8 juni 2014 @ 16:51:43 #104
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_140835611
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:50 schreef Dven het volgende:
Een gemiddelde maandagmorgen op het Leidseplein

[ afbeelding ]
Niks mis mee, niemand heeft er last van.
Anti-Turkije
pi_140835709
Ik word wel nieuwsgierig wie zou dit of die persoon opgevoed hebben wat met zulke ideeen komt?
  zondag 8 juni 2014 @ 16:55:52 #106
421524 SadPanda
pi_140835747
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:54 schreef john2406 het volgende:
Ik word wel nieuwsgierig wie zou dit of die persoon opgevoed hebben wat met zulke ideeen komt?
Een gezonde ouder.
Anti-Turkije
  zondag 8 juni 2014 @ 16:56:17 #107
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140835758
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:55 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Een gezonde ouder.
ok
  zondag 8 juni 2014 @ 16:58:27 #108
421524 SadPanda
pi_140835812
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:56 schreef Dven het volgende:

[..]

ok
Ok.
Anti-Turkije
pi_140835948
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:16 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als het niet door de samenleving wordt getolereerd, waarom zou het dan toegestaan worden?
Dat is wel een goede vraag ja. Maar zoals ik in de OP al zei kan het ook positieve effecten hebben.

Lastig. Nu neig ik toch meer naar een "Nee" denk ik.
  zondag 8 juni 2014 @ 17:27:03 #110
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140836633
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:02 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat is wel een goede vraag ja. Maar zoals ik in de OP al zei kan het ook positieve effecten hebben.

Lastig. Nu neig ik toch meer naar een "Nee" denk ik.
Wat zijn de positieve effecten dan? Seks is een doodnormaal iets maar wel iets wat voor jezelf en de persoon / personen waarmee je het doet bedoeld is. Niemand heeft er wat aan wanneer personen ongewenst met seks geconfronteerd worden. Beetje hetzelfde als dat je niet met je muziek schallend uit een luidspreker over straat loopt.

Je stoort er anderen mensen mee. Niet doen dus.
  zondag 8 juni 2014 @ 18:37:12 #111
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_140838333
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Wat zijn de positieve effecten dan? Seks is een doodnormaal iets maar wel iets wat voor jezelf en de persoon / personen waarmee je het doet bedoeld is. Niemand heeft er wat aan wanneer personen ongewenst met seks geconfronteerd worden. Beetje hetzelfde als dat je niet met je muziek schallend uit een luidspreker over straat loopt.

Het is maar net hoe je wordt opgevoed.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_140841944
Als ik dit puur en alleen vanuit een esthetisch oogpunt bekijk .. Nahh, liever niet nee.

Verder niet zo veel problemen mee. Al zullen er wel regels moeten komen, bv niet in het OV / openbare gebouwen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_140842687
Naja, we zijn toch geen apen meer mensen. :') Ik zit niet te wachten dat iemand in de trein naast me z'n zwans ff in een ander steekt om vijf over zeven in de morgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2014 20:43:01 ]
  zondag 8 juni 2014 @ 21:04:46 #114
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_140843789
Mwah om hier nu overal mee geconfronteerd te worden gaat me ook wat ver. Ik bedoel ik wens ook niet te zien dat mensen op straat zitten te schijten.

Maar in het buitengebied zouden ze de regels wat mij betreft wat ruimer mogen nemen. Als verliefde stelletjes naakt in het gras willen rollebollen in de wei dan vind ik het prima. Of wanneer het niet te opzichtig gebeurt zou je meer kunnen gedogen.
pi_140843804
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 20:42 schreef Tem het volgende:
Naja, we zijn toch geen apen meer mensen. :') Ik zit niet te wachten dat iemand in de trein naast me z'n zwans ff in een ander steekt om vijf over zeven in de morgen.
Weet je... Eigenlijk zou ik dat ook niet zo'n fris idee vinden. ;(

Maar zou het niet wennen na een tijdje waardoor je er geen last meer van hebt?
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:27 schreef Dven het volgende:

[..]

