Natuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 10:11 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je vergeet er bij te zeggen in onze cultuur. In Afrika is het doodnormaal zoals het hier doodnormaal was nog maar een paar honderd jaar geleden.
Misschien om jezelf te beschermen tegen de zon (wij hebben immers geen vacht) en de kou?quote:Op maandag 9 juni 2014 11:50 schreef Webschip het volgende:
Aan de andere kant kan je afvragen waarom mensen ooit kleding zijn gaan dragen. Geen enkel andere wezen draagt immers kleding. Die weten ook niet beter.
Maar de Bijbel geeft daar echter wel een antwoord op.
Meneer gaat wel effe in de barre winter kleinduimpje spelen op straat hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien om jezelf te beschermen tegen de zon (wij hebben immers geen vacht) en de kou?
Ik doe maar een suggestie hoor
Ik wens hem succes met zijn wintervoetjes en afgevroren piemeltjequote:Op maandag 9 juni 2014 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Meneer gaat wel effe in de barre winter kleinduimpje spelen op straat hoor
PNVD en de vroegere PSP bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Succes met een politieke partij vinden die dat door gaat voeren.
Die nemen juist af. Juist in Christelijke kringen, kringen waar alles geheim en taboe is, is veel sprake van verkrachtingen, ongewenste intimiteiten en manipulatie dat je niets mag vertellen, want de Heere enzovoorts.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat dacht je van verkrachtingen? Ongewenste intimiteiten?
Misschien krijgen mensen dan wel een vacht door de evolutie.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien om jezelf te beschermen tegen de zon (wij hebben immers geen vacht) en de kou?
Ik doe maar een suggestie hoor
"Ja jongens, effe een paar generaties doorbijten. Als de kalen doodvriezen hebben onze achterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterkleinkinderen misschien wel een vachtje!"quote:Op maandag 9 juni 2014 14:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
Misschien krijgen mensen dan wel een vacht door de evolutie.
Gezellig dan krijg je weer van die behaarde dozenquote:Op maandag 9 juni 2014 14:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
Misschien krijgen mensen dan wel een vacht door de evolutie.
Darwinisme hè?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Ja jongens, effe een paar generaties doorbijten. Als de kalen doodvriezen hebben onze achterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterkleinkinderen misschien wel een vachtje!"
Kan me voorstellen dat de eugenetica dan plots heel aantrekkelijk klinkt.
Daar is wel iets aan te doen.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Gezellig dan krijg je weer van die behaarde dozenzitten jullie daar écht op te wachten?
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Ja jongens, effe een paar generaties doorbijten. Als de kalen doodvriezen hebben onze achterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterkleinkinderen misschien wel een vachtje!"
Geilquote:Op maandag 9 juni 2014 14:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zweten als mensen zich UIT kleden?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:06 schreef FANN het volgende:
alsjeblieft niet zegal die dikke zwetende lijven, hou het effe lekker prive.
Nee, als ze gaan liggen neuken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zweten als mensen zich UIT kleden?
Over naturisme kan ik niet oordelen, wel over sauna's.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:56 schreef robin007bond het volgende:
Dit is een serieus topic, dus alle trollreacties kunnen uitblijven. Ik neem aan dat mensen hier ook op een volwassen manier over dit soort onderwerpen kunnen discussiëren.
Wat voor gevolgen zou het toestaan van nudisme en seks in het openbaar hebben? Ja, natuurlijk zul je mensen hebben die er gebruik van maken, maar zou dit een groot aantal zijn? Dat zal denk ik wel meevallen. Dus mensen hoeven zich geen zorgen te maken over dat ze alleen maar naakte mensen zien rondlopen. Het zou denk ik bij een incidentele naakte man of vrouw blijven, of een vrijend stelletje.
[knip]
Zondagmiddag in De kuip op vakje X.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:50 schreef Dven het volgende:
Een gemiddelde maandagmorgen op het Leidseplein
[ afbeelding ]
Ah ja. Neuken is liefde.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:40 schreef Brum_brum het volgende:
Zoveel geweld in de maatschappij en op tv, maar als iemand voorstelt om liefde te laten zien dan is diegene gewoon een matige trol. Ik vind zoveel kleding al lelijk om te zien, dus een incidentele blote kut gaat mij niet traumatiseren.
ah, het probleem van vrijheid he; alleen mooie vrouwen mogen het hebbenquote:Op zondag 15 juni 2014 16:32 schreef Red_85 het volgende:
Doe maar niet. Probleem met nudisten is dat het nooit mooie meiden van tussen de 18 en 30 zijn. Het zijn nooit de mensen die het waard zijn te bekijken die hun gore naakte vege lijf showen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |