abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juni 2014 @ 10:14:00 #126
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140862749
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 10:11 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Je vergeet er bij te zeggen in onze cultuur. In Afrika is het doodnormaal zoals het hier doodnormaal was nog maar een paar honderd jaar geleden.
Natuurlijk :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_140864721
Mensen moeten in het openbaar netjes hun kleding aanhouden. Naakt recreatie is nodeloos aanstootgevend.
pi_140864906
Aan de andere kant kan je afvragen waarom mensen ooit kleding zijn gaan dragen. Geen enkel andere wezen draagt immers kleding. Die weten ook niet beter.

Maar de Bijbel geeft daar echter wel een antwoord op.
pi_140866678
quote:
6s.gif Op maandag 9 juni 2014 11:50 schreef Webschip het volgende:
Aan de andere kant kan je afvragen waarom mensen ooit kleding zijn gaan dragen. Geen enkel andere wezen draagt immers kleding. Die weten ook niet beter.

Maar de Bijbel geeft daar echter wel een antwoord op.
Misschien om jezelf te beschermen tegen de zon (wij hebben immers geen vacht) en de kou?

Ik doe maar een suggestie hoor :')
  maandag 9 juni 2014 @ 13:00:18 #130
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140866999
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 12:49 schreef FANN het volgende:

[..]

Misschien om jezelf te beschermen tegen de zon (wij hebben immers geen vacht) en de kou?

Meneer gaat wel effe in de barre winter kleinduimpje spelen op straat hoor :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_140867025
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 13:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Meneer gaat wel effe in de barre winter kleinduimpje spelen op straat hoor :')
Ik wens hem succes met zijn wintervoetjes en afgevroren piemeltje :+
  maandag 9 juni 2014 @ 14:02:36 #132
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_140869032
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:25 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Succes met een politieke partij vinden die dat door gaat voeren.
PNVD en de vroegere PSP bijvoorbeeld.

PSP is helaas opgegaan in het truttige GroenLinks, waar nauwelijks meer iets van de idealen van destijds is terug te vinden. PNVD is door extreem-rechts vakkundig en met behulp van alle andere politieke partijen op GroenLinks en de Partij voor de Dieren na, het zwijgen toegedaan.

Maar goed, dat de Nederlandse politiek openlijk nazi's steunt, werd duidelijk op het plein in Kiev, toen van Baalen de neo-SS-ers daar toesprak, dat de EU hen steunt. Naief natuurlijk om te veronderstellen dat een nazi-regering, als in Nederland, voorstander zou zijn van het vrije woord en vrijheid van vereniging en eerlijke verkiezingen. |:(
  maandag 9 juni 2014 @ 14:06:54 #133
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_140869196
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:30 schreef FANN het volgende:

[..]

Wat dacht je van verkrachtingen? Ongewenste intimiteiten?
Die nemen juist af. Juist in Christelijke kringen, kringen waar alles geheim en taboe is, is veel sprake van verkrachtingen, ongewenste intimiteiten en manipulatie dat je niets mag vertellen, want de Heere enzovoorts.
Juist in naturistische families komen zaken als verkrachtingen, seksueel misbruik, ongewenste intimiteiten nauwelijks voor.

Schaamtecultuur zorgt juist voor dergelijke uitwassen.
pi_140869675
Tegen mensen die graag in hun nakie door het park wandelen, of een stelletje dat achteraf in een bos de liefde bedrijft, zullen weinig mensen grote bezwaren hebben. Maar het idee achter die wetgeving is vooral dat je de perverts ermee kan weren. Niet de ietwat seniele PSP'er die zich één met de natuur wil voelen, maar de zedendelinquent die graag met zichzelf speelt voor een kleuterklas. Niet het jonge stelletje dat achteraf een bos in duikt, maar een fetisjistische corprofiele gangbang voor de ingang van de Albert Heijn.

Zonder de wetgeving waar de incidentele PSP'er, of het vrijende stelletje in het bos, misschien wat last van heeft (hoewel elke redelijk handhaver vast wel een oogje toeknijpt bij dergelijke gevallen) is er geen middel meer om de uitwassen te voorkomen. Het reguleren van die milde gevallen zal je dan toch in het opportuniteitsbeginsel moeten zoeken.
pi_140869799
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 12:49 schreef FANN het volgende:

[..]

Misschien krijgen mensen dan wel een vacht door de evolutie.
pi_140869928
quote:
6s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:23 schreef Webschip het volgende:

[..]

"Ja jongens, effe een paar generaties doorbijten. Als de kalen doodvriezen hebben onze achterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterkleinkinderen misschien wel een vachtje!"

Kan me voorstellen dat de eugenetica dan plots heel aantrekkelijk klinkt.
pi_140870524
quote:
6s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:23 schreef Webschip het volgende:

[..]

Gezellig dan krijg je weer van die behaarde dozen :') zitten jullie daar écht op te wachten? :P
pi_140871011
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:27 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

"Ja jongens, effe een paar generaties doorbijten. Als de kalen doodvriezen hebben onze achterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterkleinkinderen misschien wel een vachtje!"

Darwinisme hè?
pi_140871072
quote:
17s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:43 schreef FANN het volgende:

[..]