De positieve effecten zijn dat mensen ook lichamen van normale mensen zien en niet enkel hoe het in de media wordt gebracht (die laten altijd sterk geïdealiseerde vormen van naakt zien).
pi_140844476
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:05 schreef robin007bond het volgende:
Om Theo Maassen maar te citeren; Wanneer je iedere dag met een elektrische tandenborstel in poepgaatje gaat roeren zal dat ook wennen maar dat is nog geen reden om het maar te gaan doen.
  zondag 8 juni 2014 @ 22:52:14 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_140850747
quote:

De positieve effecten zijn dat mensen ook lichamen van normale mensen zien en niet enkel hoe het in de media wordt gebracht (die laten altijd sterk geïdealiseerde vormen van naakt zien).
Nou dan zie ik toch liever de geidealiseerde vormen op TV
pi_140852077
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 20:42 schreef Tem het volgende:
Roken mag niet in de trein, maar neuken wel :')
  maandag 9 juni 2014 @ 07:24:48 #119
379943 Paper_Tiger
pi_140861263
quote:
15s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:15 schreef Tem het volgende:

[..]

Om Theo Maassen maar te citeren; Wanneer je iedere dag met een elektrische tandenborstel in poepgaatje gaat roeren zal dat ook wennen maar dat is nog geen reden om het maar te gaan doen.
Theo heeft waarschijnlijk gelijk maar is dat niet de manier waarop je uiteindelijk alles wat je nu normaal vindt bent gaan accepteren? Als je opgroeit in een wereld waarin iedereen met een elektrische tandenborstel in zijn poepgat roert zal je geschokt reageren als iemand voorstelt dat niet langer te doen. Je zal het gebruik met verve verdedigen met het opsommen van allerhande doemscenario's als niemand het meer doet.

Neuken is zo natuurlijk als het maar kan zijn. Net zoals naaktheid. Toch vindt iedereen het zo raar dat het alleen kan in de slaapkamer met de deur op slot en het licht uit. Dezelfde mensen vinden herverdeling van inkomen via de staat dan weer de normaalste zaak van de wereld terwijl dat het equivalent is van de tandenborstel.
  maandag 9 juni 2014 @ 08:52:12 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140861719
quote:

[..]

Weet je... Eigenlijk zou ik dat ook niet zo'n fris idee vinden. ;(

[..]

Die normale lichamen kunnen ze thuis toch gewoon al zien?!? :? Waarom moet dat gebeuren door voor de neus van een 7-jarige in de vorm van seks?!? :? Dat kind heeft er baat bij dat hij continu rondom hem de gehele dag mensen elkaar ziet neuken?!?

Doe toch eens normaal man
  maandag 9 juni 2014 @ 08:52:57 #121
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140861725
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 07:24 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Theo heeft waarschijnlijk gelijk maar is dat niet de manier waarop je uiteindelijk alles wat je nu normaal vindt bent gaan accepteren? Als je opgroeit in een wereld waarin iedereen met een elektrische tandenborstel in zijn poepgat roert zal je geschokt reageren als iemand voorstelt dat niet langer te doen. Je zal het gebruik met verve verdedigen met het opsommen van allerhande doemscenario's als niemand het meer doet.

Neuken is zo natuurlijk als het maar kan zijn. Net zoals naaktheid. Toch vindt iedereen het zo raar dat het alleen kan in de slaapkamer met de deur op slot en het licht uit. Dezelfde mensen vinden herverdeling van inkomen via de staat dan weer de normaalste zaak van de wereld terwijl dat het equivalent is van de tandenborstel.
Lekker blijven overdrijven jij. :)
  maandag 9 juni 2014 @ 08:54:30 #122
379943 Paper_Tiger
pi_140861735
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 08:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Lekker blijven overdrijven jij. :)
Het zijn de mechanismen die je iedere dag kunt waarnemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 juni 2014 @ 08:59:14 #123
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140861778
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 08:54 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Het zijn de mechanismen die je iedere dag kunt waarnemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, het befaamde hoogdenken van de verlichte en vrije geesten _O_

Ga ook jij eens weg joh. Seks is doodnormaal en ongelofelijk natuurlijk maar niet iets wat je doet voor het oog van mensen die daar helemaal niet mee te maken willen hebben.
pi_140861834
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 07:24 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Ja hoor, dat is precies hetzelfde :')
  maandag 9 juni 2014 @ 10:11:50 #125
379943 Paper_Tiger
pi_140862716
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 08:59 schreef Dven het volgende:

[..]

Ah, het befaamde hoogdenken van de verlichte en vrije geesten _O_

Ga ook jij eens weg joh. Seks is doodnormaal en ongelofelijk natuurlijk maar niet iets wat je doet voor het oog van mensen die daar helemaal niet mee te maken willen hebben.
Je vergeet er bij te zeggen in onze cultuur. In Afrika is het doodnormaal zoals het hier doodnormaal was nog maar een paar honderd jaar geleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')