Gezellig dan krijg je weer van die behaarde dozen :') zitten jullie daar écht op te wachten? :P
Daar is wel iets aan te doen.
  Moderator maandag 9 juni 2014 @ 15:12:09 #140
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_140871802
quote:

[..]

_O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_140876971
quote:

[..]

Geil :9

zaterdag 14 juni 2014 @ 23:51:44 #142
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_141091152
quote:
10s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:06 schreef FANN het volgende:
alsjeblieft niet zeg :') al die dikke zwetende lijven, hou het effe lekker prive.
Zweten als mensen zich UIT kleden? :?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_141091315
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Zweten als mensen zich UIT kleden? :?
Nee, als ze gaan liggen neuken.
pi_141094392
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 15:56 schreef robin007bond het volgende:
Dit is een serieus topic, dus alle trollreacties kunnen uitblijven. Ik neem aan dat mensen hier ook op een volwassen manier over dit soort onderwerpen kunnen discussiëren.

Wat voor gevolgen zou het toestaan van nudisme en seks in het openbaar hebben? Ja, natuurlijk zul je mensen hebben die er gebruik van maken, maar zou dit een groot aantal zijn? Dat zal denk ik wel meevallen. Dus mensen hoeven zich geen zorgen te maken over dat ze alleen maar naakte mensen zien rondlopen. Het zou denk ik bij een incidentele naakte man of vrouw blijven, of een vrijend stelletje.

[knip]

Over naturisme kan ik niet oordelen, wel over sauna's.
Daar wordt het gebruik van de sauna zelf, hetzij droog hetzij met stoom, zonder kleding hygiënischer geacht dan met badkleding. Ook naakt rondlopen, zonnen of zwemmen is geen probleem.
Rondkijken is niet echt een optie, zeker niet voor mannen. Je reactie op iets aantrekkelijks wordt niet op prijs gesteld en het niet-aantrekkelijke wil je niet zien. Hoe dat voor vrouwen is, weet ik niet: ik heb mijn maatje wel eens haar adem horen inhouden en toen ik zag wat zij zag, kon ik dat wel invoelen begrijpen.
Wel word je geacht om in de bar, het restaurant en dergelijke gelegenheden je badjas aan te doen. Vanwege de hygiëne. En slippers zijn gewenst, om dezelfde reden. (Merkwaardigerwijs ken ik maar één sauna met ontsmettingsbakjes voor de voeten, maar misschien zijn die ook wel onnuttig.)

Ik zou best naakt in mijn tuin willen zitten, bijvoorbeeld in bad, maar kan dat de buurvrouw niet aandoen en de heg is nog niet volwassen. Naakt over straat? Ik geloof dat ik het meeste helemaal niet zou willen zien en zelf ben ik inmiddels ook niet meer om graag naar te kijken.

Neuken in het openbaar? Behalve als fantasie heeft het me nooit getrokken om dat te doen of te zien.

Loop ik over de markt op zoek naar een visje, staat er een stelletje of een groepje te neuken. "Pardon, mag ik er even langs?"
"Alleen als je er eerst even in gaat."

Is er eigenlijk wel een maatschappij bekend waarin naaktlopen en vrijuit neuken vrijen wel normaal was?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zondag 15 juni 2014 @ 16:32:53 #145
168739 Red_85
'echt wel'
pi_141113217
Doe maar niet. Probleem met nudisten is dat het nooit mooie meiden van tussen de 18 en 30 zijn. Het zijn nooit de mensen die het waard zijn te bekijken die hun gore naakte vege lijf showen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 15 juni 2014 @ 16:34:06 #146
168739 Red_85
'echt wel'
pi_141113251
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:50 schreef Dven het volgende:
Een gemiddelde maandagmorgen op het Leidseplein

[ afbeelding ]
Zondagmiddag in De kuip op vakje X.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 15 juni 2014 @ 17:40:16 #147
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_141115245
Zoveel geweld in de maatschappij en op tv, maar als iemand voorstelt om liefde te laten zien dan is diegene gewoon een matige trol. Ik vind zoveel kleding al lelijk om te zien, dus een incidentele blote kut gaat mij niet traumatiseren.
  zondag 15 juni 2014 @ 17:45:19 #148
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141115397
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 17:40 schreef Brum_brum het volgende:
Zoveel geweld in de maatschappij en op tv, maar als iemand voorstelt om liefde te laten zien dan is diegene gewoon een matige trol. Ik vind zoveel kleding al lelijk om te zien, dus een incidentele blote kut gaat mij niet traumatiseren.
Ah ja. Neuken is liefde.

Troll inderdaad :)
  zondag 15 juni 2014 @ 17:52:01 #149
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_141115631
zoals het vondelpark vroeger?

niets mis mee
  zondag 15 juni 2014 @ 17:52:55 #150
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_141115664
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:32 schreef Red_85 het volgende:
Doe maar niet. Probleem met nudisten is dat het nooit mooie meiden van tussen de 18 en 30 zijn. Het zijn nooit de mensen die het waard zijn te bekijken die hun gore naakte vege lijf showen.
ah, het probleem van vrijheid he; alleen mooie vrouwen mogen het hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')